V Plzni začala oprava jedné z nejvytíženějších křižovatek, kompletní proměna vypukne za dva roky
Křižovatka U Jána v Plzni. Foto: M. Pechuch /Plzen.eu

Tramvaje přes prázdniny křižovatkou neprojedou, nahradí je autobusy.
Tramvaje přes prázdniny křižovatkou neprojedou, nahradí je autobusy.
Plzen: Cykliste a chodci at klidne chcipnou!
Rok 2024: Plná přestavba začne příští rok Rok 2025 (začátek roku): Plná přestavba začne příští rok Za pár měsíců: Plná přestavba začne za dva roky Rok 2026: Stavba začne v magickém roce 2028 Rok 2028: Stavba začne v magickém roce 2030 Rok 2254: Veškerá doprava je vedena vzduchem, pojďme opravit křižovatku! Rok 2255: Zapomněli jsme na cyklopruhy. Rozkopejme to znova. Rok 2256: opravíme tam část vodovodního potrubí Rok 2257: opravíme tam plynové potrubí Rok 2258: praskla ta část vodovodního potrubí, které se neopravovalo Rok 2259: Potřebujeme tam natáhnout nějaké dráty pod zemí Rok 2260: Most u křižovatky půjde dolů, protože… Číst vice »
To je ta ANObudelípová koncepce vedení města.
Hlavne nic neudelat, aby se nahodou neco nepokazilo… A taky hlavne nic neplanovat, kdo na to ma cas…
Ono by to právě chtělo trochu plánovat, ne jen střílet od boku.
Nevíš nic a píšeš nesmysl. Ano v tom nemá ani malíček. Vše ODS top a starostové.
Tak bezchodníkový mordor pro pěší zůstane další dva roky minimálně, paráda…
Nejhorší dopravní jizva v Plzni.
Odkladu též nerozumím. OK u makra bude plně otevřená 31.08., Rolnické náměstí 30.10. Pres prázdniny menší provoz. Přípravné práce už mohou běžet.
Protože tam jsou daleko bezpečnější podchody a nadchody. Duplikovat pěší trasy a blokovat dopravu na téhle křižovatce přechody je nehorázné.
Přesně tak.
Protože tam jsou daleko bezpečnější podchody a nadchody. Duplikovat pěší trasy a blokovat dopravu na téhle křižovatce přechody je nehorázné.
No třeba z Anglického kolem policajtů k Lidlu není chodník, jen tak mimochodem…
Jsou tam dokonce dva. Jeden po terase a druhý pod ní.
Terasa je zavrena.
Tak to jde spodem.
https://mapy.com/s/bategofotu
To je trasa po zavřené terase. Pod ní není nic.
Někdy se tam zkuste projít .
Hlavně že jinde existující chodníky město dláždí a předlážďuje.
Tvůj pohled na řešení situace je lichý. V dostupné vzdálenosti je podchod a nadchod.
No moje řešení je v tom projektu kde se zrušila soutěž, chodníky všude. Podchod vede od jiné ulice do jiného směru, lidi, tak si to pojďte projít společně.
Za mě těch bezchodníkových mordorů je v Plzni vícero. Náměstí Milady Horákové. Tam sice jeden přechod je, ale zcela chybí jakýkoliv přechod směřem do centra. Okoli Tylovy + Husovy ulice jich pár také chybí. Směrem od Ježíška směrem na Mikulášské náměstí. Nejvíc ale za mě chybí v Plzni pořádná prostupnost pro pěší celkově. Je tu spoustu řek, spoustu železničních cest. Velkcýh továrenských bloků a silnic připomínající 1. třídu. Ne že by tyhle překážky jiná města neměla, ale v Plzni mi to přijde jako extrémní souhra. Za to už vedení města nemůže. Za co ale může je poměrně malý počet spojnic… Číst vice »
Je spousta horsich mest. Plzen se pesky celkem da.
Z Plzně mám dojem, že to je nejnepřátelštější město k chodcům v Česku ve srovnání s dalšími velkými městy okolo 100 000 obyv. a více. Nemají tam ani klasické přechody často, jen místa pro přecházení a tahle křižovatka je peklo, tam se nedá některý směry ani nadchodem či podchodem a lezli jsme tam jak blbci křižovatkou, kdy byla červená.
Souhlas, přechody se v Plzni naopak poslední dobou ruší (!) a při vypnutých semaforech se čeká i několik minut na překonání silnice. V Plzni je autodoprava naprostou prioritou.
Ke tam lávka pro pěší. Nevím kdo se probudil.