V Plzni vyjela další tramvaj Škoda 40T, liší se novým interiérem

Nový interiér tramvaje Škoda 40T pro Plzeň. Zdroj: PMDPNový interiér tramvaje Škoda 40T pro Plzeň. Zdroj: PMDP

Nově dodaná vozidla nahradí vozy typu T3R.P a K3R-NT.

Odebírat
Upozornit na
guest
18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
panda

Jak to vypadá s 52T ro Prahu? Už by nějaké skříně měly být.

Cuba

Čalounění je sice fajn, ale stejně bych před komfortem ocenil spíše informaci o tom, do čeho si to právě sedám. Jak jdou teploty dolů, začíná to být zase docela aktuální… :o/

Danny

Tohle je věčná diskuze, která se vedla a bude vést vždy. Upřímně jsem nikdy v praxi moc neviděl, že by to někoho od sedání odrazovalo. Myslím, že v naprosté většině člověk dokáže vyhodnotit, zdali tam není něco, co by Vás mohlo znečistit. A pokud jde o to, že se na polstrovaném povrchu drží věci, které na čistém plastu otře jednoduše hadr (např. pot etc.), opět je otázkou, kolik lidí to v praxi řeší jako zásadní téma.

Jméno

Touha nebo potřeba si sednout je většinou silnější ale to neznamená, že čistotný člověk neřeší do čeho.

mititomi

Pot je to nejmenší. Moč vsáklou do čalouněné sedačky nezjistíte pohledem, či letmým přetřením rukou, s tou se důkladně seznámíte až po několika minutách, kdy sedadlo řádně zatížíte svou vahou. To je pak pošušňáníčko, vystupovat a mít kalhoty nacucané močí kdovíjakého hnusáka. Zrovna tak na tmavém čalounění nezjistíte krev. Tramvaje a autobusy s takovými sedačkami jsou hnusné štěničáky.

Cuba

Chtěl bych doufat, že ve 21. století existuje i jiné komfortní řešení než látkové čalounění…

Jiří 24

To v Plzni stálé používají ty obstarožní „označovače“ jízdenek 😱

Petr

Ano prosím. A stále se najde dost lidí, kteří je z nějakého důvodu využívají, ikdyž je takováto jízdenka dražší a nepřestupní. Já ani nevím, kde bych si ji koupil, kdybych chtěl.

Movia

V trafice nebo zákaznických centrech PMDP, jako vždycky

Tomáš

Jde ale asi jako jediná koupit v hotovosti v trafice. Jediný jiný způsob jak koupit jízdenku v hotovosti je asi už jen od řidiče (což je ještě dražší).

Martin Liška

Ne, od corony je možnost nákupu jízdenky u řidiče v plzeňské MHD zrušena.

Jméno*

Je to jediný možný způsob zakoupení jízdenky v hotovosti.

tm2

K3R-NT mi budou chybět

koukal.risa

Taky si říkám že K3R-NT budou chybět všem jako T3R.P, ale existuje možnost která se jmenuje DPMLJ = Dopravní podnik Liberce a Jablonce nad Nisou. Kéž by Liberec odkoupil od PMDP všech 4ks K3 alespoň pro linku 11 Viadukt – Jablonec kde jsou zapotřebí kapacitnější vozy. I T3R.P by mohl odkoupit Liberecký DP, nemusíme všechno snad lifrovat na Ukrajinu. K3 i T3R.P by mohly Liberci pomoc kór když se bude TT rozšiřovat až do Centra Jablonce a úzkokolejka linka 11 už není, takže by se kapacitnější vozidla K3 z Plzně v Liberci uchytila. Furt lepší DPMLJ než tyhle hezké K3… Číst vice »

Stráťa

Co vám v Liberci nebo Jablonci udělali tak hrozného že je chcete vozit takovým zastaralým šrotem?

Pan průvodčí

Co by Liberec s K3 proboha dělal ? K3 by se uživila maximálně na dvou spojích v ranní špičce z Jablonce. Vždyť l tomu není uzpůsobená infrastruktura, vyhybny pro křižování, nástupiště, vozovna, nic. To už skutečně udělají víc práce na Ukrajině, kde nebude pravděpodobně takový apel na bezpečnostní normy, jako třeba právě nedostatečná délka nástupišť v některých zastávkách. Navíc nechápu, jak jste přišel na Linerec jako možnost. Liberec má svůj vlastní program obnovy a rekonstrukce vozidel, kterých má dost a nepotřebuje nakupovat další vyžilé T3 z Plzně, které jsou zralé na kompletní GO.

PvvS

Kdyby Ukrajina neexistovala,. tak by si ji snad někteří museli vymyslet. V článku o tom není ani slovo.
Tyhle šotovýmysly s odkupem čehokoliv do Liberce jsou tu furt a k ničemu.

Greta

Ježíš to jsou kraviny. Všechny deriváty T3 měly být už dávno ve šrotu.