V Plzni vyjela další tramvaj Škoda 40T, liší se novým interiérem
Nový interiér tramvaje Škoda 40T pro Plzeň. Zdroj: PMDP
Nově dodaná vozidla nahradí vozy typu T3R.P a K3R-NT.
Nově dodaná vozidla nahradí vozy typu T3R.P a K3R-NT.
Jak to vypadá s 52T ro Prahu? Už by nějaké skříně měly být.
Čalounění je sice fajn, ale stejně bych před komfortem ocenil spíše informaci o tom, do čeho si to právě sedám. Jak jdou teploty dolů, začíná to být zase docela aktuální… :o/
Tohle je věčná diskuze, která se vedla a bude vést vždy. Upřímně jsem nikdy v praxi moc neviděl, že by to někoho od sedání odrazovalo. Myslím, že v naprosté většině člověk dokáže vyhodnotit, zdali tam není něco, co by Vás mohlo znečistit. A pokud jde o to, že se na polstrovaném povrchu drží věci, které na čistém plastu otře jednoduše hadr (např. pot etc.), opět je otázkou, kolik lidí to v praxi řeší jako zásadní téma.
Touha nebo potřeba si sednout je většinou silnější ale to neznamená, že čistotný člověk neřeší do čeho.
Pot je to nejmenší. Moč vsáklou do čalouněné sedačky nezjistíte pohledem, či letmým přetřením rukou, s tou se důkladně seznámíte až po několika minutách, kdy sedadlo řádně zatížíte svou vahou. To je pak pošušňáníčko, vystupovat a mít kalhoty nacucané močí kdovíjakého hnusáka. Zrovna tak na tmavém čalounění nezjistíte krev. Tramvaje a autobusy s takovými sedačkami jsou hnusné štěničáky.
Chtěl bych doufat, že ve 21. století existuje i jiné komfortní řešení než látkové čalounění…
To v Plzni stálé používají ty obstarožní „označovače“ jízdenek 😱
Ano prosím. A stále se najde dost lidí, kteří je z nějakého důvodu využívají, ikdyž je takováto jízdenka dražší a nepřestupní. Já ani nevím, kde bych si ji koupil, kdybych chtěl.
V trafice nebo zákaznických centrech PMDP, jako vždycky
Jde ale asi jako jediná koupit v hotovosti v trafice. Jediný jiný způsob jak koupit jízdenku v hotovosti je asi už jen od řidiče (což je ještě dražší).
Ne, od corony je možnost nákupu jízdenky u řidiče v plzeňské MHD zrušena.
Je to jediný možný způsob zakoupení jízdenky v hotovosti.
K3R-NT mi budou chybět
Taky si říkám že K3R-NT budou chybět všem jako T3R.P, ale existuje možnost která se jmenuje DPMLJ = Dopravní podnik Liberce a Jablonce nad Nisou. Kéž by Liberec odkoupil od PMDP všech 4ks K3 alespoň pro linku 11 Viadukt – Jablonec kde jsou zapotřebí kapacitnější vozy. I T3R.P by mohl odkoupit Liberecký DP, nemusíme všechno snad lifrovat na Ukrajinu. K3 i T3R.P by mohly Liberci pomoc kór když se bude TT rozšiřovat až do Centra Jablonce a úzkokolejka linka 11 už není, takže by se kapacitnější vozidla K3 z Plzně v Liberci uchytila. Furt lepší DPMLJ než tyhle hezké K3… Číst vice »
Co vám v Liberci nebo Jablonci udělali tak hrozného že je chcete vozit takovým zastaralým šrotem?
Co by Liberec s K3 proboha dělal ? K3 by se uživila maximálně na dvou spojích v ranní špičce z Jablonce. Vždyť l tomu není uzpůsobená infrastruktura, vyhybny pro křižování, nástupiště, vozovna, nic. To už skutečně udělají víc práce na Ukrajině, kde nebude pravděpodobně takový apel na bezpečnostní normy, jako třeba právě nedostatečná délka nástupišť v některých zastávkách. Navíc nechápu, jak jste přišel na Linerec jako možnost. Liberec má svůj vlastní program obnovy a rekonstrukce vozidel, kterých má dost a nepotřebuje nakupovat další vyžilé T3 z Plzně, které jsou zralé na kompletní GO.
Kdyby Ukrajina neexistovala,. tak by si ji snad někteří museli vymyslet. V článku o tom není ani slovo.
Tyhle šotovýmysly s odkupem čehokoliv do Liberce jsou tu furt a k ničemu.
Ježíš to jsou kraviny. Všechny deriváty T3 měly být už dávno ve šrotu.