V Plzni končí noční odstavy tramvají na obratištích, do nové vozovny se už vejdou všechny
Noční provoz tramvají v Plzni. Foto: PMDP
Návrat tramvají do modernizované vozovny znamená pozdější odjezdy ze tří obratišť.
Návrat tramvají do modernizované vozovny znamená pozdější odjezdy ze tří obratišť.
No zázemí pro tramvaje rozhodně není hotové kompletně. Myčka i soustruh více nefungují než fungují a hlavně ještě není funkční výjezd a všechny tramvaje vyjíždějí zpětným pohybem vjezdem.
Myslím, že je v článku překlep v ceně modernizace. Ta stála skutečně 5,7 mld? Když se připravovala, mělo to být cca 1 – 2 mld.
Ano, 1,7 mld, díky za upozornění.
Přiznám se, že jsem již před několika měsíci novou plzeňskou vozovnu navštívil, bylo to krátce potom, co byla uvedena do provozu hala oprav. Ovšem co mne dostalo, že větší část vozovny je pouze krytý odstav BEZ prohlížecích jam v kolejích. Takže tady lze rovnou říci, že se šetřilo na zcela nesprávném místě. Jistě, ušetřilo se dost, ale v Praze se také při rekonstrukci vozoven vždy obnoví možnost prohlídek vozidel pod všemi kolejemi a ne že se nově udělá akorát betonová deska a na ní se jen připevní kolejnice, jako se to stalo v Plzni.
Asi se dá udělat, že ta tramvaj bude nad jamou co druhý den a ne každý den…
Absolutní vĕtšina dopravních podniků s tramvajemi i v jiných zemích NEJEDE pražský model.
Ten popisek pod obrázkem není moc přesný, na Sadech Pětatřicátníků se tramvaje neodstavují. Na fotce je noční křižování linek.
Mě by zajímalo který chytrák vám dal palec dolů 🙂
asi že je to iLustRAčnÍ fOto (nicméně jednak není, a druhak i ty by se měly vybírat lépe)