V Paříži začne jubilejní 55. ročník nejslavnějšího aerosalonu, český letecký průmysl chystá rekordní účast

Letoun L 410 NG kunovického výrobce Aircraft Industries. Zdroj: Aircraft IndustriesLetoun L 410 NG kunovického výrobce Aircraft Industries. Zdroj: Aircraft Industries

I letos by se měly v Paříži uzavírat velké kontrakty na nová letadla.

Odebírat
Upozornit na
guest
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
čtenář

„Na ploše 150m2 se představí 22 českých firem a tři letouny. “
To není moc velká plocha.

frank

možná jste si nevšiml, ale je nová doba, dneska vám někdo nasadí brejle a vy si projdete celé letadlo nebo výrobní linku čehosi a neujdete ani metr…

Šoto

Takže povezeme na výstavu 50 let starý letadlo plus kus křídla z montovny. Tomu se říká pokrok.

dlmi

B737 je ještě starší.

N.N.

Pro někoho je důležitešjí posmívat se starému označení, než skutečný stav věcí.
USS Enterprise šla na vodu 1938, třetí se staví – ať se držím letectví. Zdaleka to není ta samá loď, jen hydrodynamika určuje optimální tvar lodi dané délky, výtlaku a rychlosti. Pro letadlo platí to samé, proto z dálky vypadají stejně.

Michal M

L410 to dal nonstop? To je slušná práce…

Průvodce původní Aleš

Děláte si srandu nebo jen trollíte? Prázdný bez lidí a bagaze/carga to nedá z Česka do Francie? A I kdyby nedal, tak se přidají nádrže. Co takové Dášeny, když musely letět z Ameriky na Havaj a zpět?

Michal M

Nedělám si srandu, čekal bych u toho do 1000 km.

Průvodce původní Aleš

OK. Kolik byste tedy čekal od té Dášeny?

Jano

Čo su Dášeny…??

Průvodce původní Aleš
Air Traveller

proc by to nedal? dolet to ma 2750 km.

Hans N.

To je velmi pěkné oproti klasické 410. To je o nějakých 1200 km více, ne?