V Pardubicích bude jezdit více parciálních trolejbusů s bateriemi
Pardubický trolejbus Škoda 32 TR SOR. Pramen: DPMP
Dopravní podnik chce na pořízení získat evropské dotace.
Dopravní podnik chce na pořízení získat evropské dotace.
Ale jo, je to RZ.
Dopravní podnik je má „na přání“, jsou ve tvaru „DPMP XXX“ kde XXX = interní číslo busu.
Totéž číslo mají pak vozidla v levém předním rohu (pod kabinou řidiče), doprovázené jménem vozidla. Jména jsou podle vítězů Velké Pardubické (koní), takže tu jezdí např. Fantome nebo Jamagata.
Hlavne jezdi Vitez 😀
Které vozy půjdou pryč? Poslední 14Tr je jasná. Nejhorší 24Tr a zbývající Citybusy?
Rád bych podotkl, že z letošní objednávky 10 trolejbusů bude parciálních jen 6 a zbytek budou klasické.
To nebudou ty klasické mít ani nějakou malou baterii třeba na objetí překážky nebo pro případ uvíznutí v beznapěťovém úseku?
Cestující potlačí: https://www.blesk.cz/galerie/regiony-brno-brno-zpravy/870144/tohle-neni-vtip-kdyz-v-brne-nejede-trolejbus-tlaci-ho-cestujici-a-dostanou-lizatko?foto=0
Řečnická otázka: Je takový pohon ještě humální nebo je již animální?
Budou mít rezervní, ale na normální provoz to není
Jak to, že ten trolejbus na fotce má RZ? Nebo to není RZ „na přání“ ale jen nějaké vnitrofiremní číslo ve tvaru RZ?
To není RZ, jen firemní označení.
Díky!
Jen doplním, že je tam uvedeno „DPMP“ a evidenční číslo vozu.
Ano, proto jsem myslel, že je to RZ „na přání“. V některých zahraničních městech to tak bývá.
Krom toho tam je ještě zelezá známka jako když jdete s autem na STK. Z blízka jsem to ale nezkoumal.