posily_do_teamu

V Ostravě vykolejil syslograf, strojvedoucí se lehce zranil

Vykolejení vlaku ve stanici Ostrava-Bartovice. Zdroj: HZS SŽVykolejení vlaku ve stanici Ostrava-Bartovice. Zdroj: HZS SŽ

K události došlo ve stanici Ostrava-Bartovice.

Odebírat
Upozornit na
guest
41 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
vagonář

Teď jse viděl video nehody. Zase taková legrace to být nemusela.

Igor

Kde?

Petr

Vypadnout a takhle na čisté rovině??

Ruzian1

Prý vypadl na výhybce. Dle zoraného úseku, co jde vidět za syslem, by to i odpovídalo.

hroch.obojzivelny

Zpanikařil a chtěl se schovat. Proto si zkusil vyhrabat noru.

Smutný pohled

Vypadl na angličáku. Jel plnou, protože SP v Bartovicích nezastavuje.

Sériový jezdec

hladovej sysel viděl klacek, tak se do něj zakousl no

BND 30

Tak takhle tedy vypadá projeté návěstidlo 😁

Luboš Beneš

Ne , to jen dobrá správa začala odstraňovat návěstidla v úsecích s ETCS.

Petr Šimral

V tomto úseku ale ještě ETCS není 🙂

Smutný pohled

Level -1

182-097

To je pech. Jediná možnost jak objet těch 1900 metrů ETCS z hlavního do Vrbice – nestačí že se jezdí jednokolejně z Havířova do Albrechtic, nestačí že každou noc od 22 do 4 je úplně zastaveny provoz, ještě tu teď musí vykolejit sysel a posbírat návěstidla.

Kolejový doktor

Zelená? Jede jak střela!
Červená? Láskou omdlela.
Jak blikne žlutá – srdce buší,
návěstidlo syslu sluší!

VIZEK2442

Podle fotek a fotomapy projížděl stanicí po druhé koleji mezi prvním a druhým nástupištěm (jsou tam 4 bez vyhýbek) a ještě při vykolejení přibral návěstidlo.Vykolejil oběma podvozky.No tak to jsem zvědav na výsledek šetření, z jakého důvodu vlastně vykolejil.

Radek

DI píše, že to bylo vykolejení na výhybce. Jestli jo, tak teda dojel dost daleko.

VIZEK2442

No právě. V Havířovském deníku o vyhýbce taky píšou. https://karvinsky.denik.cz/z-regionu/ostrava-bartovice-vlak-havirov-vykolejeni-provoz-zeleznice-20250204.html
Podle plánku kolejiště stanice je vjezdová vyhýbka č.20 ab SK 1 280m daleko.To by po celé délce byly rýhy podél koleje.

Smutný pohled

Jelikož přibral návěstidlo, tak určitě na výhybce.

VIZEK2442

Ta vyhýbka je tzv.angličan. Návěstidla(odjezdové) měl po cestě 2 Lc1 nebo Lc3.

VIZEK2442

Oprava: L1 nebo L3.

Smutný pohled

Jo, vyskočil na výhybce 20 (ano, Angličan) a vyskočil směrem doprava v jízdě na Havířov, takže vzal L3.

VIZEK2442

Že by ten „anglican“ byl špatně nastaven? No uvidíme co bude v zápisu MU.

Petr Šimral

No, osobně nechci předjímat. První vozidlo vlaku vykolejilo, ostatní jsou na správné koleji.

VIZEK2442

Ano, je to vidět na fotkách a proto je to ještě podivnější.

Dusmor

Mě docela zaujalo, že přední podvozek prvního vozu vyskočil doprava od kolejí a zadní podvozek skočil naopak doleva. A že ostatní vozy zůstaly na koleji.
Člověk by čekal, že když je nějaký problém, tak to půjde všechno na stejnou stranu.
Leda by ten přední pošramotil výhybku a pak druhy vyskočil opačně.

VIZEK2442

Vzpomínám si na MÚ ze Žst.Tišnov (tak 2-3 roky zpět,hledat to nebudu) zde na webu-rychlík přijíždějící od Prahy se 4 vozy jel přes vyhýbku rovně a zadní podvozek posledního vjel na sousední kolej a skříní povalil sloup TV. V diskusi se psalo o „podhození“ vyhýbky. Nemohu tvrdit, že jde o stejný případ.

Martin Kosek

Větě „Cestující jsou bez zranění a mimo vlak, který stojí u nástupiště.“asi moc nerozumím. Neřekl bych, že vlak stojí u nástupiště.

Dominik

Asi budete chytrejsi nez hasici sz

Martin Kovář

Nemusím být megamyslitel, abych poznal, že u nástupiště fakt není. Ale jestli vy ho u něj stát vidíte, asi bych zvážil návštěvu na očním.

Blzx

Ve výsledku aspoň klika pro ČD, že to potkalo sysla a ne slona

Pezos

Bude jim chybět souprava s ETCS.

Chleba Nakup

Vratná souprava s ETCS. Se holt bude objíždět 🙂 V TS 613 by to nemuselo moc vadit.

Grzegorz Brzęczyszczykiewicz

Na TS613 je teď Panter a na TS410 místo vykolejeného sysla pojede 2×842, očividně už je to „co dům dal“

Pezos

Jojo, objíždění ráno v Mostech zastávce. To je terno 😀

Chleba Nakup

Četa už nezvládá sunutí? Vždyť je to jen přes tunel. A pěkně v teple, nemusí ani otevírat čelní dveře vozu. U dcery běžná dovednost, na stupátku i několik kilometrů, výživné to je v mrazu. U matky to zapomněli?

javr

Sunout zpátky do stanice, objet soupravu a sunout zpátky do zastávky během 9 minut, které tam jsou na obrat? Vskutku geniální nápad.

Martin 13

Kam by to měl usnout?v mostech konci a jede zpátky

Martin 13

Sunout

Pezos

Hned ráno je tam vlak, co jede až do Mostů zastávky a zpět.

Martin 13

??

Rudolf Tuček

Sysel 29 je první kus s ETCS. Dle mého osobního názoru a zkušenosti z údržby, do toho neměli cpát ETCS a radši to přetavit v hutích a začít znovu.

olda

ETCS prototyp sysla je 027 nikoli 029.