To je pech. Jediná možnost jak objet těch 1900 metrů ETCS z hlavního do Vrbice – nestačí že se jezdí jednokolejně z Havířova do Albrechtic, nestačí že každou noc od 22 do 4 je úplně zastaveny provoz, ještě tu teď musí vykolejit sysel a posbírat návěstidla.
Kolejový doktor
13 dny
Zelená? Jede jak střela!
Červená? Láskou omdlela.
Jak blikne žlutá – srdce buší,
návěstidlo syslu sluší!
VIZEK2442
13 dny
Podle fotek a fotomapy projížděl stanicí po druhé koleji mezi prvním a druhým nástupištěm (jsou tam 4 bez vyhýbek) a ještě při vykolejení přibral návěstidlo.Vykolejil oběma podvozky.No tak to jsem zvědav na výsledek šetření, z jakého důvodu vlastně vykolejil.
Mě docela zaujalo, že přední podvozek prvního vozu vyskočil doprava od kolejí a zadní podvozek skočil naopak doleva. A že ostatní vozy zůstaly na koleji.
Člověk by čekal, že když je nějaký problém, tak to půjde všechno na stejnou stranu.
Leda by ten přední pošramotil výhybku a pak druhy vyskočil opačně.
Vzpomínám si na MÚ ze Žst.Tišnov (tak 2-3 roky zpět,hledat to nebudu) zde na webu-rychlík přijíždějící od Prahy se 4 vozy jel přes vyhýbku rovně a zadní podvozek posledního vjel na sousední kolej a skříní povalil sloup TV. V diskusi se psalo o „podhození“ vyhýbky. Nemohu tvrdit, že jde o stejný případ.
Martin Kosek
13 dny
Větě „Cestující jsou bez zranění a mimo vlak, který stojí u nástupiště.“asi moc nerozumím. Neřekl bych, že vlak stojí u nástupiště.
Četa už nezvládá sunutí? Vždyť je to jen přes tunel. A pěkně v teple, nemusí ani otevírat čelní dveře vozu. U dcery běžná dovednost, na stupátku i několik kilometrů, výživné to je v mrazu. U matky to zapomněli?
Teď jse viděl video nehody. Zase taková legrace to být nemusela.
Kde?
Vypadnout a takhle na čisté rovině??
Prý vypadl na výhybce. Dle zoraného úseku, co jde vidět za syslem, by to i odpovídalo.
Zpanikařil a chtěl se schovat. Proto si zkusil vyhrabat noru.
Vypadl na angličáku. Jel plnou, protože SP v Bartovicích nezastavuje.
hladovej sysel viděl klacek, tak se do něj zakousl no
Tak takhle tedy vypadá projeté návěstidlo 😁
Ne , to jen dobrá správa začala odstraňovat návěstidla v úsecích s ETCS.
V tomto úseku ale ještě ETCS není 🙂
Level -1
To je pech. Jediná možnost jak objet těch 1900 metrů ETCS z hlavního do Vrbice – nestačí že se jezdí jednokolejně z Havířova do Albrechtic, nestačí že každou noc od 22 do 4 je úplně zastaveny provoz, ještě tu teď musí vykolejit sysel a posbírat návěstidla.
Zelená? Jede jak střela!
Červená? Láskou omdlela.
Jak blikne žlutá – srdce buší,
návěstidlo syslu sluší!
Podle fotek a fotomapy projížděl stanicí po druhé koleji mezi prvním a druhým nástupištěm (jsou tam 4 bez vyhýbek) a ještě při vykolejení přibral návěstidlo.Vykolejil oběma podvozky.No tak to jsem zvědav na výsledek šetření, z jakého důvodu vlastně vykolejil.
DI píše, že to bylo vykolejení na výhybce. Jestli jo, tak teda dojel dost daleko.
No právě. V Havířovském deníku o vyhýbce taky píšou. https://karvinsky.denik.cz/z-regionu/ostrava-bartovice-vlak-havirov-vykolejeni-provoz-zeleznice-20250204.html
Podle plánku kolejiště stanice je vjezdová vyhýbka č.20 ab SK 1 280m daleko.To by po celé délce byly rýhy podél koleje.
Jelikož přibral návěstidlo, tak určitě na výhybce.
Ta vyhýbka je tzv.angličan. Návěstidla(odjezdové) měl po cestě 2 Lc1 nebo Lc3.
Oprava: L1 nebo L3.
Jo, vyskočil na výhybce 20 (ano, Angličan) a vyskočil směrem doprava v jízdě na Havířov, takže vzal L3.
Že by ten „anglican“ byl špatně nastaven? No uvidíme co bude v zápisu MU.
No, osobně nechci předjímat. První vozidlo vlaku vykolejilo, ostatní jsou na správné koleji.
Ano, je to vidět na fotkách a proto je to ještě podivnější.
Mě docela zaujalo, že přední podvozek prvního vozu vyskočil doprava od kolejí a zadní podvozek skočil naopak doleva. A že ostatní vozy zůstaly na koleji.
Člověk by čekal, že když je nějaký problém, tak to půjde všechno na stejnou stranu.
Leda by ten přední pošramotil výhybku a pak druhy vyskočil opačně.
Vzpomínám si na MÚ ze Žst.Tišnov (tak 2-3 roky zpět,hledat to nebudu) zde na webu-rychlík přijíždějící od Prahy se 4 vozy jel přes vyhýbku rovně a zadní podvozek posledního vjel na sousední kolej a skříní povalil sloup TV. V diskusi se psalo o „podhození“ vyhýbky. Nemohu tvrdit, že jde o stejný případ.
Větě „Cestující jsou bez zranění a mimo vlak, který stojí u nástupiště.“asi moc nerozumím. Neřekl bych, že vlak stojí u nástupiště.
Asi budete chytrejsi nez hasici sz
Nemusím být megamyslitel, abych poznal, že u nástupiště fakt není. Ale jestli vy ho u něj stát vidíte, asi bych zvážil návštěvu na očním.
Ve výsledku aspoň klika pro ČD, že to potkalo sysla a ne slona
Bude jim chybět souprava s ETCS.
Vratná souprava s ETCS. Se holt bude objíždět 🙂 V TS 613 by to nemuselo moc vadit.
Na TS613 je teď Panter a na TS410 místo vykolejeného sysla pojede 2×842, očividně už je to „co dům dal“
Jojo, objíždění ráno v Mostech zastávce. To je terno 😀
Četa už nezvládá sunutí? Vždyť je to jen přes tunel. A pěkně v teple, nemusí ani otevírat čelní dveře vozu. U dcery běžná dovednost, na stupátku i několik kilometrů, výživné to je v mrazu. U matky to zapomněli?
Sunout zpátky do stanice, objet soupravu a sunout zpátky do zastávky během 9 minut, které tam jsou na obrat? Vskutku geniální nápad.
Kam by to měl usnout?v mostech konci a jede zpátky
Sunout
Hned ráno je tam vlak, co jede až do Mostů zastávky a zpět.
??
Sysel 29 je první kus s ETCS. Dle mého osobního názoru a zkušenosti z údržby, do toho neměli cpát ETCS a radši to přetavit v hutích a začít znovu.
ETCS prototyp sysla je 027 nikoli 029.