V Ostravě dokončili unikátní tramvajovou dráhu, kvůli koncertnímu sálu zajistí tichý provoz s nižšími vibracemi
Modernizovaná dráha na ul. 28. října. Zdroj: DPO
Modernizace přes 400 metrů dlouhého úseku obousměrně vyšla přibližně na 80 milionů korun.
200 tisíc za metr tiché trati. A STK s policií, které ignorují vytuněnce s násobně větším kraválem. Tramvaj veze desítky lidí, motorka jednoho dementa. Zdárně utracené peníze.
Jako snad jediné větší město v Banana stanu krmeném dotacemi ( rozumej ČR ) Ostrava nebuduje infrastrukturu pro MHD ( tramvaje a trolejbusy) ale pouze opakovaně provádí rekonstrukce . Neumí nebo není schopna postavit nic ale zato to umí světové prodražit, klobouk dolů 😊
A protože tam tramvajové koleje už ležely, tak se o stavbu nejedná, stačilo je natřít.
Ostrava stavět nemusí, protože infrastrukturu pro tramvaje již má téměř dostavěnou. Chybí dokončit poslední tramvajový úsek v Porubě. Trolejbusová infrastruktura je hotová a nyní se nevyplatí ji tahat dál, případně se využijí elektrobusy. V Ostravě se nyní modernizují zastávky, tratě, i blízké okolí, které jsou rovněž důležité. Kritizovat zrovna ostravskou MHD chce odvahu, sice není dokonalá, ale je nejlepší v ČR😊
Taky za to „nejlepší“ platíme. Když porovnáme cenu roční jízdenky Praha x Ostrava v parametrech plocha, četnost spojů, natož metro..
400 m 80 melounů někde je něco špatně.
Je to před krajským úřadem….
co?
Škoda, že se zároveň neopravil i úsek Krajský úřad – Mariánské náměstí.
Nějakou práci si museli nechat na příště. Opakovanými uzavírkami stejných úseků je Ostrava proslulá. Jak v MHD, tak na silnicích 😛
viz D56 😢
Asi tak, tahle nekompetentnost je plivnutí do tváře daňovym poplatníkům…
Jaka nekompetentnost? V ostrave a na ms kraji jsou prece elitni odbornici na dopravu, jake nenajdete nikde v galaxii. Kritiku neprijimaji, navrhy na zlepseni taky ne, protoze „nikdo by to nevymyslel lip“…
Ale kdyz volenym politikum staci pekna prezentace v powerpointu, kde jsou podle potreby ohybana cisla, aby to vypadalo dobre (ikdyz realita je uplne jina), tak tomu tady neni pomoci.
To platilo mesto,ubytek trati si musi „zaplatit“podnik
… podnik, který zcela patří a který předkládá žádosti o dotace komu?
Odhlučnění se snad provádí pro každou novou trať nebo rekonstrukci, co je tady speciálního?
Cena je speciální.
Aspoň to vyzkouší pro Vltavskou filharmonii.