V Olomouci končí modernizace trati na Novou Ulici, vrací se tramvaje
Tramvaj EVO Dopravního podniku města Olomouce (DPMO). Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Práce vyšly na více než 200 milionů korun, z většiny byly financovány EU.
No kdysi byly postesky, že pro návštěvníky Fakultky byla kdysi zastávka přímo v areálu FN, teď asi nerealizovatelné, finančně neprůchodné.
Ta zastávka tam byla, když tudy vedla stará trať, nová je už dlouho vedena mimo areál FNOL. FNOL pohltila významný úsek ulice I.P.Pavlova a tramvaj musela jinudy….
Neprůchodné zejména kvůli hluku a bezpečnosti….
https://mapy.cz/zakladni?source=base&id=2338467&x=17.2375427&y=49.5818296&z=18
Kdy a kde bude žranice? Jako cestující mám na ni nárok
Nárok máte tak akorát na dotované jízdné, které ani zdaleka nepokrývá náklady na provoz MHD
A jako plátce daně z nemovitosti do rozpočtu města? Tam bych minimálně morální nárok alespoň na jednu žranici ročně viděl.
Tak doufám, že nejezdíte po městě autem, nechodíte po chodníku, nesedáte v parku na lavičce ve stínu nově vysazených stromů a neposíláte děti do městských škol. Český přístup – evropské služby za rumunské daně pořád převažuje.
03.03.2025 je další veřejné zasedání zastupitelstva města a v bodě veřejnost můžete svůj návrh těm nejpovolanějším osobně předložit. …