V noci z letiště každou čtvrtihodinu. DPP na sezónu posílí autobusové spojení na Ruzyni

Noční linka 907 na Letišti Václava Havla. Foto: RopidNoční linka 907 na Letišti Václava Havla. Foto: Ropid

Od příštího týdne dojde i ke změně jízdního řádu noční linky 905 z I. P. Pavlova do Čimic.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
65 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Codycheck

To je tak pro cizince.

Já osobně, kdybych nebydlel v blízkosti letiště, vlezu do auta a zaparkuji u Letistě.
Ceny za cca 8-9 dní jsou okolo 1000 Kč a parkoviště nebo garaže jsou hlídané a odvezou Vás zadarmo k odbavovacím halám i zpět.
Odkaz na stránky at si každý najde :smirk:

PS: A myslím si, že kdy už má někdo na dovolenou letecky s plnou penzí určitě má 1000 Kč, aby se nemusel přepravovat DPP Praha 🙂

Stara skola

Tohle reseni ovsem neni pro cloveka, kterej nevleze na palubu kdyz nema aspon 1,5 promile, ktery jeste behem letu musi prizivovat.

anonym

taxi

Stepan

Když už má někdo na dovolenou letecky s plnou penzí, určitě má i na to, aby si zaplatil veřejnou dopravu na letiště a z letiště a nemusel se tam plácat ve svém autě a ještě si ho tam někam schovávat. A auto těch 8 – 9 dní může někomu smysluplně sloužit a nemusí být celou dobu odstavené.

Ivan

905 nebo 907 ???

none

A napadlo uz nekoho, ze by tam mohl jezdit vlak?
Hm. Vlastne napadlo…

zdydy

to budou autobusy jezdit určitě narvaný, to zas vymyslel kdo si namastí kapsu.Je vidět že jim řidiči nechybí.

Mysel

Vy asi nemate predstavu, kolik je v noci priletu a odletu, co?

Stara skola

Dnes od pulnoci do sesti 12 priletu a 14 odletu.

tarten

Přijde mi zbytečné krmit toho trolla.

Stara skola

Prijde mi neuveritelny, ze ctyrclenna rodina, ktera da za dovolenou rekneme mezi 50-100 tisic je pak ochotna vlacet se nocnim busem, aby usetrila petikilo.

Juraj

Pětikilo odkud?
Poslední cesta tágem z letiště na hlavák 828 Kč. Plus tedy už pro čtyřčlennou rodinu není běžný taxík úplně pohodlný. To je ale za předpokladu, že vezmou oficiální letištní tágo nebo objednají přes appku (tam je pak problém s vyzvednutím v areálu letiště).

Pak jsou tady ale i vykukové, co na hlavním nádraží odchytávají lidi čekající na bus s tím, že to nejezdí nebo to bývá přeplněné – a nabízejí odvoz za krásných 1600.

Stara skola

Fix pres appku na Hlavak je pod 600, za stejnou cenu da v noci clovek Uberem Kbely. A to za 40 minut, MHD je to skoro hodina a pul s dvouma prestupama vcetne projeti centra tramvaji, coz je zazitek jen pro otrle.

Aleš

Není problém,jen musíte přes vozovku (T1) nebo na odlety (T2). Pořád lepší si předem vybrat auto a cenu než platit výpalné (i když mluvím česky,tak jsem platil skoro trojnásobek než přes apku u neletištního taxi – taxi,ne Uber apod.)

KvB

Včera Bolt z Terminálu 2 do Karlína za 410.

Stara skola

To je urcite svata pravda.

Mysel

Nejen na letisti.

Mufiklo

My využíváme parkování na soukromém parkovišti a následný svoz na letiště. Při delším hledání se dá též najít třeba za 600,- na týden. Mám s tím plno zkušenosti a vždy vše v pořádku

Gogo

Nedivte se když i renomované zahraniční průvodce varují před pražskými taxikáři, speciálně z/na letiště.

Twix

Taky proto možná v těch nočních busech zrovna moc čtyřčlenných rodin nevidíte.

Stepan

Pokud někdo letí veřejným hromadným letadlem a ne aerotaxi, tak pak logicky pokračuje i dál veřejnou hromadnou dopravou.

Stara skola

Troufnul bych si vsadit se, ze minimalne v nocnich hodinach je tajovych mensina. Obecne je to nesmyslna teorie, pocty jizd taxiku na a z letiste znacne prevysuji pocty cestujicich private jetu. A ty podle me stejne spis poveze osobni ridic a ne taxikar.

Petr

Tak já mám třeba osypky pokaždý když mi někde nezbejvá nic jinýho než použít taxi, protože už jsem dopředu otrávenej z toho co na mě ten šmejd bude zkoušet.

Stara skola

Tak pokud nejste atrktivni blondyna v minisukni tak vetsinou pres apku zaplacenej fix ridici moc moznosti na zkouseni nedava.

Herold

A proč si neporidite napr. Liftago? To v podstatě všechny problémy s taxikáři vyřešilo.

Petr

Já vím, že to má řešení, notabene pro čecha v Praze. Ale co v zahraničí? Zdaleka ne jen v Praze se taxikáři snažej oškubat cizince, takže jsem se naučil obecně používat taxi jen když už není zbytí. Nemám ty lidi rád a nechci je podporovat. Už proto bych se radši „vláčel“ nočním busem.

Stara skola

Vcera na CdG pres Booking.com objednanej a zaplacenej ridic v obleku s cernym Passatem v kuzi az k hotelu u St. Lazare za 68 Ecek a jeste jsme si pekne popovidali. Ano, mestskou by to slo za nakejch 15, ale vlacet dite RERem notabene s prestupem na pachnoucim Chatelet – Les Halles jen kvuli odporu k taxikarum fakt nebudu.

Petr

Vase preference jsou irelevantni. Vam prislo neuveritelny, ze se nekdo vlaci autobusem misto toho aby jel tagem, tak vam vysvetluju, ze ne kazdej jezdi rad taxikem. To je cely.

tarten

Kolik % cestujících Letiště asi čeká za letošní červenec oproti červenci 2019?

David

Toto je velká česká ostuda.

Pako

Každých 15 minut? Na S-bahn docela slušný interval.

tarten

Až na to, že je to G-Bahn.

Juraj

Je to takový pražský paradox, že v noci je přímé spojení běžnými linkami z centra na letiště lepší než ve dne. Noční 907 je velmi srovnatelná s denní AE, avšak v běžném tarifu PID.

Pako

Pražský paradox je v tom, že až postaví metro v Dublinu, tak bude Praha jediné velké město v Evropě bez kolejové dopravy na letiště. Pražskou raritou pak bude ten připravovaný trolejbus. To si Japonci sednou na pozadí.

Surio Mario Ramirez Suarez

Ani 2x větší Budapešť Béma Kyjově spojení na letiště… tak neplasšte!

Aleš

Většina Američanů bude ale pořád závidět 🙂

Frantík

Ani ne… v noci je míň aut a tramvají, tedy spolehlivější spojení a méně přestupů (pokud se bere spojení do centra).

MartinS.

Já vám nevím, ale raději pojedu z centra metrem na Veleslavín/Zličín a odtamtud 119/100 na letiště než se přes den táhnout z centra autobusem. Měli jsme nedávno z práce něco v Lidicích a všichni se divili, proč pojedu z Muzea metrem a z Veleslavína kladenským autobusem. Podruhé se divili, když jsem tam byl dřív než mnozí autem z Letné.

J.K.

Je super že na Zličín to jezdí stejně jako v lednu, kdy se prakticky nelétalo…

Petr

Naprosto souhlasím, interval linky 100 na Zličín potřebuje posílit.

Twix

U linky 100 mi navíc přijde že často nezvládá ze Zličína odjet včas (nejen teď když je okruh zúžený), takže člověk si na přestup na tuto krátkou linku dá nějakou rezervu (ne všichni přijedou na Zličín metrem) a ještě tam vytvrdne.

Bob

Je smutne, ze z letiste na Zličín je casto rychlejsi jet s přestupem na Veleslavine a v Motole, nez cekat na 100.

Ten Ten Ten

Teď už jen zbývá „posílit“ autobusy DPP o terminály. Zajímalo by mě, proč jim to tak dlouho trvá.

veli.k

Mluví se o tom už rok, možná dva, a zatím není ani 1 kus no… smutný příběh.

Ten Ten Ten

Asi tak 3.

D.M.

Jestli máte namysli platební terminály na bezhotovostní platby, jako jsou v tramvajích, tak ty se budou montovat do autobusú od podzimu.

Ten Ten Ten

Přesněji řečeno: až od podzimu.

D.M.

Zpoždění je kvůli tomu, že se hledalo nějaké technické řešení pro wifi přenos dat daného zařízení, tak, aby nemuseli být vozy MHD vybaveny wifinou. U tramvají je přenos dat řešen nějak přes dráty troleje, jak nám bylo oznámeno. Nejsem technik, takže na detaily se zeptejte někoho z tramvajového provozu DPP.

Frantík

Čili „jak poskytnout služby cestujícím, aniž bychom jim poskytli jiné služby“.
Ano, dá se argumentovat, že v době mobilních dat je wifi zbytečný luxus, který začal upadat dříve než se rozšířil, ale organizátoři vlakové nebo v nekterych krajich i příměstské dopravy by nesouhlasili.

MaT

No pokud by se přenos v rámci tramvaje řešil přes WiFi, myslíte si, že to hned znamená, že by ta WiFi musela být i pro cestující? Dá se udělat skrytá WiFi, která neoznamuje svůj název a ostatní zařízení jí tak „nevidí“… Kdo ví, kolik takových WiFi, které slouží jen pro spojení nějakých přístrojů různě kolem nás funguje… Ale asi si v DPP řekli, že chtějí něco spolehlivějšího, co třeba nebude tak ovlivněné rušením (a že pásmo pro WiFi je docela dost zarušené). Já jsem se dost dlouho snažil datovému tarifu také odolávat, ale to bylo i tím, že data byla… Číst vice »

Pezos

„a třeba okna jsou pokovená – to bývá často problém u vlaků“

Přesně tak, o „zbytečném luxusu“ si můžeme popovídat třeba cestou z Ostravy do Prahy ve slovenském Bmpz, kde v jednom kuse nefunguje wifi a okna nepropouští mobilní signál.

Zaxien

Je ale blbost tam dávat terminály, kdy to vytiskne lístek. Když tak aby to bylo jen na karte jako Ostrava/Brno.

Dachs

Jaké to překvapení… Už začínají vykrývat díry, než najedou první nočky. Ty dva vyrušené poslední spoje metra prostě chybí. Někde ale i tramvajové spoje. Ne že by to bylo fatální, situace jinde je horší, ale když je řeč o lince 907, tak by to chtělo ještě něco udělat se vzniklou dírou, která je před první 907 ve směru Zbraslav. Lidi docela naříkaj. Ale to je tak je jediné, co mohou dělat. Ropid (a přístup města) je neoblomný. Jinak noční cestování (veřejnou dopravou) z Letiště je „zážitek svého druhu“. Klikatě vedené (vymetací) autobusové linky, případně moc pěkné přestupování na tramvaj na… Číst vice »

pedro74

Ano, ano. O doplnění spoje na 905 z IPP dřív, aby nevznikala díra jsem psal do ROPIDu už nejméně před 7-8 lety. Přišla sáhodlouhá odpověď proč to nejde. Pak vznikl návrh na 935 do Bohnic, který se díky COVIDu nerealizoval. Nyní další důkaz dopravního inženýrství nemajícího s potřebami cestujících nic společného. Posilovat klikaté nočky s dlouhou jízdní dobou to ano, ale udělat doplňkovou co nejrychlejší linku třeba tunelem rovnou na Lazarskou a přes IPP na Hlavní nádraží to ne. Nebo kdyby alespoň udělali posilový rychlík s potřebou jednoho busu, přímo na Divokou Šárku s výstupem co nejblíž tramvaji, jak to… Číst vice »

TU 134

Výstup na Divoké Šárce je pořád na stejném místě. Nikdy nebyl blíž tramvaji

Lukas

Mě by zajímalo, zda někdo z těch, kdo vymysleli tento typ vozů na tuto linku, někdy vzal 2 kufry a snažil se s tím jet z letiště na metro (a opačně samozřejmě). Hrozný….. úzké uličky, malý, vyvýšený prostor u sedaček a kam s kufrem už je záhada.

Kernteriér

A co do nich nastupovat dveřmi, u kterých je plošina pro kočárky, kterých asi v noci moc jezdit nebude?

pedro74

Mlho, když se posiluje interval, tak asi do každého spoje nenastupuje jen jeden/dva lidé s kufry, do dveří s plošinou pro kočárky…

Kernteriér

To zajisté ne. Ale i když jich bude 10 se dvěma kufry, tak se ta zavazadla do těch plošin vejdou. Chce to jen myslet a necpat se dovnitř předkem.

Caracas

Vaše rada je použitelná pro pár lidí, někdy však je cestujících s velkými zavazadlo plný bus. Opravdu by to chtělo bus se speciální úpravou

pedro74

Jo vy chcete aby na nočky na Letiště dali busy z linky 100 nebo AE? To určitě nepůjde. :o)

Frantík

Nebo H1… A proč teda ne?

Kernteriér

J8 vím, že to nevyřeší všechno, ale když vidím, co jsou lidé schopní provádět, tak často i toto pomůže.

Jiří Kocurek

Vidí, že lidi vystupují, ale cpe se dovnitř. Kdo? Nikoliv drzoun Pepíček, ale důchodkyně.