Dejte jim do kabiny kamery. Vždyť to není normální, kolik návěstidel se projede.
Kolik lidí bude muset zemřít, než se s tím začne něco dělat.
Projel návěstidlo, Projel návěstidlo, Projel návěstidlo…a pořád dokola… HROZNÉ.
Kusá kolej je o jednu drahou výhybku s obvodem (počítadlem)moc drahá a neperspektivní, vždyť všude po EU bude do pár let ETCS a to zastaví vlak dříve, než k nehodě dojde.
Dejte jim do kabiny kamery. Vždyť to není normální, kolik návěstidel se projede.
Kolik lidí bude muset zemřít, než se s tím začne něco dělat.
Projel návěstidlo, Projel návěstidlo, Projel návěstidlo…a pořád dokola… HROZNÉ.
No to práve ešte nevieme. Je to asi najpravdepodobnejšie vysvetlenie, ale vyšetrovanie ešte nebolo ukončené.
A komu bude priznaný gól? ČR alebo DE?
ČR
Někdo si asi přál vláček pod stromečkem…
Kusá kolej s odvratnou výhybkou, zde by se měla Zkáza železnic (tak i ŽSR) inspirovat…
Kusá kolej je o jednu drahou výhybku s obvodem (počítadlem)moc drahá a neperspektivní, vždyť všude po EU bude do pár let ETCS a to zastaví vlak dříve, než k nehodě dojde.
Odvrat a ETCS se doplňují. Ne vždy se jede s ETCS (výluka, mimořádná jízda bez ETCS). Nebo třeba ujeté vozy – ty z principu pod ETCS nejedou.
Chudák fíra.
844 jsou vybaveny PZB??
Pokud jede do pohraniční stanice, tak PZB mít nemusí.
To nemusí mít ani tak. Ale vlaku je omezena rychlost na max 50 km/h.
Ano
Ne. PZB z nich vyndali, když tam cpali ETCS
Aha, tak to jsem nevěděl
Aneb k čemu slouží odvratná kolej.
Hezký fotky. Tak akorát do nějakýho kalendáře Národního Dopravce…
Ideal na PF 2026.
Škoda žraloka.
Škoda Žraloq
PESA Žralok