obrazok-zdopravy

V Německu vykolejil nákladní vlak, zastavil spojení mezi Frankfurtem a Kasselem

Vykolejení nákladního vlaku v Hessensku. Foto: Freiwillige Feuerwehr BorkenVykolejení nákladního vlaku v Hessensku. Foto: Freiwillige Feuerwehr Borken

Příčiny vykolejení zatím nejsou známy.

Odebírat
Upozornit na
guest
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Qěcy

Odvrat, který vyvrátí soupravu na náhodnou stranu, nebo zarazí soupravu, až se vyvrací vozidla kamkoliv, není zrovna nejlepším způsobem odvrácení,…
I u nás bohužel jsou.

Twix

Jen doplním že po této trati (Main-Weser-Bahn) jezdí také ICE vlaky, samozřejmě jen takové ty podřadnější, jinak to jede po VRT do Fuldy a přes Hanau. Před několika lety přes tuto stanici jezdila také kasselská vlakotramvajová linka RT9 do Treysy, ale to už je dávno minulostí.

Pavel

V Německu takhle zarostlý svršek?

Cargo

Jsou i horší úseky 😉

Valtteri

To by se nestalo v Čechách, jelikož málokde je boční ochrana.

Martin

Mě se zdá, že byl poslán, kam neměl (dle trofejí a navestidel).

Valtteri

Mně ne. Podle mě měl pokračovat jízdou do odbočky, ale něco projel a zaúčinkovala boční ochrana. Tak to působí na mě.

Armando Andreoli

Tak já se naopak domnívám, že měl být standardně předjet nějakým rychlejším vlakem, proto vedlejší kolej. Strojvedoucí ovšem pokračoval (nechtěně) rovně přes návěstidlo zakazující jízdu, odvratnou výměnu, výkolejku Schutztafel, El6 a vše co mu stálo v cestě. Podle zdroje se nacházely na stanovišti tři osoby..

Al de Baran

“ pokračoval (nechtěně) rovně přes návěstidlo zakazující jízdu, odvratnou výměnu, výkolejku Schutztafel, El6 a vše co mu stálo v cestě.“
Jenomže v něčem takovém by mu mělo efektivně zabránit Indusi…

Cargo

Pokud vjížděl na 60 a výstrahu nebo 40 a výstrahu, a jel v režimu Unterezugart, tedy po vybavení výstrahy musí zpomalit pod 55km/h a před odjezdovým návěstidlem chyběl 500Hz magnet, tak to mohl v klidu projet a zaúčinkoval až magnet 2000Hz u návěstidla, což by tomu odpovídalo podle fotek.

Petr Šimral

Dle mého názoru nechyběl. Na opačné straně koleje je viditelný, ve správném směru to vychází přesně pod most…
https://mapy.cz/s/raracomeca

Ex ČD

Klidně ho mohla líznou i ta 500, pokud by jel kolem 40-50 a magnet by byl na minimální vzdálenost tak klidně projede až za klacek přesně tam co dojel.