V Mostě zvýší mzdy řidičům o třetinu, kvůli jejich nedostatku ruší spoje

Autobus SOR NS12. Foto: Dopravní podnik měst Mostu a LitvínovaAutobus SOR NS12. Foto: Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova

Dopravci chybí přes dvacet řidičů.

26 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel

Oprava autobusy omlouvam se za chybu

Pavel

Kdo taky chce jezdit takovymi aotobusy respektive atrapou na autobus znacky hnusor?normalni clovek urcite ne….Chudaci ridici…..

roman

To jako já obyčejný dělník beru na výplatu víc jak řidič autobusu? Asi na tom ještě nejsem úplně špatně 😃

Marek Janík

Za to bych ráno ani nevstal z postele…… 22K hrubého za to, že můžu jednou chybou odpravit padesát lidí….tak to jo.

anonym03

Ví někdo, kolik tam berou tramvajáci?

Radek

Bohužel doprava je celá krutě podfinancovaná a až odejde generace 55-60 do penze,nebude mít kdo jezdit ani autobusem ,ani kamionem.

cejchan

ale prosím vás, to už jsem za posledních 15 let četl u tolika profesí, tahle generace je z vlastních zkušeností (ne Most) ta nejméně příjemná – nepozdraví, věčně nasraný výraz, ustrojený jak do hospody, protivný…

Radek

Něco o dopravě vím a dovolím si si nesouhlasit.
Že jsou řídící ve středním věku kyselí,se ani nedivím,když donedávna měli na hodinu 88 korun brutto .
Jestli teď mají 30 000 korun brutto,je to stejná bída .
Za to bych ani nekopl do budíku.
Je to směšný plat vzhledem k odpovědnosti a náročnosti profese.

ABC

Maj jít dělat na dráhu. Tam když udělaj botu tak je budou všichni hájit jako oběť systému a chybějícího zabezpečení….

Leinad

Řidič autobusu může sejmout tak asi dvojnásobek počtu svejch cestujících (když se trefí do druhého autobusu). Až se to někomu podaří herkou bez ABS, na dálnici bez dopravního značení a bez středových svodidel, ve smyku na zledovatělém povrchu, budu rejt do těch okolností co k tomu vedly.

Strojvedoucí delší soupravy má za sebou daleko více cestujících. Nemá PZB a jiné sto let staré verky. Značení se moc neřeší (na silnici neviditelná cedule „není“, na dráze fíra stejně má seznání)

Ondros

V pořádku, nabídka/poptávka.

Jindra CV

Výzva pro DP v okolí ( Chomutov, Teplice ).

Markéta

Konečně hurá už sme se dočkali děkuji vedení a odborům.

Karl vB.

Nástupní plat prodavačky v Lidlu je 25.tis. Kč. měsíčně – za 35 hodin týdně.
Nástupní mzda řidiče autobusu 22.600 Kč měsíčně při zdaleka větší odpovědnosti za životy cestujících, to je podle mého názoru velká nezodpovědnost.
Zajímala by mně smyslová skupina osoby odpovědné za personální politiku tohoto DP.

Fandík

A to museli řešit až odboráři??? Smutné 🙁

Kubrt

Smutné je, že se odboráři probudili až teď. Nebo to má nějaké jiné pozadí, ale to je čistě moje spekulace.

Leinad

Odboráři mají jiné priority. Nevadí když spoj nejede, vadí když jede a neplatí v něm režijka.

Kernteriér

Jasně, vyšší platy pro řidiče MHD požadovali železniční odboráři.

Milan_86

Trh zafungoval, budiž jim přáno.

Koro

22600 nástupní plat? Jsou normální?

JonhInkognito

Asi ne

Tom

Podnikám a rozhodně nejsem fanouškem odborářů.
Nicméně v tomto případě by někdo z top managementu DP měl nést odpovědnost za špatné nastavení mzdové politiky a být odpovědný za rušení spojů. Pokud to tedy není nějaká „tajná“ dohoda s magistráty obou měst a šetří se prostředky na mzdy a zároveň je zaplaceno méně km.

On:

Naopak managnet bral dlouhodobě prémie za nízké náklady na zaměstnance.

Leinad

Když dp dostane pokutu za neodjetý spoj, taky management dostane prémie?

Jiří Kocurek

Vzpomněl jsem si na článek o prémiích ředitelky pradubického letiště. Nedivil bych se tomu, jak je v tom politika, ustupuje rozum.

Tom

A dostane ?