ale prosím vás, to už jsem za posledních 15 let četl u tolika profesí, tahle generace je z vlastních zkušeností (ne Most) ta nejméně příjemná – nepozdraví, věčně nasraný výraz, ustrojený jak do hospody, protivný…
Něco o dopravě vím a dovolím si si nesouhlasit.
Že jsou řídící ve středním věku kyselí,se ani nedivím,když donedávna měli na hodinu 88 korun brutto .
Jestli teď mají 30 000 korun brutto,je to stejná bída .
Za to bych ani nekopl do budíku.
Je to směšný plat vzhledem k odpovědnosti a náročnosti profese.
Řidič autobusu může sejmout tak asi dvojnásobek počtu svejch cestujících (když se trefí do druhého autobusu). Až se to někomu podaří herkou bez ABS, na dálnici bez dopravního značení a bez středových svodidel, ve smyku na zledovatělém povrchu, budu rejt do těch okolností co k tomu vedly.
Strojvedoucí delší soupravy má za sebou daleko více cestujících. Nemá PZB a jiné sto let staré verky. Značení se moc neřeší (na silnici neviditelná cedule „není“, na dráze fíra stejně má seznání)
Ondros
3 let
V pořádku, nabídka/poptávka.
Jindra CV
3 let
Výzva pro DP v okolí ( Chomutov, Teplice ).
Markéta
3 let
Konečně hurá už sme se dočkali děkuji vedení a odborům.
Karl vB.
3 let
Nástupní plat prodavačky v Lidlu je 25.tis. Kč. měsíčně – za 35 hodin týdně.
Nástupní mzda řidiče autobusu 22.600 Kč měsíčně při zdaleka větší odpovědnosti za životy cestujících, to je podle mého názoru velká nezodpovědnost.
Zajímala by mně smyslová skupina osoby odpovědné za personální politiku tohoto DP.
Podnikám a rozhodně nejsem fanouškem odborářů.
Nicméně v tomto případě by někdo z top managementu DP měl nést odpovědnost za špatné nastavení mzdové politiky a být odpovědný za rušení spojů. Pokud to tedy není nějaká „tajná“ dohoda s magistráty obou měst a šetří se prostředky na mzdy a zároveň je zaplaceno méně km.
Oprava autobusy omlouvam se za chybu
Kdo taky chce jezdit takovymi aotobusy respektive atrapou na autobus znacky hnusor?normalni clovek urcite ne….Chudaci ridici…..
To jako já obyčejný dělník beru na výplatu víc jak řidič autobusu? Asi na tom ještě nejsem úplně špatně 😃
Za to bych ráno ani nevstal z postele…… 22K hrubého za to, že můžu jednou chybou odpravit padesát lidí….tak to jo.
Ví někdo, kolik tam berou tramvajáci?
Bohužel doprava je celá krutě podfinancovaná a až odejde generace 55-60 do penze,nebude mít kdo jezdit ani autobusem ,ani kamionem.
ale prosím vás, to už jsem za posledních 15 let četl u tolika profesí, tahle generace je z vlastních zkušeností (ne Most) ta nejméně příjemná – nepozdraví, věčně nasraný výraz, ustrojený jak do hospody, protivný…
Něco o dopravě vím a dovolím si si nesouhlasit.
Že jsou řídící ve středním věku kyselí,se ani nedivím,když donedávna měli na hodinu 88 korun brutto .
Jestli teď mají 30 000 korun brutto,je to stejná bída .
Za to bych ani nekopl do budíku.
Je to směšný plat vzhledem k odpovědnosti a náročnosti profese.
Maj jít dělat na dráhu. Tam když udělaj botu tak je budou všichni hájit jako oběť systému a chybějícího zabezpečení….
Řidič autobusu může sejmout tak asi dvojnásobek počtu svejch cestujících (když se trefí do druhého autobusu). Až se to někomu podaří herkou bez ABS, na dálnici bez dopravního značení a bez středových svodidel, ve smyku na zledovatělém povrchu, budu rejt do těch okolností co k tomu vedly.
Strojvedoucí delší soupravy má za sebou daleko více cestujících. Nemá PZB a jiné sto let staré verky. Značení se moc neřeší (na silnici neviditelná cedule „není“, na dráze fíra stejně má seznání)
V pořádku, nabídka/poptávka.
Výzva pro DP v okolí ( Chomutov, Teplice ).
Konečně hurá už sme se dočkali děkuji vedení a odborům.
Nástupní plat prodavačky v Lidlu je 25.tis. Kč. měsíčně – za 35 hodin týdně.
Nástupní mzda řidiče autobusu 22.600 Kč měsíčně při zdaleka větší odpovědnosti za životy cestujících, to je podle mého názoru velká nezodpovědnost.
Zajímala by mně smyslová skupina osoby odpovědné za personální politiku tohoto DP.
A to museli řešit až odboráři??? Smutné 🙁
Smutné je, že se odboráři probudili až teď. Nebo to má nějaké jiné pozadí, ale to je čistě moje spekulace.
Odboráři mají jiné priority. Nevadí když spoj nejede, vadí když jede a neplatí v něm režijka.
Jasně, vyšší platy pro řidiče MHD požadovali železniční odboráři.
Trh zafungoval, budiž jim přáno.
22600 nástupní plat? Jsou normální?
Asi ne
Podnikám a rozhodně nejsem fanouškem odborářů.
Nicméně v tomto případě by někdo z top managementu DP měl nést odpovědnost za špatné nastavení mzdové politiky a být odpovědný za rušení spojů. Pokud to tedy není nějaká „tajná“ dohoda s magistráty obou měst a šetří se prostředky na mzdy a zároveň je zaplaceno méně km.
Naopak managnet bral dlouhodobě prémie za nízké náklady na zaměstnance.
Když dp dostane pokutu za neodjetý spoj, taky management dostane prémie?
Vzpomněl jsem si na článek o prémiích ředitelky pradubického letiště. Nedivil bych se tomu, jak je v tom politika, ustupuje rozum.
A dostane ?