V Moravskoslezském kraji vyjely syslografy, dočasně nahrazují CityElefanty
Řídicí vůz Bfhpvee295 v čele osobního vlaku z Pardubic do České Třebové u Bezpráví. Foto: České dráhy
Nasazování "syslografů" má trvat přibližně do června.
Topí jen Sysel, zbytek soupravy je „studený odchov“. Obvyklé zpoždění na odjezdu z Opavy 5 min, na příjezdu do Ostravy hl.n. 12 minut a víc. Pokud si nestihnete koupit jízdenku, ve vlaku to budete mít s tupým kázáním a 70,- Kč přirážkou. To je R61 (Sp1605). Když vedle sebe vidíte osobní vlak vedený komfortním RegioPanterem vybaveným samoobslužným automatem na jízdenky, říkáte si zda těch 1800.- Kč měsíčně za ODISku nejsou peníze vyhozené ven oknem. Má rada – potřebujete být v práci včas, jeďte autem.
Kontrolní otázka. Kolik východoslezských soudruhů z 3/4 kapacity zaplněného Elefanta se vejde do Sysla, aniž by si připadali namačkaní ?
Což teprve jednotka ČD Duplex!
162+BdmteeoxX+162
Dopravce si evidentně zahrává s přízni cestujícich, je to velmi nepříjemné s tímto jezdit. Trať Opava Ostrava je dlouhodobý otloukánek.
Vzal bych dopravci pk dobu záměny krajské dotace, možná by šlo vše rychleji a lépe !!
Nemám přesný přehled kolik ještě jezdí honeckeru? Ve stavu mají ČD asi 200 vozů. Jelikož kolem Brna končí klasika 754 + bdmtee .. tam jich bylo hodně. Kolem Třebové ještě něco jezdí .. a Praha.. Raději když už něco tak Bdt po modernizaci..
Hodně jich jezdí v Ústeckém kraji.
Jezdí jich víc než by bylo vhodné. Teď i. Ústí, v Praze, Sp do jižních Čech…
Syslové jako dobře, ale z těch honeckerů musí být úplně nadšení…
Honekry na železnici nemají co dělat.. ale za to může kraj.
Jaký má kraj vliv na nasazení Honeckerů, které primárně souvisí s instalací ETSC do slonů?
S etcs nic. Ale kdyby kraje Honeckery neobjednávaly všeobecně.. byl by od těch šrotu klid. Honeckery a béček se zbavit a je klid.
Jak jezdím ráno do práce (autem), tak je teď vídám každé ráno v Návsí.
No a jaky je teda zaver? Je to lepsi nez 460?
Všechno je lepší než 460
Sysel asi jo, honecker ale ne..
Od nového GVD snad nebyl den, aby sysel nejel a když neni sysel jezdí 2×842, na linkách Ostrava směrem na Č. Těšín
Nechci autorovi kazit radost, ale Sysly jsem potkával mezi Bruntálem a Opavou už chvíli po jejich vyrobení. Tuším, že tehdy doplňovali chybějící řidičáky řady 943.
Tak to určitě ne.
Tam jezdil řidičák řady 954 a to není sysel.
Leda na baterky.
Tak to nejspíš asi nebyl sysel, protože by nejspíš s rakví nekomunikoval. Mohly to být řidičáky od hydry.
To není žádná zajímavost. Počkejte až na Svinov přijede plecháč 242.
Možná přijede dřív na Kladno 😀
Ty kráso, na to se ale moc těším. 🙂
To je podobně jako ty fotky pantera ve Mstěticích a Čakovicích… a to to není moje trať.
Větší senzaci než ve Veřovicích už Panter udělá jen těžko.
Od Kralup.
Jelikož se u trafaček tak nějak neplánuje FKZ, nové střídavé dráty budou pravděpodobně sjízdné jen pro moderní lokomotivy.
V Královéhradeckém kraji máme nově pro tuhle soupravu taky jeden turnus, ale většinou se na tom daří nasazovat Pantera.
Ten sysel je na výkonech pro Pardubický kraj – starší pantery, trať Pardubice – Jaroměř. Je to z toho důvodu, že pět starších jednotek bude cca po dobu jednoho roku chodit postupně do dílen + ETCS a čtyři na čtyři se jezdí špatně…proto ten jeden oběh.
Sysel zatím vyjel krátce jednou (max. dvakrát) a teď bude zase chvíli pomáhat ve Třebové, než se vrátí do zálohy a na zácviky.
Teď je místo Sysla v Hradci souprava 163+3x Bymka +163
Ještě nově jezdí 842+954 směr Veřovice nebo kde je třeba.
Slouží jako krajská dispečerka
S temi bylo od zacatku pocitano jako zaskok za BEMU. O poctu jejich nasazeni na S8 se muze kazdy snadno presvedcit pohledem do sledovacek.
https://sledovani.55p.cz/bohumin_810_2025/
Záskok za 3 BEMU má být čtvrtá. Jenže s tou si ČD za peníze MSK musí dělat proto po celé republice.
*promo
Taky me to nachomejtlo
Kde například? Zatím jsem v lednu viděl jen zkušební jízdy například na 25kV tratě nebo do Plzně na opravy vad, ale žádnou promo.
V týdnu byla jedna jednotka na prezentačních jízdách po PIDu.
Aha díky. Nějak mi to uniklo. Už jsem si to dohledal.
A dobrý fotky, ne? 🙂
Vágus s kýblem u šukafonu KŽC, pak 854 a uprostřed panter…
I v Plzni dělali promo akci
https://plzen.rozhlas.cz/vlaky-na-baterie-v-plzenskem-kraji-mozna-blizka-budoucnost-9397808
O jakých promo akcich ZA PENÍZE MSK tu nesmyslně meleš – ty BEMU jednotky jsou snad majetkem dopravce = ČD, a nikoliv kraje (jako Moravie v JMK), takže MSK platí pouze za odjeté spoje, a počítám, že ve smlouvě je, že minimálně nějaké procento můžou odjet i vlaky jiného typu, a neřeší se důvod, proč nebyly odjety vlakem daného typu! Nějaké penále by se asi potenciálně mohlo po ČD požadovat, kdyby dlouhodobě významně poklesla kvalita nasazovaného vozidla proti podmínkám ve smlouvě – tak jak se stalo třeba aktuálně v PID/Praze na lince Masaryčka – Čakovice a zpět provozované KŽC, ale… Číst vice »
Tak promo akce byla jedna, jak to bylo smluvne osetrene s MSK netusim, ale 842/954 jezdily i v jine dny…
Jeden bateriopanter byl porouchaný.. tak jezdila 842+954 a 842+842
Blablabla