regio-vlak

V Moravskoslezském kraji vyjely syslografy, dočasně nahrazují CityElefanty

Řídicí vůz Bfhpvee295 v čele osobního vlaku z Pardubic do České Třebové u Bezpráví. Foto: České dráhyŘídicí vůz Bfhpvee295 v čele osobního vlaku z Pardubic do České Třebové u Bezpráví. Foto: České dráhy

Nasazování "syslografů" má trvat přibližně do června.

Odebírat
Upozornit na
guest
45 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kateřina Hrušková

Topí jen Sysel, zbytek soupravy je „studený odchov“. Obvyklé zpoždění na odjezdu z Opavy 5 min, na příjezdu do Ostravy hl.n. 12 minut a víc. Pokud si nestihnete koupit jízdenku, ve vlaku to budete mít s tupým kázáním a 70,- Kč přirážkou. To je R61 (Sp1605). Když vedle sebe vidíte osobní vlak vedený komfortním RegioPanterem vybaveným samoobslužným automatem na jízdenky, říkáte si zda těch 1800.- Kč měsíčně za ODISku nejsou peníze vyhozené ven oknem. Má rada – potřebujete být v práci včas, jeďte autem.

Jan Sova

Kontrolní otázka. Kolik východoslezských soudruhů z 3/4 kapacity zaplněného Elefanta se vejde do Sysla, aniž by si připadali namačkaní ?

Ivan_pha

Což teprve jednotka ČD Duplex!

162+BdmteeoxX+162

Josef Piták

Dopravce si evidentně zahrává s přízni cestujícich, je to velmi nepříjemné s tímto jezdit. Trať Opava Ostrava je dlouhodobý otloukánek.
Vzal bych dopravci pk dobu záměny krajské dotace, možná by šlo vše rychleji a lépe !!

Besk

Nemám přesný přehled kolik ještě jezdí honeckeru? Ve stavu mají ČD asi 200 vozů. Jelikož kolem Brna končí klasika 754 + bdmtee .. tam jich bylo hodně. Kolem Třebové ještě něco jezdí .. a Praha.. Raději když už něco tak Bdt po modernizaci..

Apollo 17

Hodně jich jezdí v Ústeckém kraji.

Ivan_pha

Jezdí jich víc než by bylo vhodné. Teď i. Ústí, v Praze, Sp do jižních Čech…

SYN

Syslové jako dobře, ale z těch honeckerů musí být úplně nadšení…

Besk

Honekry na železnici nemají co dělat.. ale za to může kraj.

Ondra

Jaký má kraj vliv na nasazení Honeckerů, které primárně souvisí s instalací ETSC do slonů?

Besk

S etcs nic. Ale kdyby kraje Honeckery neobjednávaly všeobecně.. byl by od těch šrotu klid. Honeckery a béček se zbavit a je klid.

Adrian

Jak jezdím ráno do práce (autem), tak je teď vídám každé ráno v Návsí.

Asdfjsjfjfjdj

No a jaky je teda zaver? Je to lepsi nez 460?

Besk

Všechno je lepší než 460

JirkaJJ

Sysel asi jo, honecker ale ne..

Pavel

Od nového GVD snad nebyl den, aby sysel nejel a když neni sysel jezdí 2×842, na linkách Ostrava směrem na Č. Těšín

Jozo_cz

Nechci autorovi kazit radost, ale Sysly jsem potkával mezi Bruntálem a Opavou už chvíli po jejich vyrobení. Tuším, že tehdy doplňovali chybějící řidičáky řady 943.

Vid

Tak to určitě ne.

Vid

Tam jezdil řidičák řady 954 a to není sysel.

Radek

Leda na baterky.

Patrik vlak

Tak to nejspíš asi nebyl sysel, protože by nejspíš s rakví nekomunikoval. Mohly to být řidičáky od hydry.

qwertz

To není žádná zajímavost. Počkejte až na Svinov přijede plecháč 242.

tarten

Možná přijede dřív na Kladno 😀

Michal M

Ty kráso, na to se ale moc těším. 🙂

To je podobně jako ty fotky pantera ve Mstěticích a Čakovicích… a to to není moje trať.

qwertz

Větší senzaci než ve Veřovicích už Panter udělá jen těžko.

Vavrroch

Od Kralup.

vjkm

Jelikož se u trafaček tak nějak neplánuje FKZ, nové střídavé dráty budou pravděpodobně sjízdné jen pro moderní lokomotivy.

Ruzian1

V Královéhradeckém kraji máme nově pro tuhle soupravu taky jeden turnus, ale většinou se na tom daří nasazovat Pantera.

Petr

Ten sysel je na výkonech pro Pardubický kraj – starší pantery, trať Pardubice – Jaroměř. Je to z toho důvodu, že pět starších jednotek bude cca po dobu jednoho roku chodit postupně do dílen + ETCS a čtyři na čtyři se jezdí špatně…proto ten jeden oběh.
Sysel zatím vyjel krátce jednou (max. dvakrát) a teď bude zase chvíli pomáhat ve Třebové, než se vrátí do zálohy a na zácviky.

Nadražák

Teď je místo Sysla v Hradci souprava 163+3x Bymka +163

TVS1210

Ještě nově jezdí 842+954 směr Veřovice nebo kde je třeba.

NASinec

Slouží jako krajská dispečerka

Tomas

S temi bylo od zacatku pocitano jako zaskok za BEMU. O poctu jejich nasazeni na S8 se muze kazdy snadno presvedcit pohledem do sledovacek.

https://sledovani.55p.cz/bohumin_810_2025/

Pezos

Záskok za 3 BEMU má být čtvrtá. Jenže s tou si ČD za peníze MSK musí dělat proto po celé republice.

Pezos

*promo

Dominik

Taky me to nachomejtlo

Igor

Kde například? Zatím jsem v lednu viděl jen zkušební jízdy například na 25kV tratě nebo do Plzně na opravy vad, ale žádnou promo.

Ondra K.

V týdnu byla jedna jednotka na prezentačních jízdách po PIDu.

Igor

Aha díky. Nějak mi to uniklo. Už jsem si to dohledal.

Michal M

A dobrý fotky, ne? 🙂
Vágus s kýblem u šukafonu KŽC, pak 854 a uprostřed panter…

Pezos
Milan

O jakých promo akcich ZA PENÍZE MSK tu nesmyslně meleš – ty BEMU jednotky jsou snad majetkem dopravce = ČD, a nikoliv kraje (jako Moravie v JMK), takže MSK platí pouze za odjeté spoje, a počítám, že ve smlouvě je, že minimálně nějaké procento můžou odjet i vlaky jiného typu, a neřeší se důvod, proč nebyly odjety vlakem daného typu! Nějaké penále by se asi potenciálně mohlo po ČD požadovat, kdyby dlouhodobě významně poklesla kvalita nasazovaného vozidla proti podmínkám ve smlouvě – tak jak se stalo třeba aktuálně v PID/Praze na lince Masaryčka – Čakovice a zpět provozované KŽC, ale… Číst vice »

Tomas

Tak promo akce byla jedna, jak to bylo smluvne osetrene s MSK netusim, ale 842/954 jezdily i v jine dny…

Besk

Jeden bateriopanter byl porouchaný.. tak jezdila 842+954 a 842+842

Besk

Blablabla