V Mělníku začíná rekonstrukce Nádražní ulice. Supluje obchvat, drážní budovy čeká demolice
Nádražní ulice v Mělníku. Zdroj: ŘSD
Celková délka úpravy hlavní trasy je 714 metrů.
Celková délka úpravy hlavní trasy je 714 metrů.
Obchvat vedoucí v trase spíš vnitroměstského bulváru ničemu nepomůže. Mělník je věčně zasekané město, kolony stojí i na první části obchvatu, hlavně kvůli křižovatkám, což bude po dostavbě ještě horší. Zbytná tranzitní doprava by se vůbec do míst, která jsou považována za mělnický obchvat vůbec neměla dostat.
Obchvat, na kterém bude kruháč každých 300m. To je opravdu parodie na obchvat…
Víme jak to vypadá v Mikulově, takže máte pravdu. Tady to bude stejné peklo a poskakování.
Ono v tom Mikulově to v devadesátých letech nebylo nijak hrozné, to až se zastavěné území víc rozrostlo směrem k „první verzi“ obchvatu, až potom se to stalo velmi nepříjemným…
Takže jak dlouho bude zase Mělník zavřený pro náklaďáky?
“Na” Mělníku zní mým uším lépe.
Myslíte-li tím známou holešovickou restauraci, tak souhlas, jinak se ale používá běžně asi obojí.
Asi to psal nejaky cizinec 😀
aspoň někde mají rozum a přebujelé nádražní budovy půjdou k zemi
Mělník a I/16 a I/9 věčně rozkopané město. Tohle se mohlo krásně udělat při výstavbě mostu přes pravobřežku, ale proč když můžu naštvat znovu lidí hlavně v Bezručovce.