V Malešicích narazila podbíječka do projíždějícího vlaku. RegioJet musí obracet spoje na hlavním nádraží
Podbíječka narazila v Praze-Malešicích z boku do projíždějícího nákladního vlaku. Foto: Hasiči SŽ
Z nedalekého vlaku Arrivy museli hasiči evakuovat cestující.
děsivě to nevypadá…no trochu o sebe štrejchli no
RegioJet má v Malešicích depo? A mohl bych ho vidět?
Dobré ráno, už ho má asi rok
https://m.youtube.com/watch?v=T9chPA06N9c
Ještě déle.
Jistě mohl, je docela snadno přístupné 😉
Jo, tak na tomhle zhlaví to nebylo zdaleka poprvé, kdy se něco takového stalo. Podobnost s Poříčany čistě náhodná:-) Navíc se v Malešicích vyplo kódování… (i když té podbíječce by to asi nepomohlo).
Drážní inspekce rozhodně vyšetřování nedokončila! Z dnešní tiskové zprávy na webu DI: „Na místě mimořádné události šetří příčiny a okolnosti jejího vzniku čtyři inspektoři Drážní inspekce, která zahájila vlastní šetření této mimořádné události včetně zpracování závěrečné zprávy.“
Měla podbíječka ETCS?
Velice vtipné
To byl sarkasmus.
Když to Mech psal, tak nebylo jasné, jestli tam ta podbíječka pracovala, posunovala, nebo jela jako vlak. Teď už to v článku je.
Spíš to bude další hejt na ETCS, aby jeho absence prokázala nefunkčnost.
V Malešicích je stejně ETCS vyloučené. Chytá se od Libně i Běchovic až v Hostivaři…
#SZ
jdeme Vam prikladem
Ono už je známo, proč k nehodě došlo a kdo jí způsobil?
Není ale Rudolf si myslí že je vtipný.
To byla řečnická otázka 🙂
Hm, a nechcete navrhnout nějakou aspoň okrajově pravděpodobnou „jinou“ možnost? Ať si to pak můžeme porovnat s realitou…
A SŽ bylo dopravcem vlaku?
To to omezuje provoz natolik, že ten vlak Arrivy nemůže nikam odjet?
Je zastavený provoz, takže není jak.
Právě tomu se taky podivuju, že se zastaví provoz, a obousměrný motorák se nemůže vrátit do stanice, odkud přijel, když tam žádný technický problém na trati není.
cestujici nikoho nezajimaj a Eihlerovo hasci mj dalsi carku za „zasah“… 🙁
Přivlávačka, jízda podle rozhledu, obojí v předpisu je. Možná by se to dalo použít.
Přivlávačka tam určitě není😁
Och? No nazdar, tak to nesmí mít fíra květovanou košili. 😀
Protože se zkoumá jak stav kolejišti, tak i zabezpečovací zařízení.
Jednou se v nejmenované stanici stala MU z viny zabezpečováka a výpravčí zrušila vjezd, aby se mohl otevřít přejezd přes stanici (na druhé straně stanice než vznikla MU) a měla z toho málem malér.
Tak změny na SZZ jsou jedna věc, ale mimořádná jízda vlaku mimo oblast události bez zásahu do SZZ nebo TZZ druhá. Na SZZ ani TZZ vlak nejezdí…
A mě by přišlo logické při MU všechno shodit. Na koleji X je hromada, vím já že nezasahuje do profilu koleje Y a je dobrý nápad nechat do toho najíždět další.
A je to k něčemu dobré, aby ten vlak někam odjel, když už v něm cestující nejsou a stanice zůstává nadále neprůjezdná, takže linka stejně musí jezdit jen ve zkráceném úseku?
Bylo by to dobré kdyby mohl odjet ještě s cestujícími a nemuseli je evakuovat hasiči, když jsou ve funkčním vlaku který může po ničím neblokované koleji odjet někam do stanice. I kdyby měl jet od dohledem někoho od těch hasičů nebo SŽ
Nelze, paragraf 1.
To jistě bylo, ale dokud máme předpisy takové, že do vyšetření MÚ se nesmí s ničím hýbat (pokud to není nutné k zabránění další MÚ), nebudeme tam ty cestující nechávat půl dne.
a na cestující se ten zákaz hýbání nevztahuje? Jsou určité skryté vazby, které nelze při vyšetřování pominout, třeba závislot vjezdového a odjezdového návěstidla, tak nechápu, proč by se měli pouštět cestující z jiného vlaku na stejné trati. Co když to někdo hypnotizoval?
To z toho důvodu že mě všechno mít tak jak to bylo (mohlo by to být zaviněno zz )
Jelikož byla nahlášena Mimořádná Událost tak se nesmí do příjezdu vyšetřovatelů s ničím hýbat, pokud k tomu nedají před svým příjezdem pokyn nebo jde o záchranu života.
Čeká se, až si někdo při takovém cvičení ublíží.