V Lufthanse do konce roku zanikne celkem 29 000 pracovních míst
Dálková letadla Lufthansy ve Frankfurtu. Foto: Lufthansa
Další propouštění chystá největší německý dopravce na příští rok.
Další propouštění chystá největší německý dopravce na příští rok.
Hrozne, bude o nich taky informováno tak zhusta jako o těch co si léčili COVID?
A co takovej Smárt? Už konečně dostal nějakou tu podporu? Teď je chráněn před věřiteli do ????. To bylo keců, že jestli stát nepošle prachy, v červnu je po nich, a teď? Zřejmě bez podpory stále žijí a už nekřičí „Zachraňte křídla“ 🤔
SW mají prodloužené moratorium až do konce února, nemusí tedy hradit závazky neprovozního charakteru, takže minimálně 3 měsíce ještě budou v nějakém režimu fungovat. Osekali co mohli, hlavně na lidech – u palubních průvodčí byla redukce dost významná, byla tam nabídka „výpověď nebo rok neplacené volno“. U pilotů se snažili je alespoň trochu udržet, ale ne každý s nápady jako „25% úvazek“ souhlasil. Těch pilotů je bohužel velká škoda.
Píši to pro naše naivisty již po několikáté, že letectví již nikdy nebude takové jako bylo dřív. A můžete začít mínusovat.
Mínus jsem vám dal, protože „nikdy“ je nerealistický odhad.
Nikdy je naprosto přesný odhad a to, že ho pokládáte za nerealistický je váš naivismus.
Myslete si Doroto co chcete, ale zaprvé: váš názor nikoho nezajmá a za druhe: váš názor neni pravdivý. Počítám že do dvou až tří let se letecký provoz vrátí tak do roku 2016 a do čtyř let se vrátí do roku 2019 ,pokud ne dřív, ale to je jen tak můj odhad.
Co do počtu cestujících je letectví jako dřív. Například tento rok bylo celoročně přepraveno stejně osob jako v roce 2004 Tj. 1,8 bilionu přepravených cestujících celosvětově.
Ne bilionu, ale miliard.
jasně. Ano, miliard. Pardon, nepřecvak mi včas mozek mezi angličtinou a češtinou.
Tyto počty, ale zachraňují státy velké rozlohou, kde se jedná o vnitrostátní přepravu a ne o Evropu, kde se jedná v podstatě o sporadické létání co se týká počtu cestujících.
Jj, jediná Čína je v pohodě.
To je ale zásadní problém.
Copak, boj se suchem už není cool?
Tady se plně ukazuje, jaká je výhoda pro stát nevlastnit žádné aerolinky.
Stát by toho měl vlastnit co nejméně.
V cem konkretne ta vyhoda je? Jako ze bude hodne lidi nezamestnanych a budou brat od statu podporu?
Přesně tak, podpora v nezaměstnanosti je nižší než dotovat plnou mzdu. Navíc je jasný signál , že je třeba něco změnit a dělat něco jiného…ne to živit dlouhé roky a zadlužit ty ostatní.