V Lufthanse do konce roku zanikne celkem 29 000 pracovních míst

Dálková letadla Lufthansy ve Frankfurtu. Foto: LufthansaDálková letadla Lufthansy ve Frankfurtu. Foto: Lufthansa

Další propouštění chystá největší německý dopravce na příští rok.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vnější pozorovatel

Hrozne, bude o nich taky informováno tak zhusta jako o těch co si léčili COVID?

Jiří 24

A co takovej Smárt? Už konečně dostal nějakou tu podporu? Teď je chráněn před věřiteli do ????. To bylo keců, že jestli stát nepošle prachy, v červnu je po nich, a teď? Zřejmě bez podpory stále žijí a už nekřičí „Zachraňte křídla“ 🤔

Jeníček

SW mají prodloužené moratorium až do konce února, nemusí tedy hradit závazky neprovozního charakteru, takže minimálně 3 měsíce ještě budou v nějakém režimu fungovat. Osekali co mohli, hlavně na lidech – u palubních průvodčí byla redukce dost významná, byla tam nabídka „výpověď nebo rok neplacené volno“. U pilotů se snažili je alespoň trochu udržet, ale ne každý s nápady jako „25% úvazek“ souhlasil. Těch pilotů je bohužel velká škoda.

Dorota

Píši to pro naše naivisty již po několikáté, že letectví již nikdy nebude takové jako bylo dřív. A můžete začít mínusovat.

Roman

Mínus jsem vám dal, protože „nikdy“ je nerealistický odhad.

Dorota

Nikdy je naprosto přesný odhad a to, že ho pokládáte za nerealistický je váš naivismus.

Mata

Myslete si Doroto co chcete, ale zaprvé: váš názor nikoho nezajmá a za druhe: váš názor neni pravdivý. Počítám že do dvou až tří let se letecký provoz vrátí tak do roku 2016 a do čtyř let se vrátí do roku 2019 ,pokud ne dřív, ale to je jen tak můj odhad.

Pepa

Co do počtu cestujících je letectví jako dřív. Například tento rok bylo celoročně přepraveno stejně osob jako v roce 2004 Tj. 1,8 bilionu přepravených cestujících celosvětově.

Pavel

Ne bilionu, ale miliard.

Pepa

jasně. Ano, miliard. Pardon, nepřecvak mi včas mozek mezi angličtinou a češtinou.

Dorota

Tyto počty, ale zachraňují státy velké rozlohou, kde se jedná o vnitrostátní přepravu a ne o Evropu, kde se jedná v podstatě o sporadické létání co se týká počtu cestujících.

kulhán

Jj, jediná Čína je v pohodě.

kulhán

To je ale zásadní problém.

Vnější pozorovatel

Copak, boj se suchem už není cool?

Alan

Tady se plně ukazuje, jaká je výhoda pro stát nevlastnit žádné aerolinky.

noerf

Stát by toho měl vlastnit co nejméně.

Sitgestravel

V cem konkretne ta vyhoda je? Jako ze bude hodne lidi nezamestnanych a budou brat od statu podporu?

David

Přesně tak, podpora v nezaměstnanosti je nižší než dotovat plnou mzdu. Navíc je jasný signál , že je třeba něco změnit a dělat něco jiného…ne to živit dlouhé roky a zadlužit ty ostatní.