V Lovosicích vykolejil na výhybce motorový vůz Českých drah
Vykolejení motorového vozu 841.206 v Lovosicích. Foto: Pieter Hollants

Mimořádná událost neovlivnila průjezd stanicí Lovosice.
Mimořádná událost neovlivnila průjezd stanicí Lovosice.
Fira projel modrou a o vykolejení se postarala závada na svršku.
To projetí modré víš jistě,nebo jen odhaduješ?
To vím jistě.
Až na to, že tam žádná modrá není, je tam normální odjezdové návěstidlo a i z fotky jde vidět, že 2. podvozek stojí na nepřehozené výhybce.
To co je vidět na fotkách, není předek motoru, ale zadek. Stačí se podívat na první fotku a je tam vidět jízda po vykolejení. Olej, porušeny námezník a pražce. Fira posunoval a neměl k tomu souhlas a ani postaveno.
Byl jsi tedy u toho nějak přítomen?Nerýpu do Tebe.Jen mě to zajímá.
Hádal bych klasické podhozeni
Na ESe? Asi těžko
Já bych hádal na vidlicovou jízdu. Někdo předčasně přestavil výhybku.
Kdo někdo? Jako že ESA? Divné…
A když fira vyjede proti stůj a v tesně před ním mu postaví posunovou cestu tak se stane co?
Tohle už nějakej pátek nejde, ve stanici je JOPka a tam nemůžete postavit výhybku dokud ji vlak nemine.
Kdyby vidlicova jízda bude venku úplně jiný podvozek odborniku
Jakou souvislost má prosím pěkně vážení odborníci řada vykolejenrho vozidla ?
Pohodit se dá cokoliv,co jede po kolejích
Už se to někde stalo, že ESA podhodila?
A ano, stát se to teoreticky může, pokud nefungují obvody nebo pn
ČD už by měly hledat náhradu za tyhle superstroje.
Ono už se ví, co bylo příčinou vykolejení?
Další 841 se chystají nastoupit do provozu.
Jj některé už se chystají nastoupit 3 roky a pořád nic.
RS Zero by bylo vhodné, ale je drahé. Kromě RS Zera se žádná malá jednotka podle mě už nevyrábí. Možná Lint 27, ale ten je pomalý.
Dieselové Linty se už několik let také nevyrábí (Lint 27 má jen dieselovou variantu) a konkrétně Lint 27 se (mám pocit) nevýrabí již mnohem delší dobu. Jinak nevím, co myslíte tím, že je pomalý. Maximální rychlost je 120 km/h, což je u tohoto typu běžné. Nebo jestli byl myšlen výkon, jelikož je pravda, že Lint 27 má oproti RS od Stadleru hnaný jen 1 podvozek a tedy i menší výkon.
Tak ten jednovozový prototyp Pesa Link měl sice také hnaný jen jeden podvozek, ale výkon 565 kW, takže vyšší než RS1. Jeden hnaný podvozek nevede nutně k nižšímu výkonu, pokud to tak výrobce nenavrhne.
Pane inženýr jiné stroje nevykolejil?
Řekl bych, že motorový vůz skončil mimo koleje dvěma nápravami 😉
Já tam tedy vidím vykolejení jednoho podvozku, nikoliv jedné nápravy.
Síla zvyku z 810, no. 🙂
Asi dobré odborné znalosti autora
Aneb „Pojďme ignorovat, co se vlastně stalo a – nedej bože – abychom diskutovali o možné příčině, když můžeme řešit nesouvisející podružnosti.“
Mám z vás chuť uvařit si kyselo…:D
Ale jo, ať se diskutuje, ale kolikrát jsou to takové slinty, jako vejš, tam někdo jede pohádku o tom, jak jsou ty stroje zase hrozné, na takovou debatu tady není nikdo zvědav.
A podle mluvčího jde o něco menšího…
Slovickareni teď není na místě