V Lovosicích vykolejil na výhybce motorový vůz Českých drah

Vykolejení motorového vozu 841.206 v Lovosicích. Foto: Pieter HollantsVykolejení motorového vozu 841.206 v Lovosicích. Foto: Pieter Hollants

Mimořádná událost neovlivnila průjezd stanicí Lovosice.

32 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr Frýdlant

Fira projel modrou a o vykolejení se postarala závada na svršku.

3PO

To projetí modré víš jistě,nebo jen odhaduješ?

Petr Frýdlant

To vím jistě.

Lukáš Chytil

Až na to, že tam žádná modrá není, je tam normální odjezdové návěstidlo a i z fotky jde vidět, že 2. podvozek stojí na nepřehozené výhybce.

Petr Frýdlant

To co je vidět na fotkách, není předek motoru, ale zadek. Stačí se podívat na první fotku a je tam vidět jízda po vykolejení. Olej, porušeny námezník a pražce. Fira posunoval a neměl k tomu souhlas a ani postaveno.

3PO

Byl jsi tedy u toho nějak přítomen?Nerýpu do Tebe.Jen mě to zajímá.

petr

Hádal bych klasické podhozeni

jenc

Na ESe? Asi těžko

Harvánek

Já bych hádal na vidlicovou jízdu. Někdo předčasně přestavil výhybku.

jenc

Kdo někdo? Jako že ESA? Divné…

Mig

A když fira vyjede proti stůj a v tesně před ním mu postaví posunovou cestu tak se stane co?

Dominik Janda

Tohle už nějakej pátek nejde, ve stanici je JOPka a tam nemůžete postavit výhybku dokud ji vlak nemine.

Marty

Kdyby vidlicova jízda bude venku úplně jiný podvozek odborniku

Koukám

Jakou souvislost má prosím pěkně vážení odborníci řada vykolejenrho vozidla ?

petr

Pohodit se dá cokoliv,co jede po kolejích

jenc

Už se to někde stalo, že ESA podhodila?

jenc

A ano, stát se to teoreticky může, pokud nefungují obvody nebo pn

Hájek

ČD už by měly hledat náhradu za tyhle superstroje.

Kubrt

Ono už se ví, co bylo příčinou vykolejení?
Další 841 se chystají nastoupit do provozu.

Hájek

Jj některé už se chystají nastoupit 3 roky a pořád nic.

Ggjfdsssf

RS Zero by bylo vhodné, ale je drahé. Kromě RS Zera se žádná malá jednotka podle mě už nevyrábí. Možná Lint 27, ale ten je pomalý.

XXXD

Dieselové Linty se už několik let také nevyrábí (Lint 27 má jen dieselovou variantu) a konkrétně Lint 27 se (mám pocit) nevýrabí již mnohem delší dobu. Jinak nevím, co myslíte tím, že je pomalý. Maximální rychlost je 120 km/h, což je u tohoto typu běžné. Nebo jestli byl myšlen výkon, jelikož je pravda, že Lint 27 má oproti RS od Stadleru hnaný jen 1 podvozek a tedy i menší výkon.

Bert

Tak ten jednovozový prototyp Pesa Link měl sice také hnaný jen jeden podvozek, ale výkon 565 kW, takže vyšší než RS1. Jeden hnaný podvozek nevede nutně k nižšímu výkonu, pokud to tak výrobce nenavrhne.

Ondřej

Pane inženýr jiné stroje nevykolejil?

Kubrt

Řekl bych, že motorový vůz skončil mimo koleje dvěma nápravami 😉

Petr Šimral

Já tam tedy vidím vykolejení jednoho podvozku, nikoliv jedné nápravy.

Bobek

Síla zvyku z 810, no. 🙂

Karloslt

Asi dobré odborné znalosti autora

Nemel

Aneb „Pojďme ignorovat, co se vlastně stalo a – nedej bože – abychom diskutovali o možné příčině, když můžeme řešit nesouvisející podružnosti.“

Mám z vás chuť uvařit si kyselo…:D

Ares

Ale jo, ať se diskutuje, ale kolikrát jsou to takové slinty, jako vejš, tam někdo jede pohádku o tom, jak jsou ty stroje zase hrozné, na takovou debatu tady není nikdo zvědav.

Američan z Vysočan

A podle mluvčího jde o něco menšího…

petr

Slovickareni teď není na místě