V Lotyšsku už jsou dvě jednotky od Škody, testování začne v srpnu
První dvě elektrické jednotky od Škody pro Lotyšské dráhy. Autor: Mārtiņš Zilgalvis/F64
Škoda vyrobí pro lotyšské dráhy celkem 32 souprav, dodávka má být završena do konce roku 2023.
Nedávno jsem tam jel vlakem z Rigy do Jurmaly, a teda musím říct, že mají opravdu hodně co dohánět. Takže tohle opravdu dost pomůže.
Více takových vlaků by se uživilo i u nás 🙂
Panterů už je tady víc než dost..
A ještě bude.Je objednáno 25 dvouvozových a 60 třívozových souprav pro ČD,37 souprav pro Jihomoravský kraj.To je přes 100 souprav, které začnou jezdit do 3-4 let.
Dvouvozových z aktuální objednávky je 50…
To ano, ale 25 už jezdí takže je objednáno 25 dalších kusů.
Budou..jsou ve výrobě
Vezu sloupy trakčníhio vedení, jen se mi nějak zamotala trolej.
„Vezu most, došla mi nafta“ je starý vtip o tom, jak se řidič náklaďáku nevešel pod most.
Tenhle vlak je moc široký, aby se v oblouku vešel mezi sloupy trakčního vedení na kolejích v ČR.
by mě zajímalo, o co je širší než tyto kontejnery v ČR často používané na přepravu uhlí po železnici – https://www.innofreight.com/wp-content/uploads/2021/05/WT_XXM-4-scaled.jpg
Lotyšský panter vypadá ještě líp jak verze pro ČD.
O dost lip, ta nase modra u CD je proste strasna!
Možná z exteriéru, ale v interiéru mi pořád ČD přijdou příjemnější 🙂 Možná se to zdá jako kravina, ale to rádoby dřevěné obložení působí velice příjemně a pohodlně. Vezměme si interiér posledních Panterů ČD a nových jednotek Pesa od RJ. Z pohledu interiéru to je jako z pohodlí domova přesedlat do sterilního prostředí nemocniční čekárny 😉