na kameře byla v konečné fázi ohnivá koule, nechápu jak mohla posádka přežít
lvy
1 hodina
Zatím to vypadá na CFIT, ale podle záběrů bylo vidět krásně, takže proč klesali tak rychle? Proč přestali komunikovat? Únava nebo snad technický problém? Těch otázek je hodně a k tomu se již objevily spekulace, že za tím může být náklad a něčí záměr. Osobně si netroufám odhadovat nic, ale předpokládám, že na FB to již mají vyšetřeno vč. závěrečné zprávy.
V souvislosti se zásilkami, které se nedávno vzňaly na třídírnách DHL se podezření na nějakou sabotáž nabízí jako jedna z možností… Takže ty spekulace nejsou úplně nesmyslné.
Ano, souhlasím, napsal jsem spekulace, protože vlastně zatím jsou spekulace úplně všechny varianty. I kdybych napsal, že trefili hejno hus, tak to bude jen další spekulace v řadě možností.
počasí tomu také nepřispělo,
EYVI 250550Z 18020KT 9999 OVC008 01/M00 Q1020 NOSIG
je moc brzo i na spekulace, natož závěr, ale souhlasím s vámi, že to vypadá na CFIT, ono s avionikou, která se nachází v 737-400 se chyba pilotáže stane relativně jednoduše.
Jestli ono to nebude tím, že letadlo nespadlo, ani se nezřítilo, ale prostě „jen“ havarovalo. Píšu proto, že jinde jsou nadpisy zřítilo pod čímž já si představuje něco jiného.
Nic proti ale nebyl náhodou v době výroby letadla tj. před 31 lety Boeing asi tak 100 mil před Airbusem prakticky ve všem? Jako srovnávat 31 let staré letadlo s tím, co se ve firmě děje aktuálně, je absolutně mimo mísu.
Výrobou letadla to zdaleka nekončí. Ono to letadlo potřebuje poměrně intenzivní servis, spoustu náhradní dílů, velké prohlídky u výrobce po nějakých hodinách atd. Takže současné systémové problémy v Boingu se klidně mohou projevit i na starém letadle.
Třeba ta nedávný problém s vypadlou záslepkou dveří nevznikl ve výrobě ale právě až při větší opravě.
Ráno jsem četl dva jiné články na toto téma a v obou diskusích se našel nějaký dobrák, co to neštěstí nezapomněl připsat na triko těm proklatým manažerům z Boeingu, co jim padají ty MAXy… a kteří v době výroby toho letadla, co spadlo DHL, ještě chodili do školy. 🙂
na kameře byla v konečné fázi ohnivá koule, nechápu jak mohla posádka přežít
Zatím to vypadá na CFIT, ale podle záběrů bylo vidět krásně, takže proč klesali tak rychle? Proč přestali komunikovat? Únava nebo snad technický problém? Těch otázek je hodně a k tomu se již objevily spekulace, že za tím může být náklad a něčí záměr. Osobně si netroufám odhadovat nic, ale předpokládám, že na FB to již mají vyšetřeno vč. závěrečné zprávy.
V souvislosti se zásilkami, které se nedávno vzňaly na třídírnách DHL se podezření na nějakou sabotáž nabízí jako jedna z možností… Takže ty spekulace nejsou úplně nesmyslné.
Ano, souhlasím, napsal jsem spekulace, protože vlastně zatím jsou spekulace úplně všechny varianty. I kdybych napsal, že trefili hejno hus, tak to bude jen další spekulace v řadě možností.
počasí tomu také nepřispělo,
EYVI 250550Z 18020KT 9999 OVC008 01/M00 Q1020 NOSIG
je moc brzo i na spekulace, natož závěr, ale souhlasím s vámi, že to vypadá na CFIT, ono s avionikou, která se nachází v 737-400 se chyba pilotáže stane relativně jednoduše.
Tohle počasí je naprosto v pohodě. S tím to doopravdy nic společné nemá 😉
Chápu, že to na provoz letiště vlastně nemá vliv, ale jako cestujícího by mě to optimismem při přistání nebo vzletu nenaplnilo
Že to minimálně dva lidé přežili je dle mého zázrak.
Jestli ono to nebude tím, že letadlo nespadlo, ani se nezřítilo, ale prostě „jen“ havarovalo. Píšu proto, že jinde jsou nadpisy zřítilo pod čímž já si představuje něco jiného.
A zase Boeing…
Čo tým chcel autor povedať konkrétně?
Že je úplně blbej
Nic proti ale nebyl náhodou v době výroby letadla tj. před 31 lety Boeing asi tak 100 mil před Airbusem prakticky ve všem? Jako srovnávat 31 let staré letadlo s tím, co se ve firmě děje aktuálně, je absolutně mimo mísu.
Ano, již před 31 lety byl Boeing 100 mil za Airbusem. Ale podle mě toto spolu vůbec nesouvisí jak správně dodáváte.
Ohledně vaší první věty si dovolím nesouhlasit, protože před 31 roky už létalo A320, které považuji technicky za lepší něž 737.
Výrobou letadla to zdaleka nekončí. Ono to letadlo potřebuje poměrně intenzivní servis, spoustu náhradní dílů, velké prohlídky u výrobce po nějakých hodinách atd. Takže současné systémové problémy v Boingu se klidně mohou projevit i na starém letadle.
Třeba ta nedávný problém s vypadlou záslepkou dveří nevznikl ve výrobě ale právě až při větší opravě.
Ráno jsem četl dva jiné články na toto téma a v obou diskusích se našel nějaký dobrák, co to neštěstí nezapomněl připsat na triko těm proklatým manažerům z Boeingu, co jim padají ty MAXy… a kteří v době výroby toho letadla, co spadlo DHL, ještě chodili do školy. 🙂