LOT 3a leaderboard

V Liberci vyjela v premiéře historická tramvaj, Boveraclub přenášela jízdu bez cestujících online

Tramvaj T2-62 na Nové Rudě. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czTramvaj T2-62 na Nové Rudě. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Po čtyřech letech je renovace východoněmecké tramvaje u konce.

Zpět na článek
15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
PAN

V textu je tato věta: „Dnes už tyto vozy jezdí jen na třech místech v Německu…“. Škoda, že redakce rovnou ta tři města neuvedla v textu. Prosím o doplnění 🙂

Zlámalík

To chcete říct, že tohle se vyrábělo v době, kdy se tamtéž dělaly T3 a už i K2? Já to tipoval tak na souběh s královopolskou 4MT, ale to jsme o skoro 20 let zpět…

Kalina

V Německu myslím jezdila ve žlutém nátěru.

Jindra

Spíš ve krémově bílém…

PAN

Ve kterém městě či městech?

nedulezite

Využívám příležitost a i touto cestou děkuji Boveraclubu za výborně strávené podzimní sváteční odpoledne 🙂

Hojakar

Můžu se zeptat co je vyborneho na tom koukat na nějaký stream místo toho se V té tramvaji projet? Připadá mi to stejně jakobych místo večere koukal na steak který by někdo streamoval..zvlst když se jedná o MHD kdy klasicke vozy normálně vozi cestujici

pája

To je geniální nápad. Možná, až si to přečte někdo z institucí EU, zavede nám to v rámci snižování emisí.

Karl vB.

Pěkná tramvajka, fotky interiéru by nebyly?
Tohle klasické barevné provedení (červená-krémová) sluší. Radši si nepředstavuji, jak by to vypadalo v novém PID designu…

Kubrt

Jen poznámka. ČKD nebylo určeno jako jediný vyrobce tramvají v RVHP – na to by kapacitně nestačilo a výroba tramvají dál pokračovala i v Polsku, Maďarsku, Rumunsku a zejména v SSSR – pro domácí provozy, ČKD bylo jediným exportérem tramvají v RVHP. Mezi ČSSR a NDR proběhla dvoustranna dohoda, že Vagonka Tatra Smíchov ukončí výrobu osobních vozů a ČSD tyto budou kupovat v NDR a „na oplátku“ v NDR se ukončí výroba tramvají a budou se kupovat Tatry. NDR ecportovala osobní vozy do řady zemí, ale exkluzivní výrobce ani exporter to taky nebyl.

Jiří Kocurek

To zní jako likvidace know-how

Hojakar

Proč bez cestujících??? Copak ostatní vozy MHD v teto nesmyslne covidove panice jezdi taky bez cestujících?? Tramvaj je to ale hezka….

Hojakar

Minusari co tak zkusit argumentovat??? Jaký je rozdíl mezi klasickym a timto vozem ze tam nemuzou cestujici?

Kubrt

Nejsem fanatický zakazovac a minus jsem ti nedal, ale je momentalne rozumné omezit zbytne dychanky v uzavřeném prostoru.

Vašek

Nelez, kam nemusíš.