Možná by pomohla kontrola a evidence. Kdo opravoval jakou díru a kdy, a jak dlouho vydržela do další opravy. Určitě mají aspoň hrubé povědomí o tom jak která silnice/ulice je vytížená – to by se jako kontrolní parametr mělo brát do úvahy.
Protože jsem na vlastní oči viděl před pár týdny jednoho matlala, který nasypal asfalt z pytle do díry plné vody a uplácal to lopatou. Ta oprava vydržela (na ulici, kde projede 5 aut denně) celé tři dny(!), než díra vypadala stejně jako předtím…
Vojtěch Suchan
1 rok
Mě by zajímalo, kdy za tohle začnou řidiči platit.
Stačilo by, kdyby na opravy silnic přesměrovali dotace do VHD. Protože 12 tunových osobáků ani zdaleka nepoškodí silnici tolik jako jeden 12-ti tunový bus.
zvykráglované podvozky např. výměnu tlumičů či tyček stabilizátorů častěji než by bylo třeba při používání auta na silnicích standartu civilizované Evropy.
Možná by pomohla kontrola a evidence. Kdo opravoval jakou díru a kdy, a jak dlouho vydržela do další opravy. Určitě mají aspoň hrubé povědomí o tom jak která silnice/ulice je vytížená – to by se jako kontrolní parametr mělo brát do úvahy.
Protože jsem na vlastní oči viděl před pár týdny jednoho matlala, který nasypal asfalt z pytle do díry plné vody a uplácal to lopatou. Ta oprava vydržela (na ulici, kde projede 5 aut denně) celé tři dny(!), než díra vypadala stejně jako předtím…
Mě by zajímalo, kdy za tohle začnou řidiči platit.
spotřební daně z paliva je málo?
Ano. Stačí jen výstavbu a údržbu dálnic a silnic prvních tříd.
Na to jdou příjmy z dálničních poplatků a mýta
Těch pár směšných korun z dálničních poplatků toho moc nezaplatí, sotva nějakou základní údržbu dálnic.
Havně do nákladů na ***nej automobilismus započítejte i veřejné osvětlení, aby to nevyšlo.
Tady je to vypadá, samá socka, co nemá na auto 😄😄
MHD taky nepokrijí jízdenky, a ten nekonkureceschopný autobus na vesnici co veze pouze děti a důchodce už vůbec ne.
Takže spotřební daň z paliva nejde na negativní externality?
Stačilo by, kdyby na opravy silnic přesměrovali dotace do VHD. Protože 12 tunových osobáků ani zdaleka nepoškodí silnici tolik jako jeden 12-ti tunový bus.
Hned jakmile správce komunikace bude řidičům platit za
zvykráglované podvozky např. výměnu tlumičů či tyček stabilizátorů častěji než by bylo třeba při používání auta na silnicích standartu civilizované Evropy.
A jak byste chtěl, v souladu s duchem vašeho dotazu, řešit opravy děr a jiných nerovností na chodnících?