V Liberci při posunu vykolejil vlak Arrivy. Jednotka zablokovala provoz na Frýdlant

Při posunu v Liberci vykolejila motorová jednotka dopravce Arriva. Foto: Hasiči SŽPři posunu v Liberci vykolejila motorová jednotka dopravce Arriva. Foto: Hasiči SŽ

České dráhy zavedly náhradní autobusovou dopravu.

29 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
facebook.franta

Taky se vám ty motoráky arrivy tak moc nelíbí? Na trase Pardubice -Liberec to jsou hrozný vykopávky.

Jenda Benda

Pod pojmem rychlík si predstavuji něco jiného, a nemusí to být bezpodmínečně soupravový vlak s loko.

Výhleďák

Mě by jen zajímalo, jak tedy jezdili do/z Chrastavy, když podle těch obrázků to přece vypadá, že k tomu došlo vlastně už na začátku souběhu. Nebo tam je snad nějaký dlouhodobá výluka?

tiborgic

B ǰe správně. Je tam dlouhodobá výluka

Joseph

Dnes cestování s Arrivou nebylo moc dobré, R1203 přijel do Kolína v 10:20 a současně odjížděl z Kolína EC 277 v 10:20 (plán,. příjezd do Kolína 10:16. plán. odj. 10:18h.).
R 1203 díky výluce odjíždí od severních stanic do České Lípy o něco dřív, aby nebyl zpožděný odjezd vlaku z České Lípy. Najednou v Nymburku (Babíně) práce na trakci. A zpoždění… Zjišťoval jsem, že plánovaná práce do 17:00 h. Nedivím se, že jsou lidé naštvaný a znechucený kooperací SŽ a dopravců. Takové cestování opravdu „miluji“ a říkám si, jestli těší někoho na železnici, že jsou platící cestující znechucený.

Jiří Fišer

Jel jsem s ním taky. Průvodčí tvrdila, že počká. Metropolitan odjel přesně, když jsme vystoupili. Ale todle je naprosto normální. Přestup z jihu a na jih Moravy v Kolíně od Liberce, České Lípy, Mladé Boleslavi nefunguje. Je to tak padesát na padesát.

Jenda Benda

Zlaté časy, kdy byl jeden velký dopravce, pod kterého patřily i stanice s výpravčími, a ten si dokázal vyhovět ve všem. Tento způsob roztříštění na jednotlivé části společně s desítkami dopravců zdá se mi poněkud nešťastný.

Lukáš Chytil

„jestli těší někoho na železnici, že jsou platící cestující znechucený.“

Obávám se, že většině provozních zaměstnanců SŽ a dopravců, jsou cestující ukradení. Pro dopravce jsou důležití objednavatelé a pro SŽ zase ukazatel zpoždění.

krteček

Podívejte se do jízdního řádu tratě 231 v řádku za Kolínem je invalida, pozn.83, označení pásem IDS a černobílé kolečko a zatím 2/4 a to Vám říká, že pokud je mezi příjezdem prvního a odjezdem druhého vlaku 2 – 4 minuty nejsou přípojné. To jest abyste mohl vlak v Kolíně považovat za připoj potřebujete nejméně 5 minut.

Bert

Podle jízdního řádu je tam 8 minut na přestup.

krteček

Bohužel Ex ČD směr Pardubice mají v Kolíně jen 5 minut čekací dobu. Čekací doba je včetně přestupní doby. Počítá se to od času pravidelného odjezdu. Tyto doby si určují dopravci.

Petr

Tam mají nějakého zacarovaneho signalistu!

_mm

A co když jí zase někdo podhodil výhybku?

_mm

To byla odpověď na mezitím smazaný příspěvek

MilanSima

Co je vlastně v Liberci za zabzař? Loni cestou kolem jsem tam zaznamenal stavědla.

dany

TEST C

Péťa

Z gauče to vypadá že mu pohodili poslední nápravu.

TamTen

Podívej se z toho gauče pořádně na pražce, evidentně první náprava jela rovně, ostatní doprava.

Péťa

Z toho gauče to na televizi není vidět.

(Celé to je sarkasmus 😉 )

Harvánek

Přílišná pracovní horlivost je horší než třídní nepřítel. Pak je z toho vidlicová jízda.

Sáček

Zas při posunu.

Harvánek

Vlaková cesta na rozdíl od posunu je zabezpečena tak, že výhybku nelze přestavit dokud není zrušen závěr jízdní cesty. Nebo tomu tak alespoň bývalo, Ale to už je 21 let, kdy jsem se tím živil.

Janko

Jak nevídané 🙂

malý bobeš

Tím smajlíkem chcete říct co?

Dave

Proč nezavedla NAD Arriva?

Nádražák

Třeba protože Arriva do Mníšku nejezdí?

Kamui

Smazáno pro celoživotní tupost autora komentáře.

Jan Sůra

Arriva není dopravcem na trati Liberec – Frýdlant.

Dave

Děkuji za informaci