V Liberci při posunu vykolejil vlak Arrivy. Jednotka zablokovala provoz na Frýdlant
Při posunu v Liberci vykolejila motorová jednotka dopravce Arriva. Foto: Hasiči SŽ

České dráhy zavedly náhradní autobusovou dopravu.
České dráhy zavedly náhradní autobusovou dopravu.
Taky se vám ty motoráky arrivy tak moc nelíbí? Na trase Pardubice -Liberec to jsou hrozný vykopávky.
Pod pojmem rychlík si predstavuji něco jiného, a nemusí to být bezpodmínečně soupravový vlak s loko.
Mě by jen zajímalo, jak tedy jezdili do/z Chrastavy, když podle těch obrázků to přece vypadá, že k tomu došlo vlastně už na začátku souběhu. Nebo tam je snad nějaký dlouhodobá výluka?
B ǰe správně. Je tam dlouhodobá výluka
Dnes cestování s Arrivou nebylo moc dobré, R1203 přijel do Kolína v 10:20 a současně odjížděl z Kolína EC 277 v 10:20 (plán,. příjezd do Kolína 10:16. plán. odj. 10:18h.).
R 1203 díky výluce odjíždí od severních stanic do České Lípy o něco dřív, aby nebyl zpožděný odjezd vlaku z České Lípy. Najednou v Nymburku (Babíně) práce na trakci. A zpoždění… Zjišťoval jsem, že plánovaná práce do 17:00 h. Nedivím se, že jsou lidé naštvaný a znechucený kooperací SŽ a dopravců. Takové cestování opravdu „miluji“ a říkám si, jestli těší někoho na železnici, že jsou platící cestující znechucený.
Jel jsem s ním taky. Průvodčí tvrdila, že počká. Metropolitan odjel přesně, když jsme vystoupili. Ale todle je naprosto normální. Přestup z jihu a na jih Moravy v Kolíně od Liberce, České Lípy, Mladé Boleslavi nefunguje. Je to tak padesát na padesát.
Zlaté časy, kdy byl jeden velký dopravce, pod kterého patřily i stanice s výpravčími, a ten si dokázal vyhovět ve všem. Tento způsob roztříštění na jednotlivé části společně s desítkami dopravců zdá se mi poněkud nešťastný.
„jestli těší někoho na železnici, že jsou platící cestující znechucený.“
Obávám se, že většině provozních zaměstnanců SŽ a dopravců, jsou cestující ukradení. Pro dopravce jsou důležití objednavatelé a pro SŽ zase ukazatel zpoždění.
Podívejte se do jízdního řádu tratě 231 v řádku za Kolínem je invalida, pozn.83, označení pásem IDS a černobílé kolečko a zatím 2/4 a to Vám říká, že pokud je mezi příjezdem prvního a odjezdem druhého vlaku 2 – 4 minuty nejsou přípojné. To jest abyste mohl vlak v Kolíně považovat za připoj potřebujete nejméně 5 minut.
Podle jízdního řádu je tam 8 minut na přestup.
Bohužel Ex ČD směr Pardubice mají v Kolíně jen 5 minut čekací dobu. Čekací doba je včetně přestupní doby. Počítá se to od času pravidelného odjezdu. Tyto doby si určují dopravci.
Tam mají nějakého zacarovaneho signalistu!
A co když jí zase někdo podhodil výhybku?
To byla odpověď na mezitím smazaný příspěvek
Co je vlastně v Liberci za zabzař? Loni cestou kolem jsem tam zaznamenal stavědla.
TEST C
Z gauče to vypadá že mu pohodili poslední nápravu.
Podívej se z toho gauče pořádně na pražce, evidentně první náprava jela rovně, ostatní doprava.
Z toho gauče to na televizi není vidět.
(Celé to je sarkasmus 😉 )
Přílišná pracovní horlivost je horší než třídní nepřítel. Pak je z toho vidlicová jízda.
Zas při posunu.
Vlaková cesta na rozdíl od posunu je zabezpečena tak, že výhybku nelze přestavit dokud není zrušen závěr jízdní cesty. Nebo tomu tak alespoň bývalo, Ale to už je 21 let, kdy jsem se tím živil.
Jak nevídané 🙂
Tím smajlíkem chcete říct co?
Proč nezavedla NAD Arriva?
Třeba protože Arriva do Mníšku nejezdí?
Smazáno pro celoživotní tupost autora komentáře.
Arriva není dopravcem na trati Liberec – Frýdlant.
Děkuji za informaci