Nekašle na investice, jen ty investice šikovně odklání…
Michal Tvrdý
2 měsíců
Takýto paškvil je možné asi fakt postaviť len na Slovensku. Novostavba sa namiesto plnohodnotného napojenia na oba smery (pripájacie a odbočovacie pruhy) proste zapichne do novej križovatky so semaformi … Vitajte v 19-tom storočí …
Je vidět, že jsi nikdy nebyl za hranicemi… třeba v Belgii je naprosto normální mít semafory mimo město na národních silnicích (obdoba našich silnic 1. třídy)… běžně jedeš 90 a najednou ti blikne červená.
Áaaaa odborník sa ozval – ten ktorý vie, kde som bol a kde som nebol. Daj si tú vešteckú guľu opraviť, lebo je vidieť, že nič nevidí. Mám autom prejazdenú EÚ (netvrdím že celú) ale ešte som nevidel, aby niekto takýmto spôsobom riešil mimoúrovňové kríženie … poťažmo keď sa jedná o úplnú novostavbu ….
A kde byste tam ty přímé větve chtěl nacpat? Dalšími náročnými přemostěními řeky? To by zase spustil řev, k čemu tak drahé řešení, když za pár let bude dálnice.
Chodím tadiaľ pravidelne, takže viem, že miesta je tam dosť. Fakt to stačilo urobiť poriadne a nie také polovičaté riešenie, ako je u nás zvykom (križovatka Sconto, kruháč pri Váhostave, kruháč v Závodí, rondel, ….
Asd
2 měsíců
Tak ať přivaděč dobře slouží a hlavně ať se co nejrychleji pohne výstavba D3. Protože nejen ty Kysuce jsou peklo.
Hm, to je otázka – z krátkodobého hlediska ty sítě vyhovujou, z dlouhodobého hlediska ta skála sjede celá i s hradem. Ty galerie asi potřeba budou, ale lepší je stavět až při hotové dálnici….
Jinak tedy ale klobouk dolu, stavet jakoukoliv dalnici na hornim Slovensku je tunel-estakada-tunel…V podstate alpske realie…
Mnohem horší je politika divokého východu. Která doslova desítky let kašle na investice do dopravní sítě.
Nekašle na investice, jen ty investice šikovně odklání…
Takýto paškvil je možné asi fakt postaviť len na Slovensku. Novostavba sa namiesto plnohodnotného napojenia na oba smery (pripájacie a odbočovacie pruhy) proste zapichne do novej križovatky so semaformi … Vitajte v 19-tom storočí …
Tak zrovna ten klid na cestách v 19. století bych bral.
Proč paskvil? Za pár let se z toho stane přivaděč na silnici druhé třídy…
Za pár let ? No, 10+ rokov počítaj … to je reálnejšie …
Je vidět, že jsi nikdy nebyl za hranicemi… třeba v Belgii je naprosto normální mít semafory mimo město na národních silnicích (obdoba našich silnic 1. třídy)… běžně jedeš 90 a najednou ti blikne červená.
Áaaaa odborník sa ozval – ten ktorý vie, kde som bol a kde som nebol. Daj si tú vešteckú guľu opraviť, lebo je vidieť, že nič nevidí. Mám autom prejazdenú EÚ (netvrdím že celú) ale ešte som nevidel, aby niekto takýmto spôsobom riešil mimoúrovňové kríženie … poťažmo keď sa jedná o úplnú novostavbu ….
pane, já viděl věci, kterým byste vy lidé nevěřili… třeba semafory na novém kruháči…
To není moc rozdíl od 90, obec, 100 metrů a červená.
A kde byste tam ty přímé větve chtěl nacpat? Dalšími náročnými přemostěními řeky? To by zase spustil řev, k čemu tak drahé řešení, když za pár let bude dálnice.
Chodím tadiaľ pravidelne, takže viem, že miesta je tam dosť. Fakt to stačilo urobiť poriadne a nie také polovičaté riešenie, ako je u nás zvykom (križovatka Sconto, kruháč pri Váhostave, kruháč v Závodí, rondel, ….
Tak ať přivaděč dobře slouží a hlavně ať se co nejrychleji pohne výstavba D3. Protože nejen ty Kysuce jsou peklo.
Tešte sa na august do Tatier. Bude sa uzatvárať Strečno … to bude ešte len chuťovka …
Co se dá dělat, je to potřeba. To není ostuda. To takový příběh tunelu Višňové…
Je to ostuda a poriadna. Za 30 rokov tam nikto nebol schopný vybudovať galérie …. bez ohľadu na diaľnicu sa tam bude jazdiť aj naďalej ….
Spíš nikdo neměl odvahu, protože to by způsobilo na 3 roky absolutní kolaps dopravy na středním Slovensku.
Hm, to je otázka – z krátkodobého hlediska ty sítě vyhovujou, z dlouhodobého hlediska ta skála sjede celá i s hradem. Ty galerie asi potřeba budou, ale lepší je stavět až při hotové dálnici….