V Kysucích otevřeli důležitý dálniční přivaděč, v budoucnu se napojí na dálnici D3

Kysucký přivaděč. Zdroj: NDSKysucký přivaděč. Zdroj: NDS

Stavba vyšla na téměř půl miliardy korun.

Odebírat
Upozornit na
guest
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dálnice

Jinak tedy ale klobouk dolu, stavet jakoukoliv dalnici na hornim Slovensku je tunel-estakada-tunel…V podstate alpske realie…

Michal Tvrdý

Takýto paškvil je možné asi fakt postaviť len na Slovensku. Novostavba sa namiesto plnohodnotného napojenia na oba smery (pripájacie a odbočovacie pruhy) proste zapichne do novej križovatky so semaformi … Vitajte v 19-tom storočí …

Petr David

Tak zrovna ten klid na cestách v 19. století bych bral.

MichaelP

Proč paskvil? Za pár let se z toho stane přivaděč na silnici druhé třídy…

Michal Tvrdý

Za pár let ? No, 10+ rokov počítaj … to je reálnejšie …

Roman

Je vidět, že jsi nikdy nebyl za hranicemi… třeba v Belgii je naprosto normální mít semafory mimo město na národních silnicích (obdoba našich silnic 1. třídy)… běžně jedeš 90 a najednou ti blikne červená.

Michal Tvrdý

Áaaaa odborník sa ozval – ten ktorý vie, kde som bol a kde som nebol. Daj si tú vešteckú guľu opraviť, lebo je vidieť, že nič nevidí. Mám autom prejazdenú EÚ (netvrdím že celú) ale ešte som nevidel, aby niekto takýmto spôsobom riešil mimoúrovňové kríženie … poťažmo keď sa jedná o úplnú novostavbu ….

Igor

To není moc rozdíl od 90, obec, 100 metrů a červená.

Slosor

A kde byste tam ty přímé větve chtěl nacpat? Dalšími náročnými přemostěními řeky? To by zase spustil řev, k čemu tak drahé řešení, když za pár let bude dálnice.

Michal Tvrdý

Chodím tadiaľ pravidelne, takže viem, že miesta je tam dosť. Fakt to stačilo urobiť poriadne a nie také polovičaté riešenie, ako je u nás zvykom (križovatka Sconto, kruháč pri Váhostave, kruháč v Závodí, rondel, ….

Asd

Tak ať přivaděč dobře slouží a hlavně ať se co nejrychleji pohne výstavba D3. Protože nejen ty Kysuce jsou peklo.

Michal Tvrdý

Tešte sa na august do Tatier. Bude sa uzatvárať Strečno … to bude ešte len chuťovka …

Nose Peak

Co se dá dělat, je to potřeba. To není ostuda. To takový příběh tunelu Višňové…

Michal Tvrdý

Je to ostuda a poriadna. Za 30 rokov tam nikto nebol schopný vybudovať galérie …. bez ohľadu na diaľnicu sa tam bude jazdiť aj naďalej ….

roman

Spíš nikdo neměl odvahu, protože to by způsobilo na 3 roky absolutní kolaps dopravy na středním Slovensku.

Nose Peak

Hm, to je otázka – z krátkodobého hlediska ty sítě vyhovujou, z dlouhodobého hlediska ta skála sjede celá i s hradem. Ty galerie asi potřeba budou, ale lepší je stavět až při hotové dálnici….