V kritickém místě na Evropské začaly rozsáhlé opravy. Dopravní omezení potrvají i příští rok
Oprava kanálových vpustí na Evropské. Foto: TSK
V dopravních špičkách se počítá s dalším zdržením do 10 minut.
V dopravních špičkách se počítá s dalším zdržením do 10 minut.
Bylo by fajn, kdyby se relativně úzky přilehlý chodník kombinovaný s cyklosezkou nepoužíval pro umístění přenosného dopravního značení.
Tak jsem se tam dneska projel v odpolední špičce a žádné zdržení se nekonalo.
„Úsek …… je důležitý také pro veškerou regionální autobusovou dopravu směrem na Kladno“.
A nejen pro ni, ale i pro veškerou NAD za vlaky na „buštěhradce“, která právě tam mívá pravidelně zastávku „Praha-Veleslavín“ (a že tam těch výluk bylo i bude požehnaně): když někdo zjistí až na nádraží, že je výluka a jezdí NAD, je těch „100 jarních km“ na zastávku NAD docela štrapáce, protože je to od metra i tramvaje opačným směrem než k vlaku.
„Na Evropské dochází od letošního září k častým dopravním zácpám kvůli rozšíření buspruhů i přes křižovatky a jejich kompletnímu vyhrazení pro MHD po celý den.“ To je lež, pane Nevyhoštěný.
Taky mi připadá, že tam zácpy jsou odjakživa. Rozšíření časové platnosti buspruhů mimo špičku a ty kousky u křižovatek už snad zase tolik nových neudělají.
Zácpy tam sice byly „odjakživa“, ale možná teď někteří řidiči své cesty ze severozápadu přesunuli a jezdí aspoň zčásti jinudy než přes Vokovice: v poslední době ranní „Zelená vlna“ upozorňuje například velmi často na velká zdržení v Horoměřické ulici, což se dříve v takovém počtu nedělo.
Já jsem tak nějak doufal, že jednu vpust opraví za těch 10 minut, no tak nic, no 🙂
Za 10 minut se to fakt opravit nedá. Ale čekal bych, že u každé vpusti bude pracovat parta, že je vezmou naráz, nikoliv po jedné.
Ono je ve výsledku pro provoz skoro jedno, jak dlouhý ten vyloučený úsek jednoho pruhu bude, ale vypadá hloupě, když kvůli opravě jedné vprusti je uzavřen jeden pruh na 100 metrech délky = když budou pracovat po jedné vpusti, tak by měli zvolit kratší uzavřený úsek a ten přesouvat.