V Jakubčovicích nad Odrou se střetl vlak s nákladním automobilem, čtyři zranění
Střetnutí vlaku s nákladním automobilem v Jakubčovicích nad Odrou. Foto: Hasiči SŽ
Na místě zasahoval vrtulník.
Na místě zasahoval vrtulník.
Podle fotky se ten vlak očividně pohyboval mimo koleje,
Co tam dělal šukafon? Nedávno mi tady někdo tvrdil, že už nikde v běžném provozu nejezdí?
Ty sukafone
Skanzen…
To je reinkarnace na řadu 811.
Ha ha ha… Kam přijedu, tam jsou Šukafony, Kralupy, Tábor treba
To inventární číslo motoráku znám – ten asi naposled předtím jezdil (samozřejmě ještě bez těch moravskoslezských výdobytků = jen jako řada 809) v Kralupech nad Vltavou, a často se tedy o víkendech objevoval i na pražské „ML-S49“. Ten si takový atentát rozhodně nezasloužil.
678 v Čechách nikdy nejezdil, ten byl doma vždy na Moravě a ve Slezsku.
678 nikdy nebyl řadou 809 a na Budišovce (potažmo tratích v okolí) je doma už od doby co ho jako poslední kus své řady vyrobili.
Aha, máte pravdu – a mně už špatně slouží paměť a šířím kvůli tomu bludy: naštěstí jsem ale objevil staré poznámky a v těch Kralupech podle nich jezdil (a možná stále jezdí) vůz 809.677-8 – takže všechny zmíněné číslice v jeho označení sice jsou také, jen jedna z nich je však kontrolní a kralupský vůz není poslední z původní řady (jak jste správně připomněl k tomu postiženému), ale předposlední. Takže se omlouvám a děkuji za osvětovou opravu a upřesnění.
Vidím to zlyhanie v článku medzi volantom a sedačkou ťahača. Ešteže sa nikomu nič vážne nestalo. Dúfam, že zranení budú v poriadku čo najskôr.
Líbí se mi to zamazání RZ na kamionu, aby nebylo možné zjistit, jaké firmě ten kamion patří.
Že by Lumarex s.r.o.?
Ano, proto to píši.
Stačí se podívat na jejích FB a člověk zjistí, že auto prodali a není jejich. Jen nový majitel nesundal polep. Ale někteří mají rychlé soudy. 😉
Popravdě by mě nenapadlo že nějaká firma prodá auto „ve svých barvách“. Ten polep si měli sundat sami už před prodejem.
Tak hlavně, že víte co mají dělat druzí. To je běžné, že se to dává do smlouvy, že odstranění zajistí kupující. Což netušíte, za to potřebu se vyjadřovat máte.
No tak tady se jim to fakt vyplatilo, takže rada od Stráťa má rozhodně opodstatnění.
Plácání není rada. Oni žádný problém nemají. To si jen šotoušci zdůvodňují své nevyžádané rádoby rady, kterými se sami neřídí. 😉
Tak spousta lidí uvidí tenhle obrázek a co si asi pomyslí?
Tu druhou část příspěvku vám odpouštím. Tak jste si trochu pohonil ego no.
Ať si myslí co chtějí. Stále nechápete, co? Když někdo nesplní své smluvní povinnosti, opravdu to není chyba toho druhého. Ti co objednávají takové přepravy se neřídí dojmy. 😉 Opravdu si myslíte, že vy máte komu co odpouštět a že to někoho zajímá? 😉
Ano, protože se mě pak někteří (mrk, mrk) na to ptají.
Vás? 🤣
a ta firma s tom ma neco spolecneho? nebo proc je to tak zasadni?
Šoto nenávist k točvolamtům a výzva k věšení lidí co zůstanou na přejezdu může být víc adresná? Vždyť tu někdo poškodil vlak co patří do skanzenu!
Poškození skanzenového vlaku je jedna věc, ale co to poškozené zdraví čtyř, ne úplně mladých lidí? Každý úraz v takovém věku (57 – 80) může odchod ze světa dost urychlit. Navíc to tam není první nehoda, kdy vlak i automobil jely ze stejného směru.
14. března 2008 se na tom přejezdu stala spektakulární nehoda, když 742.046 (v čele osobního vlaku) nabrala naložený nákladní automobil a ten skončil na poblíž odstavené vlečkové lokomotivě 700.506.
742 by ho zvalcovala šmejda
Ještě, že to nebyla cisterna, protože to taky ta 810 už mohla mít před zabudovanou vodíkovou nádrž pro 22. století. Ta mašina je na to připravena.
😀
A to kvůli pěti lidem někdo objednává vlak? My musíme být bohatá země.
Jinak zřejmě chyba řidiče kamionu, bude vcelku zajímavé zjistit, jaké jsou tam rozhledové poměry a jaká je příčina proč jsou tam nehody častější.
A to počkejte, až se dozvíte o senior taxi, kdy se objednává auto s řidičem pro jednoho člověka…
Jsem si celkem jistý, že za senior taxi nikdo neplatí 140 Kč/km.
Bohatá země samozřejmě jsme, a navíc nám nedělá problém si půjčit, abychom vypadali ještě bohatší, ale – kde se píše, že tam jelo 5 lidí?
To byl bleskový propočet: strojvedoucí + vlakvedoucí + čtyři zranění = pět cestujících (vlakvedoucí si platil jízdenku).
A že ty čtyři zraněné byly jedinými cestujícími, se píše kde?
To se zeptejte uživatele noerf, já se jen snažil zjistit, jak k tomu mohl dojít.
My jsme byli bohatá země před německou a ruskou okupací, ale teď nejsme, děláme hlavně pomocné práce pro Německo, a nedáváme dost peněz do školství a na vědu, to bude znamenat do budoucna, že náš převálcuje každá jiná země, která tam dává více.
Jinak, když jede 5 lidí ve vlaku, to je tady v jižních Čechách docela normální stav, ale týká se to třeba jen určitých úseků, třeba na Šumavě mimo sezónu a mimo víkend.
Já třeba několikrát jel Praha-Zličín – Hostivice úplně sám. Taky mě ho STČ kraj objednal. To se nemusíte bát
Což je smutné.
PIDových linek, které jsou obsazené ve špičkovém směru (ráno do Prahy, odpoledne z Prahy) je hodně.
Asi by šlo proti špičce vozit vzduch jako soupravový vlak, ale co by to mělo za výhody?
Však jel z kopca, to je skoro zadarmo.
A co ten teleport na kopec?
Tam mohl jet přeplněný.
My jsme tak bohatá země, že šutr vozí člověk v náklaďáku, který ani neví, čí je.
Zrovna na této trati by rádi vozili šutr i po kolejích, ale třeba letos tam byla nepřetržitá výluka snad od června do října…
A příští rok má být zas.
V uplynulých dnech se odtud vozil kámen do Havířova.
Ano, Spržel je tak bohatá, že nepotřebuje aby jezdily vlaky.
Já tam několikrát jel přes týden i o vykundu a lidí tam jezdí.5 lidí opravdu ne
To bylo freudovské přeřeknutí…?
Mě se líbí jak tím jezdí jen důchodci zadarmiko a pak že se důchodci z perónu do 810 nevyškrábou!
Také budete jednou důchodce, ale to vám ještě nedošlo.
Minulý týden jsem se motal po hanáckých lokálkách a na nízkou podlahu v kombinaci s nízkým peronem jsem slyšel od místních důchodců „samou chválu“. Do 810 by se lezlo lépe. Nízkou podlahu ano, ale s odpovídající infrastrukturou. Jinak to je horší, než schůdky. Vyzkoušeno.
Na druhou stranu pro kočárky a kola bude lepší nízkopodlažní nástup i z nízkého peronu, i kdyby jen pro širší dveře. Nebo ne?
U kol ty širší dveře přijdou vhod, u kočárků je to jedno – tak jako tak musí u nízkého peronu někdo pomoct, protože to převýšení je zkrátka moc velké. Dveře 810 jsou sice užší, ale zas je díky tomu pro každou ruku k dispozici madlo, takže méně pohybliví se mají čeho chytit (to u širokých dveří nehrozí, madla jsou daleko od sebe, takže u nízkých perónů a nízkopodlažního vozidla je někdy možné vidět, jak méně pohyblivý nastupuje po čtyřech).
To jsou hodně silné řeči, pokud nemáte alespoň základní jistotu, že:
1) dotyčný se příslušného seniorského věku dožije a
2) v dané době ještě nějaké důchody budou existovat.
Pokud budete lidem vyhrožovat něčím, co nelze splnit, ztratíte integritu i autoritu.
V duchodovem veku? Pravdepodobne ano.
Pobirat duchod? No tim bych si uz tak jisty nebyl.
Vy někde vidíte vlak? To je bus na kolejích. Vysokopodlažní a za předraženou cenu…
Bohatá země že platí úředníky a hasiče ne
Nejsme bohatá zem, jen venkovská, takže to je důsledek toho, lidé pracují ve městech, ale bydlí na vesnicích. Stojí nás to samozřejmě nějaké peníze navíc, ale nedá se s tím nic dělat.
Cestujících bylo šest, plus vlakvedoucí a strojvedoucí. Celkem tedy osm osob na palubě. Na pondělní dopoledne na zapadlé lokálce celkem úspěch.
white power neuhne nikomu! [url=https://imgbb.com/][img]https://i.ibb.co/NxrF4WJ/306×418-52-HOCi.jpg[/img][/url]
Co jsme těm řidičům kamiónů udělali, že nám pořád ničí vlaky?
Nic, tohle není kamión.
Tak tak, správně to je shluk kovu, plastu, skla a pryže VE TVARU kamionu.
Máte pravdu to je vana co jede krtečkem napřed. A ještě u toho píše email.
A co to tedy kamion JE? To mě zajímá už delší dobu 🙂
Pravda, definici kamiónu (návěsová souprava) to splňuje. Leč rozhodující část veřejnosti si pod tímto pojmem představí spíše skříňový návěs či valník s plachtou v dálkové nákladní dopravě. Pohoršeným se omlouvám.
Mohl bych tu rozhodující většinu vidět…?
Za to může nízká nezaměstnanost, pomalu začnou jezdit s náklaďáky i lidé bez řidičského průkazu. Za socialismu už to bylo, kluci absolvovali na vojně tzv. krátkodobý řidičský kurs, a když projeli rodinným domkem, nebo zabili regulovčíka, tak dostali napomenutí. Tak bychom se k něčemu takovému nechtě nevrátlli :):):):). už jsme totiž na takové cestě.
Koukam jsou ve stejnych barvach…
Slusny matros…
Hlavně že tam dali zrcadlo ať tam ty paka kamionacke vidí.. vlak tam jede krokem .jo a není to poprvé co tam vlak sundal kamion..minulé to odnesly jen dveře na 810 naštěstí
Nezbývá než změnit předpisy. Když musí auta dávat přednost chodcům, budou vlaky dávat přednost autům. Točvolanti si to vymůžou.
😀
Už aby to bylo 😀
Občas by to tam chtělo projet s KSP 411 a pak by si točvolanti začali dávat pozor. 😀
Začátkem roku tudy jel.
I když pojede vlak z řidičova pohledu zprava, jako v tomto případě? 🙂
Věřím že na tom přejezdu je větší provoz silničních vozidel takže by tam měl šukafon jet po vedlejší.
S výjimkou koridoru by to tak bylo dopravně správně. Na lokálních tratích je jednak menší frekvence průjezdů, tj. vedlejší cesta, jednak se využívá výhradně pro náklad, který nikam nespěchá.
Fyzikálně je to samozřejmě nesmysl.
Není problém dát hlavní cestu z méně vytížené silnice, co se týče dávání přednosti. Z původní vedlejší se auta dostanou snadněji, a na původní hlavní stačí jenom přibrzdit a projede se skoro vždycky.
Tak hlavně že má bezmozek točvolant pod oknem nalepený nápis White Power. To pak není ani potřeba maskovat RZ, každý hned vidí, co je to za pitomce.
Ten nápis má dotyčná firma na více autech, jak si můžete všimnout třeba na jejich FB stránce. Domnívám se tedy, že půjde spíše o nějaké firemní heslo, než o aktivitu jedince za volantem.
Nic to nemění na tom, že to heslo je dost stupidní (byť je tím třeba míněno něco jiného, než jak je to obvykle používáno).
Co jiného než „to co obvykle“ by tím mohlo být míněno?
Nevím, jak jiní, ale já mám bílou sílu spojenou s pracím práškem Ariel.
… nebo spíš „Árijec“? 🙂
Ono tohle opravdu těžko chápat „jinak, nevinně“.
A co Weiser Riese?
V tom jsem nepral.
Třeba vozi hlavne vápno.
Nepopírám. Jen mi přišlo trochu nevhodné obviňovat z použití tohoto „sloganu“ řidiče, když se to objevuje u dané firmy na více vozidlech.
To je úplně jedno. Pako je to stejně, když dělá ve firmě pod tímto heslem.
Co jste potom vy, když se takhle vyjadřujete…
Aha.
Je to rasistické, ale mně se to líbí. Aspoň afroitalové vidí, že se tu nemají moc roztahovat. Leč podstatu vzniku nehody to asi nevysvětluje, zde bych počkal na znalecké posouzení.
Doufám, že ji při opravě předělají tak, aby byl VRT ready. 810 na věčné časy!
Tohle už je právě fáze rekonstrukce, chtěli dát na motoráčka kabinu ze Scanie. Akorát nevím, proč u toho byli cestující.
Na co se tady čeká? Až někdo umře? Těch nehod už tady na tom přejezdu v lomu bylo spousta.
Hlavně že se budujou šraňky a světla na přejezdech kde projede dvakrát za rok traktor, ale tady stále nic.
Na jakém přejezdu, kde jezdí „2x za rok traktor“, se vybudovaly závory?
Tak takovy primo neznam, ale P187 na trati nejdek-potucky, coz snad ani neni plnohodnotna polni cesta, ma svetelnou signalizaci. Cumel jsem jak puk
Tak to tady čumím – na pěší stezce světelná signalizace 🙂 . Asi zněl rozkaz jasně: „muž s koženou brašnou ….“
Nebo P8056 na trati 280 mezi Jablůnkou a Bystřičkou. Tam to je „nezpevněný chodník“ se světelnou signalizací 🙂
To samé v Srní mezi Krumlovem a Zlatou Korunou je světelná signalizace na téměř polní cestě. Paradoxně tam vlak, ve kterém jsem jel, jednou srazil takové malé auto. Respektive odhodil.
Na mapy.cz značené jako P1596 – Panelový
https://mapy.cz/zakladni?source=traf&id=10639&x=14.3462567&y=48.8433143&z=17&ovl=8
Přejezdy P5358 , P5359 v hlubokém lese mezi Pce a HK jsou dokonce i se závorami.
Při těch rychlostech kolem 160 km/h už je to naprostá nutnost, tam nemáte šanci ten vlak vidět a rozjet se.
Podle předpisu přejezdy už při TR >60 km/h musí mít aspoň světla. Jen pár přejezdů s křížema zůstáva na výjimku s původní rychlostí nad 60 a postupně se dovybavují nebo ruší.
Přejezdy pouze s kříži navíc musí mít zajištěný rozhled pro danou traťovou rychlost, což je mnohde nedosažitelnné i pro nižší rychlosti, než 60, a pak se snižuje rychlost na trati před přejezdem.
Tak tam se má jezdit 160km h.to je trošku rozdíl ne?
Na zrušení trati?
Ta stopka je tam kvůli tomu, aby se rozhlídnul, ale pro někoho je to evidentně zbytečný zdržení.
Nejsem řidič kamiónu,ale zajímá mě otázka, kolik času trvá jeho řidiči v průměru na to,aby po zastavení, rozhlédnutí se, zařazení jedničky a následném rozjíždění zcela opustil takový typ železničního přejezdu ?
Jako srazit se s šukafonem, který jede tak 30 km/h to je umění.
Mozna prave proto … jeste vic to toho blba svadelo k onomu “treba to stihnu”.
kdyz se clovek podiva na instagramovy prispevky k tomuhle tematu treba od jarynjarinc tak nechape co za pitomce na silnicich jezdi.
Běžná věc, na vlečce při posunu kamionaci jsou schopni vjet před pomalu se pohybující posunový díl.
Pokud měl zakrytý výhled, tak je úplně jedno, jak rychle vlak jede.
Ridic kamionu tutud..
No, ani fakt, že správce má na síti čtyři tisíce nezabezpečených přejezdů (evidenčně skoro polovinu) není zrovna projevem pokroku.