V Itálii oživí provoz na dvou tratích, s restartem se vrací i syn „italského Jančury“

Jednotka ATR 220. Foto: Arbalete / Wikimedia CommonsJednotka ATR 220. Foto: Arbalete / Wikimedia Commons

O ArenaWays mají zájem i španělské státní dráhy Renfe.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Objektivně

Na trati do Ormea je dloudobě funkční turistický provoz, poměrně úspěšný. To není opuštěná lokálka.

Jan

4 pronajaté naftové jednotky – hmmm

Addams

J.Sura:
„Tentokrát už v mírně jiném byznysu: namísto dálkové dopravy v režimu open access (zjednodušeně řečeno bez dotací) “
„jde o dopravu v závazku veřejné služby.“
Tak tedy jsou ty vlaky dotovane nebo ne ?

Addams

Uz vidim. Poprve bez dotaci, po druhe s dotacemi. (nevidim moznost vymazat prispevek) 🙁

LiborV

Vozidlo Pesa ATR 220, které staronový dopravce použije jezdí i u Trenitalia. Nejčastěji jsem zahlédl 3 vozovou dieslovou soupravu pod obchodním názvem „Swing“. Ti, kteří znáte výrobky Pesa mi jistě objasní proč v Itálii nevidíme Pesa Elf I nebo II ( u nás Regio Shark/ Regiofox) a u nás nepotkáme ATR 220. Budu rád. Děkuji.

Beny

Mám za to, že ATR je starší. Určitě jezdí v Polsku a přes hranice i du do Adršpachu.

Avlaky

ART 220 ale po výrobních úpravách u nás jezdit mohl, vize v to u žlutého byly

TPal.

ArenaWays rozhodně nezačaly s ojeteými vagóny, ale s novými vagóny od Astra z Rumunska. A zajímavé je, že na jejich profilu (a v přiloženém článku taky) je vizualizace RegioPanteru v barvách ArenaWays. Objevilo se to cca 2-3 měsíce zpět na jejich FB stránce – bylo to z ničeho nic.

Petr

A 6 těch jejich Aster teď jezdí u Regiojetu