V Itálii oživí provoz na dvou tratích, s restartem se vrací i syn „italského Jančury“
Jednotka ATR 220. Foto: Arbalete / Wikimedia Commons
O ArenaWays mají zájem i španělské státní dráhy Renfe.
O ArenaWays mají zájem i španělské státní dráhy Renfe.
Na trati do Ormea je dloudobě funkční turistický provoz, poměrně úspěšný. To není opuštěná lokálka.
4 pronajaté naftové jednotky – hmmm
J.Sura:
„Tentokrát už v mírně jiném byznysu: namísto dálkové dopravy v režimu open access (zjednodušeně řečeno bez dotací) “
„jde o dopravu v závazku veřejné služby.“
Tak tedy jsou ty vlaky dotovane nebo ne ?
Uz vidim. Poprve bez dotaci, po druhe s dotacemi. (nevidim moznost vymazat prispevek) 🙁
Vozidlo Pesa ATR 220, které staronový dopravce použije jezdí i u Trenitalia. Nejčastěji jsem zahlédl 3 vozovou dieslovou soupravu pod obchodním názvem „Swing“. Ti, kteří znáte výrobky Pesa mi jistě objasní proč v Itálii nevidíme Pesa Elf I nebo II ( u nás Regio Shark/ Regiofox) a u nás nepotkáme ATR 220. Budu rád. Děkuji.
Mám za to, že ATR je starší. Určitě jezdí v Polsku a přes hranice i du do Adršpachu.
ART 220 ale po výrobních úpravách u nás jezdit mohl, vize v to u žlutého byly
ArenaWays rozhodně nezačaly s ojeteými vagóny, ale s novými vagóny od Astra z Rumunska. A zajímavé je, že na jejich profilu (a v přiloženém článku taky) je vizualizace RegioPanteru v barvách ArenaWays. Objevilo se to cca 2-3 měsíce zpět na jejich FB stránce – bylo to z ničeho nic.
A 6 těch jejich Aster teď jezdí u Regiojetu
Tady se o tom i psalo https://zdopravy.cz/regiojet-nakoupil-dalsi-vozy-v-italii-prestavi-je-v-rumunsku-2685/
První měsíce provozu byly vozy DB