V Gdaňsku začíná druhý největší železniční veletrh v Evropě, CZ LOKO představí DualShunter

Lokomotiva DualShunter 2000. Foto: CZ LOKOLokomotiva DualShunter 2000. Foto: CZ LOKO

Veletrh letos očekává 25 tisíc návštěvníků.

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ludo

Je to zaujímavý stroj. Ako predstavoval by som si o trochu vyšší výkon či už na trolej, alebo na naftu, ale i tak rozjazdový ťah na háku nie je nejako málo. Dúfam, že kúrenie stanovišťa nevreští jak zmyslov zbavené. Inak okrem belgičanky sú výrobky od CZ Loko celkom fajn. Len by to chcelo popracovať trochu na prozákazníckom servise. Pýtame už pár rokov opravu dverí a CZ Loko má v p*či. Ale tak zdravie rušňovodiča ich nemusí zaujímať. Hlavne že sa sypú peňáze.

Vojtěch C

Výroba hybridních vozidel s elektrickým i dieslovým pohonem je dobrou ukázkou toho, jak se vozidla mohou přizpůsobovat reálnému stavu infrastruktury.

Michal M

No to sice je, ale vždy to představuje výkonový kompromis a vyšší servisní péči.

Zlámalík

To ano, ale ne vždy je vyšší výkon nutný – bavíme se o případech, kdy stroj výkonově odpovídá požadavkům zákazníka. A servis na tohle je snazší, než na extra diesel a extra elektriku. Za mne palec nahoru!

Jan Sova

Teď už jen v menším provedení malou osobní jednotku a zbavíme se Regionovy.

jal

Do tříčlánkové regionovy zabudujeme jeden elektrický pohon místo dýzlu. A bude vyhovovat vašemu požadavku.
: – )

Kubrt

Dvouzdrojové vlaky jsou na trhu dostupné, stačí chtít (a zaplatit).

Jiří Kocurek

Že by se do 814 zabudovala pohonná jednotka z hybridnícho autobusu. Hmm, nebude to dražší než provozovat hybridní autobus přímo?