V Gdaňsku začíná druhý největší železniční veletrh v Evropě, CZ LOKO představí DualShunter
Lokomotiva DualShunter 2000. Foto: CZ LOKO
Veletrh letos očekává 25 tisíc návštěvníků.
Veletrh letos očekává 25 tisíc návštěvníků.
Je to zaujímavý stroj. Ako predstavoval by som si o trochu vyšší výkon či už na trolej, alebo na naftu, ale i tak rozjazdový ťah na háku nie je nejako málo. Dúfam, že kúrenie stanovišťa nevreští jak zmyslov zbavené. Inak okrem belgičanky sú výrobky od CZ Loko celkom fajn. Len by to chcelo popracovať trochu na prozákazníckom servise. Pýtame už pár rokov opravu dverí a CZ Loko má v p*či. Ale tak zdravie rušňovodiča ich nemusí zaujímať. Hlavne že sa sypú peňáze.
Výroba hybridních vozidel s elektrickým i dieslovým pohonem je dobrou ukázkou toho, jak se vozidla mohou přizpůsobovat reálnému stavu infrastruktury.
No to sice je, ale vždy to představuje výkonový kompromis a vyšší servisní péči.
To ano, ale ne vždy je vyšší výkon nutný – bavíme se o případech, kdy stroj výkonově odpovídá požadavkům zákazníka. A servis na tohle je snazší, než na extra diesel a extra elektriku. Za mne palec nahoru!
Teď už jen v menším provedení malou osobní jednotku a zbavíme se Regionovy.
Do tříčlánkové regionovy zabudujeme jeden elektrický pohon místo dýzlu. A bude vyhovovat vašemu požadavku.
: – )
Dvouzdrojové vlaky jsou na trhu dostupné, stačí chtít (a zaplatit).
Že by se do 814 zabudovala pohonná jednotka z hybridnícho autobusu. Hmm, nebude to dražší než provozovat hybridní autobus přímo?