V Evropě zkrachovaly během jednoho dne dvě regionální aerolinky

ATR 72 společnosti Stobart Air létající pro Aer Lingus. Foto: Alan Wilson / Flickr.comATR 72 společnosti Stobart Air létající pro Aer Lingus. Foto: Alan Wilson / Flickr.com

Seznam evropských leteckých dopravců je po tomto týdnu o dvě aerolinky kratší. Během 24 hodin ohlásily konec provozu belgické Air

Zpět na článek
4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin Csabo

Obou společností mi je líto ale hlavně těch Air Antwerp. Myslím že to byla poslední Evropská společnost která provozovala Fokker F50, chápu že pro normálního člověka je to spíš potěšení že už tenhle „křáp“ nebude lítat na evropském nebi a že z pohledu cestujícího to musela být nesnesitelná hodina letu, ale pro mě jakožto pro člověka který se o letectví opravdu hodně zajímá a chce se tím v budoucnu živit je to zklamání. Mně je líto každého typu který už uvidím jen v muzeu :(((((

Ales

Nebyla. Amapola Flyg ve Švédsku stále provozuje F50 na pravidelných linkách s pasažéry

Jan

Martin, Amapola Flyg asi este bude opat poskytovat casť kapacity pre BRA. Pripadne ak si pamatam, tak este niekde vo Fínsku by mali mat PSO kontrakt, ale v tomto si nie som isty. Letel som s tym F50 do Visby a spat a bol to zazitok. V tom Air Antwerp mi ako kapitan pracoval moj byvaly kolega Erik, ktory vzdy velmi pekne rozpraval o lietani na tomto lietadle. A odisiel od nas z firmy aby opat mohol na tom lietadle lietat. A zial prisiel o pracu teraz po treti krat na tomto lietadle. Na druhej strane Aer Arann bola dodnes… Číst vice »

Ales

Ve Finsku získali PSO kontrakt na linku HEL do Joensuu. Ve Švédsku je toho vic, létá se primárně z ARN a jsou to trasy, které měl v portfoliu zkrachovaly nextjet a BRA. STO – Hagfors, Torsby, Vilhelmina, atd.