V Chomutově budou jezdit další nové autobusy od Solarisu, nikdo jiný se nepřihlásil

Solaris Urbino 12 CNG. Foto: DPCHJSolaris Urbino 12 CNG. Foto: DPCHJ

Dva nové autobusy doplní flotilu z let 2018 a 2019 na zemní plyn.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel

Opet Polska kvalita jeste chybi Sor jzd a sestava nekvalitnich autobusu bude komplet…..

PetrN

A co je podle vás kvalitní autobus? Od které firmy? 🤔

Pavel

Kvalitni autobus je podle meho to co jezdi v zahranici viz priklad nemecko znacky Mercedes,Setra,Man (svetova jednicka a dvojka ve vyrobe autobusu) V nemecku neni zadny problem.Mohu to potvrdit denni zkusenosti. Autobusy techto znacek nemaji poruchy jako ceske jzd Sor nebo polsky Solaris tady se kupuje cenou a kvalita jde stranou a doplaci na to cestujici….. Muzete se presvecit a vyrazit na vylet poznate rozdil hned.

PvvS

A proto je asi Solaris vyprodanej na rok dopředu. A hlavně vývoz na „západ“..

Pavel

Oni maji vyprodane vyrobni kapacity vyrobci vsech znacek autobusu muzete si to overit lehce a dokonce Mercedes.Setra,Man skoro na dva roky chce to koukat do sveta ne se trapit v Cechach Jedine kde je moznost koupit autobus je hnuSor jzd a Polsky odpad Solaris pro cechy tak dobre autobusy opravdu parada vyber hnuSor a Solaris jen tak dal proto taky polaci rychle Solaris prodaly kdyz maji v cechach odbyt a kupec se nasel ze Spanelska take prumerna firma ktera ve svetovem zebricku vyroby autobusu se trapi….tak skvely nakup v cechach….Potom se podivejte casem do zahranici cemu se rika kvalita autobus….

Petrix

Man je už roky vyráběny v Polsku v Starachovicích.

Petrix

mimochodem Německo je největším odběratelem polských autobusů přes 1000ročně, pak Norsko přes 700 a Saudská Arábie 500 a nejedná se jen o Solaris CAF a.s., ale právě i zmíněny MAN Starachovice a vlastněný státem Autosan Sanok, který funguje jako autsourcingový subdodavatel výroby pro německé společnosti. Celkový objem výroby na vývoz činí 6000 kusů ročně.

Ic540

V Ostravě jezdí taky téměř jen solarisy a je to bez problémů.
A to jak krátké tak dlouhé i kloubové.

Kuba J

Divné, že se ani nepřihlásil do VŘ a ani to VŘ nenapadl SOR…

Kernteriér

Jde o dva vozy. To nemá smysl napadat

Jindra CV

Cng raketový start, v cíli rozpaky. Hlavně že někomu dobře cinkla mince. To samé trolejbusy, jejich odpůrci jsou dneska radostí bez sebe a nedají na TR dopustit.

***** Petr

Nadpis …… , nikdo jiný ….

Travegoist

Vybral-li si podnik typ vozu dopředu, je logické, že se kvůli nastaveným podmínkám nikdo jiný nepřihlásí. Což v rámci veřejné soutěže za veřejné peníze je a není dobře. Ale tak na druhou – funguje to takto v podstatě v celé EU… V tomto případě asi k relativní spokojenosti všech.

Noddy

Usti nad Labem chctelo koupit trolejbusy, UHOS jim zrusil druhou soutez.