Saská Kamenice. Chemnitz ke zkomoleninou původního názvu Kamenica.
SYN
2 let
Wow, dvousystémové? A má to trafo na 15kV nebo už existuje i v praktickém nasazení polovodičový měnič se vstupním napětím 15kV?
Jinak 900kW na 600V musí být docela hukot 🙂
Josef Švejk
2 let
Kdyby Praha neměla úplně neschopné vedení města, tak něco takového mohlo dávno jezdit na ruzyňské letiště.
On si nejspíše vybral svou přezdívku podle psychiatrické diagnózy Haškovy postavy, takže nejspíše netuší ani, co znamená slovo investor.
král j
2 let
Dobrý příklad i pro nás. Samozřejmě by to chtělo změnu naší legislativy. Jedná se tak o třetí systém v rámci CDC – do Stollbergu (nebo Stolbergu) na 600 V, do Aue i jinam na diesel, nyní i na střídavý proud. Přes město po tramvajových kolejích (CVAG) samozřejmě 600 V.
Jen drobnost, do Stollbergu je 750 V, styk s tramvajovými 600 V je u smyčky Altchemnitz. Vlakotramvaje Vossloh Citylink s dieselovým pohonem umějí 600 V i 750 V, ačkoliv do Stollbergu normálně nejezdí.
Tr24
2 let
To je dobře , že to není skodovka se šroty z Plzně
Jen to ne. Škodovka něco jako vlakotramvaj má. Teda má jí transtech a jezdí v Tampere, ale není schválená podle TSI a nepředpokládám, že by to Škodovka chtěla dělat, tenhle segment LRV jí byl vždycky cizí.
DO Chemnitzu Škoda Plzeň dodala úspěšně nové tramvaje v kategorii LRV. Stačí se jen podívat na dopravní stránky Chemnitz. Jsou s nimi velice spokojení.
Asi si umí vyjednat co přesně chtějí.
ŠKODA PLZEŇ nemůže za to, že ČKD v Praze zaniklo. Můžeme být rádi že 90km od Prahy je firma, která to zuby nehty ustála a snaží se vyrábět, vyvíjet a zaměstnávat odborně naše lidi. To v ČR zase tak běžná věc není. Nebo jdou peníze do mateřských firem v zahraničí.
Twix
2 let
Dieselový powerpack ale budou mít taky, ne? Některé linky jsou částečně pod železniční trolejí, ale žádná celá, navíc na hlavním nádraží nejsou troleje propojeny. Další etapou mají být linky vedené po tratích z Flöhy na Annaberg a Olbernhau. Odkaz na můj nedávný článek: https://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/8222-Vlakotramvaji-do-Aue/
They don’t have powerpacks. The actual generation has powerpacks, they will go to other diesel lines when lines to Burgstädt and Hainichen will have catenary. Line to Mittweida is actual diesel operation under catenary.
And will they have batteries? The track to Mittweida is under catenary, however the respective line C14 goes (except Sundays) in the opposite direction without catenary to Thalheim, similarly the line C13 goes from Burgstädt to Aue.
OK, zatím žádné takové vlakotramvajové linky (vedené celou dobu pod tramvajovými nebo železničními trolejemi) v síti nejsou, ale předpokládám že po dodání vozidel budou.
Já myslím, že konečným cílem Chemnitz je nahradit CityLinkama celý příměsto, podobně, jako v Karlsruhe, i když tam se to poslední rok dost změnilo a vlakotramvaje už nejezdí tak daleko a na vzdálenějších částech linek je nahradilo DB kvůli celkem zvláštně nastavené soutěži.
To věřím, oficiálně mají kromě vlakotramvají po Zschopautalbahn a Flöhatalbahn v plánu dovést je to Limbach-Oberfrohna a také do Oelsnitz. Ale nepředpokládám že všechno z toho bude pod trolejí, proto jsem řešil kam tyto beznaftové Stadlery přijdou. V případě Karlsruhe nevím jak nastavili soutěž, ale faktem je že tam ty vlakotramvaje trochu přestřelili. Jel jsem z Eutingen im Gäu do centra Karlsruhe, je to sice fajn jak to obsluhuje každou osadu zastavením u jednoduchého malého nástupiště, ale činí to tu cestu tak otravnou, že bych ani krátký úsek denně jezdit nechtěl. Něco jiného je Heilbronn, který je také daleko, ale… Číst vice »
Tom
2 let
Zweckverband Mittelsachsen? Neměl by to být Verkehrsverbund Mittelsachsen? Co vím vlastníkem stávajících vlakotramvají je právě VMS.
Saská Kamenice. Chemnitz ke zkomoleninou původního názvu Kamenica.
Wow, dvousystémové? A má to trafo na 15kV nebo už existuje i v praktickém nasazení polovodičový měnič se vstupním napětím 15kV?
Jinak 900kW na 600V musí být docela hukot 🙂
Kdyby Praha neměla úplně neschopné vedení města, tak něco takového mohlo dávno jezdit na ruzyňské letiště.
Víte, kdo je investorem trati na letiště?
On si nejspíše vybral svou přezdívku podle psychiatrické diagnózy Haškovy postavy, takže nejspíše netuší ani, co znamená slovo investor.
Dobrý příklad i pro nás. Samozřejmě by to chtělo změnu naší legislativy. Jedná se tak o třetí systém v rámci CDC – do Stollbergu (nebo Stolbergu) na 600 V, do Aue i jinam na diesel, nyní i na střídavý proud. Přes město po tramvajových kolejích (CVAG) samozřejmě 600 V.
Jen drobnost, do Stollbergu je 750 V, styk s tramvajovými 600 V je u smyčky Altchemnitz. Vlakotramvaje Vossloh Citylink s dieselovým pohonem umějí 600 V i 750 V, ačkoliv do Stollbergu normálně nejezdí.
To je dobře , že to není skodovka se šroty z Plzně
Zrovna vlakotramvaj parametrů 15T by se mi docela líbila
Jen to ne. Škodovka něco jako vlakotramvaj má. Teda má jí transtech a jezdí v Tampere, ale není schválená podle TSI a nepředpokládám, že by to Škodovka chtěla dělat, tenhle segment LRV jí byl vždycky cizí.
DO Chemnitzu Škoda Plzeň dodala úspěšně nové tramvaje v kategorii LRV. Stačí se jen podívat na dopravní stránky Chemnitz. Jsou s nimi velice spokojení.
Asi si umí vyjednat co přesně chtějí.
ŠKODA PLZEŇ do Chemnitzu dodává úspěšně tramvaje. Podle parametrů LRV. Plácáte hlouposti a ani o tom možná nevíte.
ŠKODA PLZEŇ nemůže za to, že ČKD v Praze zaniklo. Můžeme být rádi že 90km od Prahy je firma, která to zuby nehty ustála a snaží se vyrábět, vyvíjet a zaměstnávat odborně naše lidi. To v ČR zase tak běžná věc není. Nebo jdou peníze do mateřských firem v zahraničí.
Dieselový powerpack ale budou mít taky, ne? Některé linky jsou částečně pod železniční trolejí, ale žádná celá, navíc na hlavním nádraží nejsou troleje propojeny. Další etapou mají být linky vedené po tratích z Flöhy na Annaberg a Olbernhau. Odkaz na můj nedávný článek: https://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/8222-Vlakotramvaji-do-Aue/
They don’t have powerpacks. The actual generation has powerpacks, they will go to other diesel lines when lines to Burgstädt and Hainichen will have catenary. Line to Mittweida is actual diesel operation under catenary.
And will they have batteries? The track to Mittweida is under catenary, however the respective line C14 goes (except Sundays) in the opposite direction without catenary to Thalheim, similarly the line C13 goes from Burgstädt to Aue.
Tyhle ne, ty jsou pro linky pod dráty.
OK, zatím žádné takové vlakotramvajové linky (vedené celou dobu pod tramvajovými nebo železničními trolejemi) v síti nejsou, ale předpokládám že po dodání vozidel budou.
Já myslím, že konečným cílem Chemnitz je nahradit CityLinkama celý příměsto, podobně, jako v Karlsruhe, i když tam se to poslední rok dost změnilo a vlakotramvaje už nejezdí tak daleko a na vzdálenějších částech linek je nahradilo DB kvůli celkem zvláštně nastavené soutěži.
To věřím, oficiálně mají kromě vlakotramvají po Zschopautalbahn a Flöhatalbahn v plánu dovést je to Limbach-Oberfrohna a také do Oelsnitz. Ale nepředpokládám že všechno z toho bude pod trolejí, proto jsem řešil kam tyto beznaftové Stadlery přijdou. V případě Karlsruhe nevím jak nastavili soutěž, ale faktem je že tam ty vlakotramvaje trochu přestřelili. Jel jsem z Eutingen im Gäu do centra Karlsruhe, je to sice fajn jak to obsluhuje každou osadu zastavením u jednoduchého malého nástupiště, ale činí to tu cestu tak otravnou, že bych ani krátký úsek denně jezdit nechtěl. Něco jiného je Heilbronn, který je také daleko, ale… Číst vice »
Zweckverband Mittelsachsen? Neměl by to být Verkehrsverbund Mittelsachsen? Co vím vlastníkem stávajících vlakotramvají je právě VMS.
Z tiskové zprávy Der Zweckverband Mittelsachsen bestellt 19 CITYLINK mit der Option auf bis zu 27 weitere Fahrzeuge für die Chemnitz-Bahn
V tom případě to ale není název organizace, tzn. že by tam stačilo pouze uvedení překladu – dopravní svaz středního Saska.
K čemu je dobré takové slovíčkaření?