V Česku začalo testování španělské bimodální lokomotivy pro pařížské metro

Lokomotiva CAF pro pařížský dopravní podnik RATP. Foto: VUZLokomotiva CAF pro pařížský dopravní podnik RATP. Foto: VUZ

V Česku podstupuje lokomotiva jízdně-technické zkoušky.

Odebírat
Upozornit na
guest
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
upřesňovatel

Malé upozornění – okruhy jsou z větší části (a zkušební základna celá) v Cerhenicích .

slon1965
Franthomas

Na dni otevřených dveří nám bylo vysvětleno, že pro zahraniční zákazníky je slovo Cerhenice nevyslovitelné, proto se začal používat název Velim.

M19

Tak schválně. Kdo to ví líp. 😉
https://www.cdvuz.cz/zkusebni-centrum-vuz-velim/

vbb

>Tady to píšou jinak…
Tady to píšou takhle:
Železniční zkušební okruh Cerhenice, který je součástí Zkušebního centra Velim

Kubrt

Okruhy opravdu nejsou „z větší části v Cerhenicích“.

O.K.

To jo, to by chtělo spočítat. Takhle okometricky to vypadá, že nejdelší úsek samotného okruhu je v Poděbradech, ale v Cerhenicích leží zas to kolejové rozvětvení, takže na délku kolejí to možná nakonec ty Cerhenice vyhrají :)))

Každopádně bych tomu asi říkal tak, jako provozovatel.

Tonda Sehnal

Foneticky je výrobce správně „caf“ nebo „kaf“?
Slyšel jsem na veletrhu obojí 😀

Kubrt

To C je od španělského slova „Construcciones“, což se čte s k.

Tonda Sehnal

Dík 👍

Jan Sova

Takže bude realizován posun Kafem.