V česko-saském pohraničí zůstane Die Länderbahn, soud vyřadil ze soutěže dceru DB
Siemens Desiro společnosti Länderbahn v Žitavě. Foto: Jan Sůra
Cestující na tratích z Liberce do Žitavy a dál do Varnsdorfu nebo Drážďan budou od prosince dál jezdit ve vlacích
Gratuluji stávajícímu týmu k pokračování. Na Trilexu odvádějí dobrou práci ke spokojenosti cestujících. Vím, že po prvním vyhlášení výsledků panovala dost smutná nálada.
Upřesním/doplním, že (mmch. v článku to rovněž není zmíněno) v případě oněch vložených spojů Bischofswerda – Görlitz nejde o pokračování Trilexu, nýbrž o náhradu ODEGu Trilexem.
„Zakázka se týká spojů mezi Drážďany a Görlitz, Drážďany a Žitavou, Görlitz a Bischofswerdou a Dráždany a Žitavou přes Ebersbach“ – Pojmy „mezi (…) Drážďany a Žitavou“ a „Drážďany a Žitavou přes Ebersbach“ jsou to samé (jinudy než přes Ebersbach spoje Dresden – Zittau nejezdí). – Pojmy „mezi Drážďany a Görlitz“ a „mezi (…) Görlitz a Bischofswerdou“ jsou do značné míry také synonyma, neboť jde o jednu a tu samou trať Dresden – Bischofswerda – Görlitz (2 páry vlaků za 2 hodiny vedeny v celé trase Dresden – Görlitz + další 1 pár za 2 hodiny jen v trase Bischofswerda… Číst vice »
https://www.vvo-online.de/doc/pm/180426_PI_Vergabe%20Ostsachsen.pdf
měl jsem tam špatně slovo spojů, správně má být slovo linek.
Dobrý den. Chci se zeptat bude to mít nějaký vliv na to co si trilex nasmlouval v ústeckém kraji?DÍKY
Nemělo by. Původně byl DLB nejvýhodnější i v nabídce na provoz na soubor Děčín – Liberec, Lovosice – Česká Lípa, ale tam včas kraji oznámil, že si není jistý, zda bude schopen zajistit. Kraj s ním jedná v provozním souboru Lounska a Žatecka, kam mají jít vozy odjinud a neměl by být problém s jejich zajištěním. Smlouva ale dosud podepsána není, měla by být v březnu.