V České Kamenici skončilo „rovnání“ zatáčky na hlavním tahu Děčín – Liberec, rychlost je nově 30 km/h

Upravený úsek silnice I/13 v České Kamenici. Foto: ŘSDUpravený úsek silnice I/13 v České Kamenici. Foto: ŘSD

Poloměr oblouku zatáčky u pivovaru je nyní výrazně větší.

27 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavka.

Tak blbost již zvítězila,rovnání silnice,rychlost 30,časem radar aby to zaplatil,myslím že by se měl národ ozvat jetli tyto věci chce doopravdy mít.

ctenar

„Poloměr oblouku byl dosud 27 metrů, zvětší se na 45 metrů. Město už dříve zbouralo bytový dům u zatáčky, část silnice půjde na jeho pozemky.“ — tak je to hotovy, nebo se to teprve bude stavet?

Jiří Kocurek

Foto 1/3 vs https://mapy.cz/s/mutapevafu což je z roku 2014, tedy před 10 lety a velkou změnou je nová fasáda na pivovaru, bytovka vpravo od silnice stále stojí.

Bourání muselo proběhnout mezi roky 2010 a 2014, na fotomapě 2010-12 je vidět sřecha. .. a zaparkované auto u bytovky.

Gryf

Tohle nepochopím no. Vybouráme si centra měst kvůli silnicím a o vteřinu rychlejšímu průjezdu. Do města patří pravoúhlá uliční síť, ale rozhodně ne zatáčky o tak velkorysém poloměru.

Jiří Kocurek

Tak udělej pravoúhlou síť v libovolném starém městě, třeba v Táboře https://mapy.cz/s/lebupugunu

Olda

Jen třicítka? Není to málo, Antone Pavloviči? 🙂

Takhle to vypadá na dost vyhozené miliony 🙁

bkv

Tak třicítka je tam stanovená jen provizorním značením, takže lze předpokládat, že nejde o konečný stav.

john334

Mě prostě nikdo nepřesvědčí, že se u nás 30 neosazuje naprosto náhodně. „Nejlepší“ jsou cesty po Praze po silnicích, co spojují okrajové pražské vesnice. Takže např. tady je 30: https://mapy.cz/s/pacupuhatu
Tady je 50 (+přechod, na který není vůbec vidět): https://mapy.cz/s/majufojeno
Tady je 30: https://mapy.cz/s/gadocaruke
Tady je 50: https://mapy.cz/s/rejorerolo
Tady je 30: https://mapy.cz/s/bepofamebu
Tady je 50: https://mapy.cz/s/futazuseba
Tady je drsných 30: https://mapy.cz/s/joromafala
Tady je kdovíproč 40: https://mapy.cz/s/gugekozeha
Samozřejmě všude se jezdí 50 kromě toho místa s radarem.

Že s tímhle začne i ŘSD, mě ale překvapilo…

Kebab

Kdyby jen 30. Pak se divíme, jak se to “dodržuje”.

Filip Peter

Nějak asi nechápu?
První 30 – ve stoupají do Chaber je kvůli blízké škole a protože většina školáků „míří“ na opačný chodník.
50 na vrcholu je extra prasárna, já tam za tmy malém srazil chodce a to jsem jel těch 50.
Ty ostatní jsou pak kvůli hluku a jistě i stromořadí, ať už ty v Chabrech nebo Ďáblicích.
PS tyto komunikace nemá ve správě ani vlastnictví ŘSD.

PřemekJ

Absurdistán

Pink

Jestli tam někdo pojede jen třicítkou, no to bych chěl vidět!

Matěj

30 je při současných technologiích vysloveně buzerační rychlost, ještě že jako cyklista mužů pak ty chudáky řidiče v daných úsecích předjet, jinak bych se v Praze asi opravdu už pomátl

_jan91

Jakože pro cyklisty ty 30ky neplatí???

Matěj

Ale jo platí akorát na radar házím na kole z vysoka bobek

Jiří Kocurek

Vy neznáte: Cyklista přece není řidič a tak pro něj značky neplatí!

Druhá věc je, že nemá povinnost mí tachometr a tudíž po něm nelze požadovat hlídání rychlosti jiné než přiměřené provozu a stavu komunikace.

Mendy

„přiměřené provozu a stavu komunikace“
U aut očividně platí jiné fyzikální zákony. Každého zabije, když pojedu 51 km/h v obci na rovné široké prázdné silnici.

123

Ale no tak … jak dlouho myslíte, že to tam takto vydrží bez radaru? Takže jich tam uvidíte brzy poměrně dost.
Ne že by to tedy byl důvod k radosti …

Aleš

Pakliže jsem na nějakou lokalitu v Ústeckém kraji vysloveně a nepředstavitelně alergický, jedná se o Českou Kamenici. Ty permanentní výluky a nikdy nekončící omezení provozu (frézování vozovky, výstavba kruhového objezdu u LIDLu,, narovnání oblouku u pivovaru, výstavba chodníku po pravé straně na příjezdu od Děčína, rekonstrukce mostu atd. atd.) musely přijít už na několik desítek, dost možná stovek milionů. Nevím, netuším, kolik by za to bylo obchvatů… Česká Kamenice je ukázkovým příkladem nenasytné černé díry… Potažmo lidské trpělivosti !!!

Matěj

V Praze to není lepší, to je vysloveně masivní černá díra:)

troglj

Ale historické centrum je krásné a takové ne moc známé.

Jindřich
Luboš

Tohle se plánuje už hezky dlouho a pochybuji, že to v roce 2034 bude hotové?
Vždyť ještě pořád není ani určená přesná trasa (existují dvě varianty)

Jan Pytela

Myslíte, že mají místní stejný názor, nebo chtějí sloužit jen jako silniční průtah? Vy si stěžujete, že stavěli chodník?!

Pampeliška

Pro pozorného čtenáře-koukněte se na betonové bloky u toho baráku naproti pivovaru. Hodně štěstí autobusáci a kamioňáci, budete muset počkat až vám uvolní protisměr.
Šaškárna. Původní řešení bylo taky na 30, jen tam nebyl přechod. Nějak nevidím přínos.

Pako

Mohl by se vyjádřit někdo, kdo tam již po novém úseku jel z něčím větším? Jinak je to jen výkřik, za který dávám mínus.

Luboš

Kde vidíte nějaké betonové bloky? Myslíte ty na Mapách.cz?
To je stav z roku 2021. Na fotce u článku (nový stav) nic takového nevidím .
Je to lepší, ale lépe by to řešilo kdyby se zboural i ten dům č.p. 353.
Tem přechod tam byl potřeba jako sůl, lidi tudy chodí z nádraží na náměstí.