V centru Prahy přibyla nová cykloobousměrka, vyžádala si ubrání parkovacích míst
Nové spojení pro cyklisty v ulici Jungmannova. Foto: Martin Šnobr, Městem na kole

Parkování semění z kolmého na podélné.

Parkování semění z kolmého na podélné.
Dnes som isla okolo a vravela si, ake je to skvele. Doteraz som to vzdy musela bud obchadzat cez Spalenu alebo Vodickovu (tramvaje + macacie hlavy) alebo ist do zakazu. Toto je pre mna fakt mega zlepsenie.
Dneska jsem to projel a je to fakt game changer. Supr! Sbohem kodrcání se Vodičkovou….
Míval jsem sveho casu 20 000 km/rok na kole v dobach kdy jsem mel spoustu casu a nemel rodinu. V te dobe zadne cyklopruhy nebyly…. Jak ja jen mohl prezit na kole kdyz zadne cyklopruhy a tezke zvyhodnovani cyklistu nebylo?? Teda teda “taky cyklistu” protoze v techto pruzich jezdi jen pseudocyklisti
Promiňte, ale vynucené cyklostezky pro promile uživatelů silničního provozu jsou akorát špunt do plynulé dopravy a zbožné přání několika nadšených cyklistů z Magistrátu. Vyhozené penize…. Bydlím, pracuji, tedy i jezdím v centru a cyklisty člověk nepotká třeba i několik dnů za sebou. A když, tak zašpuntují provoz, protože v úzkých ulicích je nejde předjet bez porušení bezpečné vzdálenosti. Takže za jedním inhalujicim kolečkářem se vleče kolona aut a zamořuje popojíždění ovzduší…. A cyklostezky v protisměru jednosměrné ulice jsou debilita největší, to je akorát i pěkný maler…..Opravdu skvělý počin…!!!!
Budete si zkrátka muset zvyknout. Můžete taky změnit dopravní prostředek. Nevidím důvod, proč by měla být vaše auta neustále upřednostňována. Cyklista není více nebo méně než řidič auta.
Cyklistů tam víc nebylo, protože neměli potřebnou infrastrukturu. Na Dědině taky nejezdily tramvaje, dokud se tam nepostavily koleje.
Tak si vyberte – bud se cyklisti všude pletou a překáží nebo je několik dní za sebou nejde ani potkat.
Automobily zamořují ovzduší třeba hlavně na magistrále, která není zrovna úzká, takže v cyklistech tenhle problém nebude.
Není to cyklostezka, ale cyklopruh. Cykloobousměrka ale může být i bez něj. Žádný malér to není. Míjení proti sobě je bezpečnější, než předjíždění.
Cyklistickou dopravu je třeba v centrech měst upřednostnit a přizpůsobit tomu infrastrukturu. Pokud bydlíte i pracujete v centru, tak nevidím důvod abyste musela zamořovat vzduch a zabírat prostor.
Řeší se v Praze vůbec nějak stání či parkování v zákazu zastavení? Na fotce máme hned dva kandidáty…
Ne, nebo spíše jen sporadicky, zřejmě v reakci na něčí stížnost, jinak policie převážně trpí slepotou.
Na fotce jsou hned 3 kandidáti.
Řeší MP Praha, většinu řeší „z kapacitních důvodů“ pouze na udání. Ty na fotce už nedoženete, je nutno řešit v reálném čase.
Jó a kde?
Czital byl odejit nebo co se stalo?
Cyklopruh v protisměru jsem chtěl napsat.
Ten cyklopruh na kruhovém objezdu, to je tedy opravdová lahůdka.
To muselo dát zabrat, takovou, jak to napsat slušně…, takovou pitomost vymyslet.
Dvě auta se tam proti sobě nevejdou.
Auto a cyklista nebo dva cyklisti v pohodě. Takže selský rozum – na který se kdejaký konzervativec neustále odkazuje – velí umožnit tam legální průjezd na kole. Nějaké dotazy?
Pražané budou mít jistě radost, že najedou dalších pár kilometrů než najdou (pokud vůbec) místo k zaparkování…
Proč Pražané?
Můžou tu radost najít v něčem jiném.
Já jsem z Prahy a v životě jsem tam autem nebyl, přitom jsem tam co chvíli (jako další vyšší tisíce lid denně).
Nápodobně. Ale vím, kterou tam sídlící instituci, resp. lidí z ní, tímto krokem rozzuřili.
Já jsem středočech, a autem jsem tam už byl.
To je v podstatě nejlepší možný argument pro mýto 🙂
Nejen pro mýto. Není mou chybou, že je pro mě levnější i násobně rychlejší naložit rodinu do auta a zaplatit za parkování v centru, než platit MHD. A to jak jako jednotlivé jízdy, tak při naší frekvenci i Pražský + Středočeský kupon.
Každý den tam nějací lidé jedou autem. Ale je to dost směšný nepoměr k tomu co tam každou hodinu vyklopí metro a kolik auta potřebují místa na to jak málo dopravní práce tam provedou, obzvláště ta zaparkovaná.
Průměrný Pražan by tam jel metrem, protože proč by tam proboha kdokoli jel autem
Představte si, že tu také nějací lidé bydlí! To je překvapení!
A co má být? Všude bydlí lidé.
Mňo, další místo pumpičkářům. Co dodat. Jen chvíli hotový (rok, dva?) úsek ulice – asfalt a chodníky – a už se muselo začerňovat, řezat. Ach jo. Pumpičkáři jezdili stejně i předtím.
Však oni si točvolanti už nějak poradí.
No my s Váma taky !
Nevyhrožujte, nemáte na to. 👎
Mě to přijde jako výhodná výměna, místo pár míst k stání kolem 200 cest denně.
Je to jen náprava chyby, ke které došlo při nedávné rekonstrukci ulice.
Mohlo to být bez začerňováni a hezčí hned. Viníkem ale jsou ti, kdo tomu tehdy (za)bránili…
Tak ano, kdyby to bylo hned při rekonstrukci, neřeknu ani popel.
Konečně, na tohle jsem čekal roky, už to nebudu muset objíždět
Koukám, jak si tam hned místo těch odebraných parkovacích míst někteří hned vytvořili nová 🙂
Zdálo se mi na obrázku, že ani bílé, ani tmavé zaparkované auto tam nemá co dělat (a to přední už zasahuje do zúženého profilu, takže je objíždějící auta budou ohrožovat cyklisty v jejich protisměrném pruhu). Mohli by to kontrolovat pokutovat alespoň měsíc po změně, aby si lidé zvykli…
Parkování semění…
Kdyby ty parkovací místa na jedné straně ulice zrušili úplně, vešel by se tam i pruh zeleně se stromy 🙂
Neni lepsi tam nekde mit rovnou verejne zachody?
Tam jsou celkem všude, teda hned za rohem, Palackého ulice, se přes noc spolehlivě mění ve wc 🙁
Ty v metru jsou přes noc halt zavřené. Neškodilo by tuto problematiku také řešit. Třeba už jen kampaní za vyměšování v místech, kde se to snáze vsákne a ještě zalije deštěm…
Jo, toalety ve vestibulech metra, co končí ve 20.00, při tom metro jezdí další 4 hodiny…
S tím deštěm je trochu problém, že v posledních letech to vypadá, jak když prší spíš méně a méně…
Kdyby zrušili všechny ulice, tak by to byl ráj pro cyklisty, bohužel k tomu máme ještě daleko, takže nezbývá než věřit.
Zrušili ulice? Možná tak vozovky… Nechcete, doufám, zbourat celé město.
Jezdí tam vůbec takový cykloprovoz? Zvlášť teď, když začíná zima?
Takže by ten cyklopruh by měl být jen od – do?
Věřte tomu nebo ne, na kole se lidé dopravují po celý rok. Ono to totiž poslední roky v Praze s tím zimním počasí není tak horké (nebo studené?:).
Zvlášť v centru je takový teplo, že se tam sníh udrží max pár dní v roce.
Spíš pár hodin
Jazdil som roky celú zimu, niekoľko krát do týždňa práve touto ulicou. Než som mal stret s autom (nie tu), tzv. dooring.
I v zimě tam za den projede víc lidí než kolik jich tam zaparkuje.