V ČD skončil politik, který stál u ztráty miliardových výkonů. Povede znovu dopravu v nejmenším kraji
Politici z ANO ve vedení Karlovarského kraje. Martin Hurajčík vpravo. Foto: ANO Karlovarský kraj
Nového šéfa obchodu pro oblast Západ jmenují České dráhy příští týden.
CD se potaceji na pokraji miliardovych ztrat uz dobrych 15 let, ale von to ma nejakej Hurajcik za dva roky spasit.
Ocividne se mu vedlo skvele a za odmenu si ho ovcane zvolili. Skvely uspech. Radujme se a volejme slava.
Dovolil bych si tvrdit, že většina voličů vůbec netuší, že existuje nějaký Hurajčík. Z celé krajské kandidátky ANO znají možná tak Vildumetzovou a Váňu, protože si ho pamatují z Velké pardubické. Hlavním důvodem, proč lidé volí ANO, není ani program, ani kandidáti, ale je jím Babiš.
Vana mel asi o 20 hlasu vic jak Hurajcik, teda minimalne 1168 lidi ho zna.
Je starostou Mariánek, takže minimálně tam by ho měli znát. Jinde v kraji už to bude mnohem slabší.
Je to vlastně nejlepší pojistka proti nezaměstnanosti, být komunálním politikem v kraji s malým počtem členů strany. Podle výsledku voleb máte buď veřejnou funkci nebo trafiku v polostátním podniku a když se zadaří tak oboje…
Jojo
Bývalý kamarád pana Tvrdíka, ředitel dopravních podniků v Plzni nyní asistent ředitele pan Kraus tam zůstává?
To je klasika, že ano – kumulace funkcí, odpovědnost žádná… Tohle se probírá a kritizuje už od sametové revoluce a kde nic, tu nic.
Já mám takovou představu, že ten pán dřel 17h denně …ani poledne nedržel.
Vstával dřív než Havlíček a teď poté co rozdal ušetřené peníze různým charitativním organizacím, odchází na pokraji naprostého vysílení.
Ja spis nechapu jak se muze takto dlouho drzet Jeseta u koryta…..
Agrofert jako záruka, že se člověk neztratí! Inu, pan majitel Hnutí se umí (o některé) své lidi postarat… A, co si koupí v Karlovarském kraji?
….kůpí si vás všetkých…
a co nejde koupit… to zaklekne… achjo
nejlepsi jsou manazeri,kteri o provozu vedi uplny h…vno priklad depo olomouc
Hezké. Takže místo vyhazovu malé vyhřáté křesílko v malé nenápadné kanceláři, za odměnu…
A cestující ČD ho budou samosebou platit, že? Ve vedení ČD sedí opravdu banda vykutálených a neskutečně přidrzlých zvířátek…
Jaké křesílko za odměnu? Proč by ho platili cestující ČD, kde právě skončil? Občané Karlovarského kraje si ho zvolili do svého čela. Velmi přesvědčivě.
To máte špatně. ČD se ho konečně zbavily a teplý flek mu zajistila bojovnice proti trafikám, papalášství a rozkrádání Tupěna Dozimetr Vildumetzová.
Děkuji vám za info. V textu v článku mi některé „podstatné“ detaily jaksi chyběly. Proto jsem to napsal tak, jak jsem to i s nadpisem článku pochopil.
Ještě by chtělo uvést kolik tato trafika ČD stála
Martina Hurajčíka znám osobně. Než nastoupil do Penamu, provozoval v Mariánských Lázních na Voře trafiku. Jestli tedy poté dostal nějakou jinou trafiku, byl to člověk na svém místě. 👍😀
Poslední odstavec není tak úplně pravda, IDOK nabízí možnost koupě zón včetně všech MHD (už i v K. Varech). Samozřejmě stále zůstává nevýhoda minimálně týdenní jízdenky.
Bavíme se o integraci, ne paskvilu.
IDOK je asi jediný integrovaný dopravní systém, který existuje, ale nikdo ho nevyužívá 😉
Protože o něm za prvé většina obyvatel kraje ani neví a za druhé i kdyby věděla, tak je jim stejně k prdu.
Klasická trafika.
Trafika to byla doteď. Nyní se veterán vrací zpátky do boje a potom ho něj čeká nějaká další trafika. 😀
Ten měl jít sedět.
Tento hochštapler neměl nikdy u ČD co dělat. To mají ČD takovou personální poušť, že na takové funkce nemají kvalifikovaného zkušeného kandidáta (byť bez rudé, modré, žluté, oranžové či jiné stranické knížky) ?
To si vyřiďte z Babišem. Nejdřív to netáhlo a hochštaplera zaparkoval v ČD a pak je tu zákon o státní službě. Nevyhoditelný
Na jaké pozici v rámci státní služby tenhle člověk pracoval?
Na ČD se žádný zákon o státní službě nevztahuje.
Ne že by mi ten člověk byl sympatický, ale jakého trestného činu se dopoustil, že by měl jít sedět?
Strana tě padnout nenechá, soudruhu…
Uź měl letět. A teď by měl vyletět další,co má na starosti Jihomoravský kraj a všichni ti co podepsali smlouvu s kordisem z kanceláře.To je unikum co ti na tom GŘ vymyslí.
Vy si ti představujete jako Hurvínek válku. Doba vyjednávání s objednateli bohužel nařízeními z Bruselu skončila, začala doba výběrových řízení. A do nich se buď přihlásíte a akceptujete jejich požadavky a buď uspějete nebo neuspějete, jiné řešení není.
A tím jako má skončit činnost obchodního ddělení, či jak se to u ČD jmenuje?
A to je špatně, že podmínky zadává, kdo platí?
Hurajčík, Hurajčík.. kdy přestaneme živit tyhle migranty z východu?
Až si je přestaneme masivně volit, prosté.
On není žádný migrant je to domorodec, patrně potomek někoho z celé plejády pestrého národnostního mixu, který to tu po válce osidloval. Když jste si odsud vy Češi vyhnali Němce a vám samotným se do nehostinného pohraničního kraje moc nechtělo, tak se s tím teď holt musíte smířit.
Karlovarský kraj taky má snad jen 2 pantery a to ještě na “sdílené” lince do Plzně
Osobní doprava v elektrické trakci tam taky moc neni
Elektrifikované jsou v kraji páteřní železniční tratě z Chebu do Chomutova a z Chebu do Plzně. Na Sp lince „P1 západ“ operují všehovšudy 4 soupravy Regiopanter, z toho 2 jsou přidělené Karlovarskému a 2 Plzeňskému kraji. Podle stávající smlouvy by však ČD měly v dohledné době zajistit ještě další 2 soupravy, protože s doplněním intervalu v úseku Cheb – Plzeň na hodinový (Sp v prokladu s rychlíky) poněkud narostl počet cestujících a v úseku před Plzní už dvouvozové jednotky jezdí občas narvané. Kromě Sp pantery obsluhují i některé Os v relaci KV – Cheb, na zbytku jezdí diesloví žraloci pod… Číst vice »
Tam jsem ty dvouvozový Pantery nikdy nechápal. Oni koupí nový vlaky (samozřejmě dle přání objednatele), všichni počítají, jak to přiláká lidi a bude jich jezdit víc, životnost vlaku 30 let + a koupí se todle.
Ty pidibusy vymyslel p. Hujerčík nebo někdo jiný?
Až bude KV kraj integrovat, tak bude prostor pro vyladění slev. Např, že cesta se svačinou do školy od holdingu bude zdarma apod.
https://www.kr-karlovarsky.cz/aktuality/kraj-ziskal-vic-nez-pul-miliardy-korun-na-nakup-ekologickych-autobusu-na-plyn
Díky. myslel jsem si to. Máme víkendovou nemovitost v Mariánkách. Máme se zjevně na co těšit, když do nás ty odborné dovednosti budou nyní páleny ze dvou stran. Vím, že si ty odborníky na kraji zvolili občané sami, ale ten kraj má dost problémů i bez nich. To si prostě nezaslouží.
Když si je zvolili, tak si je zaslouží.
V KV kraji je to odjakživa z louže do bláta a naopak. Předtím vedl dopravu jeden letitý profesionální politik, původním povoláním recepční z Lázní Jáchymov.
To budou další ztráty ale něčí konto bude plné ať bude odvedená práce jakákoliv
Byl to nastrčený trojský kůň. ÚK získal Jančura jako odměnu za sponzoring sekty ANO, tenhle ***** to zařídil.
Přesně takovéhle postavičky jsou pro ČD cesta do pekla.
Tak určitě. Hlavně když je neschopnost a následný neúspěch na koho svést.
Stejně zaručené zprávy byly o soutěži v JMK na provoz Moravií… spiknutí bylo odhalováno snad každý týden dvakrát. Vypadá to, že se přesunuli.
Tak pokud máte jakékoliv důkazy o zmanipulovanosti VŘ v něčí prospěch, tak máte jít na policaty a ne sem.
Možná by stačila pánovi spíše návštěva lékaře.
Díky za takovou investigativu. Jak prosím do této skvělé teorie zapadá skutečnost, že v Plzeňském kraji vyhrála Arriva a že většina doby působení tohoto pána byla v době vlády ODS na ministerstvu dopravy.
Jestli to spíš nebude tím, že obchodní ředitel přišel do ČD od prodeje rohlíků. Koukněte, jak dopadli ČSA, začal to LuftJarda. Taky odborník. Abychom časem nepoužívali termín RailMartin 🙂
RailMartin už je Kolovratník, ne?
ANO to má podchycené. Má dvě želízka v ohni, aby jim tu přezdívku nikdo nevyfoukl.
Zní to celkem i logicky, ale to by se přeci pod taktovkou bojovníků s korupcí z politické strany Ano nemohlo stát.
ANO, bude líp.
Ano další odborník jako Sony Havlíček
Ale stranické zásluhy dozajista má …
Dokud tihle zoufalci budou mít poměrně výraznou podporu voličů, budeme to muset nějak kousnout. A že ke krajským volbám chodí nějakých 30-40 % voličů? To je chyba i těch serióznějších politiků, že tu krajskou politiku nedokážou víc prodat jako důležitou.
Já ho nevolil – a jiní byli zoufalci zhruba stejné úrovně.
Věřím, že v některých krajích je těžké si vybrat. Pak už to je ale jen na nás, občanech, nikdo jiný to nevyřeší. Je to těžký, já taky nemám schopnost jít dělat politiku.
SONY Havlíček na co sáhl to pohnojil.
Celý kraj Karlovy Vary je parodie.
Bohužel je.
Je mi z něj mdlo. Prostě odborník.
Asi by mu mohli dát i to letiště ve Varech
Není zavedena žádná integrovaná doprava? Opravdu? A co je toto: https://www.idok.info.
Parodie 😀
Ano, slovo žádná je špatně. Ale nazývat tenhle paskvil integrovanou dopravou chce opravdu bujarou fantazii.
„není zde dosud zavedena integrovaná doprava která by propojila všechny druhy veřejné dopravy včetně MHD“
Opravdu? A MHD Karlovy Vary, Cheb, Sokolov, Aš, Mariánské Lázně, Ostrov a Jáchymov, které jsou kromě autobusů a vlaků zahrnuty v IDOK, je co?
Dokonalé to samozřejmě není, ale výše uvedená citace není pravdivá.
https://www.idok.info/ceny
To, ze uznávám casove jízdné a jednotlivé ne, fakt není integrace. To je něco jako spojení kvalitní pečivo a Penam.
Držel bych se zavedených termínů. Jestli se dobře pamatuju, tak „integrace“ znamenala, že šlo vlakem po Praze jezdit na lítačku a „plná integrace“, když ve vlaku o pár let později platil i cvakací lístek. Chápu, že to bylo před třiceti lety a že dneska by integrace měla být opravdu integrace, ale skuteč uteč.Z Holešovic na Wilsoňák je pořád lepší vyhlídkový lístek čD než metro a v autobuse do Plzně si všichni říkají o nepřestupní lístek, aby se o možnost pokračovat městskou připravili. Když o tom tak přemýšlím, politici a krajští odborníci (s jednou výjimkou, kde mám jistotu, že to tak… Číst vice »
Jeden z mnoha příkladů – spěšný vlak z Karlových Varů přijede v sobotu do Sokolova ve 12:49. Autobus MHD linky č.3 na sídliště Michal odjede z přilehlého terminálu ve 12:47, další jede až za půl hodiny. Tohle fakt není integrovaná doprava 😉 návaznosti na meziměstské autobusy jsou to samé v bleděmodrém, tam navíc nemáte jistotu, že se do toho autobusu vejdete, protože na většině linek jezdí nevyhovující malé dodávky. Takže název Integrovaná doprava bych v tomto kraji při tomhle způsobu provozování dopravy vůbec neříkal nahlas.
MHD ale je v objednávce jednotlivých měst, zde Sokolova. Ne Karlovarského kraje.
IDOK je integrovaná doprava pouze názvem. Autobusy a vlaky nemají žádnou návaznost (někdy ani vlaky mezi sebou). Neexistuje tarif pro jednotlivé cesty. Žádný centrální dispečink, který by cestujícím zprostředkoval aktuální informace, ….
Nicméně ocenil bych přeshraniční vazby, to zase nemají hned tak někde jinde v takovém rozsahu.
Na rozdíl od kraje Vysočina, docela určitě. 😄
To je pravda, tady tomu pomáhá to, jaká země je za tou hranicí. V případě Německa ty přeshraniční vlaky (a busy) na všech přechodech obě strany tak nějak podporují, s Polskem je to takový trochu jiný styl a o Slovensku škoda mluvit.
To jsem zvědav jaké vlaky mi vyberete…jediné kde si ujíždí jsou německé vlaky na Norimberk, kde ale jde o neschopnost SŽ opravit trať kolem KV kde jsou 50/30/10 km/h pomalé jízdy.
Například Os 7027 nečekající na IC 554. Tudíž nejen Sokolov má poslední vlakové spojení z Prahy o 2 hodiny dříve, než když by existovala tako návaznost, o kterou se již několikrát na krajský úřad psalo.
A ještě schválení výlukových jízdních řadů tak, že se úplně rozpadne možnost jet jinak přímým spojem (Sp Karlovy Vary – Plzeň) při té více než měsíční výluce do září (část od Karlových Varů dojela po NAD později, než jela výluková vlaková část do Plzně z Pňovan).
Já bych řekl, že Egronet když začínal, tak se dal nazvat jako jízdenka po celém KV kraji, takže by se to nazvat jako počátek integrace…. Ale pořád v kraji chybí něco jako lítačka, Důkapka apod.
Tady chybí věci mnohem, mnohem více.
Výsměch lidem co to platí z daní.
Taky bych netvrdil, že to není IDS. Vždyť KK má na rozdíl od Vysočiny i organizátora.
a mimořádně kvalitního!!
Privatizovat! možná nejen ČD, ale rovnou i karlovarský kraj. Ono se poslední dobou plakalo, že ČSA končí, ale podívejte se, jak tyto státní molochy fungují. To je fakt strašné. A druhá věc je, jak někdo může sedět na dvou a více židlích. Pak tady má něco fungovat. Hlavně, že se stát se*e do podnikatelů, za kolik si kupují firemní auta a odečítají si u toho DPH, ale že státní molochy nefungují, to už nikdo neřeší…
Naštěstí jsme po pětatřicetiletých zkušenostech už s tou vaší privatizací aspoň někdy opatrnější – pokud tedy kompetentní osoby nejsou úplně úplatné. Ne každý privatizátor oplývá aspoň trochou filantropise a privatizace ve stylu „něco si urvat a pak dojit stát o dotace“ určitě nepotřebujeme.
Kdyby stát ty firmy napřed neukradl majitelům pod záminkou spolupráce s Gestapem (křivé obvinění, gestapo ho zavraždilo) … tak by je pak nemusel vracet.
Jde ovšem o to, zda je vrátil, nebo jen „vrátil“ (svěřil komukoli jinému, než komu je tehdy sebral, zcela bez ohledu na jeho zájmy).
Ceske drahy fakt nikdo neukradl. A spousta podniku se sebrala podle dekretu prezidenta republiky o znarodneni prumyslu, dolu, bank a pojistoven. A v nem nic o gestapu nebylo.
Melo tam byt snad i nejake odskodne, ale na to jaksi nedoslo.
Ano, podepsal to onen Eda, o nemz mame zakon, ze se zaslouzil o stat.
PS: v roce 1947 stat stahnul (cti sebral) pulku penez z obehu a umistil na vazane vklady. A komari ty vklady zlikvidovaly definitivne 1953
Asi překlep. Vklady byly vázány od listopadu 45 (dekret 91 z 19. října)
Agrofert si stát privatizuje náhodou velmi úspěšně.
Ale nějak se zaklekáváním firem přestal chlubit.
Karlovarský kraj by nikdo nekoupil ani zadarmo. 😀