V ČD skončil politik, který stál u ztráty miliardových výkonů. Povede znovu dopravu v nejmenším kraji

Politici z ANO ve vedení Karlovarského kraje. Martin Hurajčík vpravo. Foto: ANO Karlovarský krajPolitici z ANO ve vedení Karlovarského kraje. Martin Hurajčík vpravo. Foto: ANO Karlovarský kraj

Nového šéfa obchodu pro oblast Západ jmenují České dráhy příští týden.

Odebírat
Upozornit na
guest
100 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Alda

CD se potaceji na pokraji miliardovych ztrat uz dobrych 15 let, ale von to ma nejakej Hurajcik za dva roky spasit.

peter

Ocividne se mu vedlo skvele a za odmenu si ho ovcane zvolili. Skvely uspech. Radujme se a volejme slava.

HHonza

Dovolil bych si tvrdit, že většina voličů vůbec netuší, že existuje nějaký Hurajčík. Z celé krajské kandidátky ANO znají možná tak Vildumetzovou a Váňu, protože si ho pamatují z Velké pardubické. Hlavním důvodem, proč lidé volí ANO, není ani program, ani kandidáti, ale je jím Babiš.

Alda

Vana mel asi o 20 hlasu vic jak Hurajcik, teda minimalne 1168 lidi ho zna.

HHonza

Je starostou Mariánek, takže minimálně tam by ho měli znát. Jinde v kraji už to bude mnohem slabší.

Jan

Je to vlastně nejlepší pojistka proti nezaměstnanosti, být komunálním politikem v kraji s malým počtem členů strany. Podle výsledku voleb máte buď veřejnou funkci nebo trafiku v polostátním podniku a když se zadaří tak oboje…

Jоzеf Bгnčo

Jojo

Miloš

Bývalý kamarád pana Tvrdíka, ředitel dopravních podniků v Plzni nyní asistent ředitele pan Kraus tam zůstává?

Jan

To je klasika, že ano – kumulace funkcí, odpovědnost žádná… Tohle se probírá a kritizuje už od sametové revoluce a kde nic, tu nic.

Svojšín

Já mám takovou představu, že ten pán dřel 17h denně …ani poledne nedržel.
Vstával dřív než Havlíček a teď poté co rozdal ušetřené peníze různým charitativním organizacím, odchází na pokraji naprostého vysílení.

Rudolf

Ja spis nechapu jak se muze takto dlouho drzet Jeseta u koryta…..

Vojtech Albert

Agrofert jako záruka, že se člověk neztratí! Inu, pan majitel Hnutí se umí (o některé) své lidi postarat… A, co si koupí v Karlovarském kraji?

Padre

….kůpí si vás všetkých…

Petr K.

a co nejde koupit… to zaklekne… achjo

kovar m

nejlepsi jsou manazeri,kteri o provozu vedi uplny h…vno priklad depo olomouc

Železniční Slídič

Hezké. Takže místo vyhazovu malé vyhřáté křesílko v malé nenápadné kanceláři, za odměnu…
A cestující ČD ho budou samosebou platit, že? Ve vedení ČD sedí opravdu banda vykutálených a neskutečně přidrzlých zvířátek…

Kubrt

Jaké křesílko za odměnu? Proč by ho platili cestující ČD, kde právě skončil? Občané Karlovarského kraje si ho zvolili do svého čela. Velmi přesvědčivě.

Petr

To máte špatně. ČD se ho konečně zbavily a teplý flek mu zajistila bojovnice proti trafikám, papalášství a rozkrádání Tupěna Dozimetr Vildumetzová.

Železniční Slídič

Děkuji vám za info. V textu v článku mi některé „podstatné“ detaily jaksi chyběly. Proto jsem to napsal tak, jak jsem to i s nadpisem článku pochopil.

Jan

Ještě by chtělo uvést kolik tato trafika ČD stála

Milan

Martina Hurajčíka znám osobně. Než nastoupil do Penamu, provozoval v Mariánských Lázních na Voře trafiku. Jestli tedy poté dostal nějakou jinou trafiku, byl to člověk na svém místě. 👍😀

VCHHA

Poslední odstavec není tak úplně pravda, IDOK nabízí možnost koupě zón včetně všech MHD (už i v K. Varech). Samozřejmě stále zůstává nevýhoda minimálně týdenní jízdenky.

Martin

IDOK je asi jediný integrovaný dopravní systém, který existuje, ale nikdo ho nevyužívá 😉

HHonza

Protože o něm za prvé většina obyvatel kraje ani neví a za druhé i kdyby věděla, tak je jim stejně k prdu.

Pastýř

Klasická trafika.

HHonza

Trafika to byla doteď. Nyní se veterán vrací zpátky do boje a potom ho něj čeká nějaká další trafika. 😀

Berta354@centrum.cz

Ten měl jít sedět.

jaromír

Tento hochštapler neměl nikdy u ČD co dělat. To mají ČD takovou personální poušť, že na takové funkce nemají kvalifikovaného zkušeného kandidáta (byť bez rudé, modré, žluté, oranžové či jiné stranické knížky) ?

Petr

To si vyřiďte z Babišem. Nejdřív to netáhlo a hochštaplera zaparkoval v ČD a pak je tu zákon o státní službě. Nevyhoditelný

Kubrt

Na jaké pozici v rámci státní služby tenhle člověk pracoval?

Kubrt

Ne že by mi ten člověk byl sympatický, ale jakého trestného činu se dopoustil, že by měl jít sedět?

Jan

Strana tě padnout nenechá, soudruhu…

Vendulka 75

Uź měl letět. A teď by měl vyletět další,co má na starosti Jihomoravský kraj a všichni ti co podepsali smlouvu s kordisem z kanceláře.To je unikum co ti na tom GŘ vymyslí.

David 814-047

Vy si ti představujete jako Hurvínek válku. Doba vyjednávání s objednateli bohužel nařízeními z Bruselu skončila, začala doba výběrových řízení. A do nich se buď přihlásíte a akceptujete jejich požadavky a buď uspějete nebo neuspějete, jiné řešení není.

Kubrt

A tím jako má skončit činnost obchodního ddělení, či jak se to u ČD jmenuje?

Obhájce

A to je špatně, že podmínky zadává, kdo platí?

Gryf

Hurajčík, Hurajčík.. kdy přestaneme živit tyhle migranty z východu?

Kubrt

Až si je přestaneme masivně volit, prosté.

HHonza

On není žádný migrant je to domorodec, patrně potomek někoho z celé plejády pestrého národnostního mixu, který to tu po válce osidloval. Když jste si odsud vy Češi vyhnali Němce a vám samotným se do nehostinného pohraničního kraje moc nechtělo, tak se s tím teď holt musíte smířit.

Avlaky

Karlovarský kraj taky má snad jen 2 pantery a to ještě na “sdílené” lince do Plzně

Osobní doprava v elektrické trakci tam taky moc neni

HHonza

Elektrifikované jsou v kraji páteřní železniční tratě z Chebu do Chomutova a z Chebu do Plzně. Na Sp lince „P1 západ“ operují všehovšudy 4 soupravy Regiopanter, z toho 2 jsou přidělené Karlovarskému a 2 Plzeňskému kraji. Podle stávající smlouvy by však ČD měly v dohledné době zajistit ještě další 2 soupravy, protože s doplněním intervalu v úseku Cheb – Plzeň na hodinový (Sp v prokladu s rychlíky) poněkud narostl počet cestujících a v úseku před Plzní už dvouvozové jednotky jezdí občas narvané. Kromě Sp pantery obsluhují i některé Os v relaci KV – Cheb, na zbytku jezdí diesloví žraloci pod… Číst vice »

Gajda

Tam jsem ty dvouvozový Pantery nikdy nechápal. Oni koupí nový vlaky (samozřejmě dle přání objednatele), všichni počítají, jak to přiláká lidi a bude jich jezdit víc, životnost vlaku 30 let + a koupí se todle.

Igelkotten

Ty pidibusy vymyslel p. Hujerčík nebo někdo jiný?
Až bude KV kraj integrovat, tak bude prostor pro vyladění slev. Např, že cesta se svačinou do školy od holdingu bude zdarma apod.

Igelkotten

Díky. myslel jsem si to. Máme víkendovou nemovitost v Mariánkách. Máme se zjevně na co těšit, když do nás ty odborné dovednosti budou nyní páleny ze dvou stran. Vím, že si ty odborníky na kraji zvolili občané sami, ale ten kraj má dost problémů i bez nich. To si prostě nezaslouží.

tarten

Když si je zvolili, tak si je zaslouží.

HHonza

V KV kraji je to odjakživa z louže do bláta a naopak. Předtím vedl dopravu jeden letitý profesionální politik, původním povoláním recepční z Lázní Jáchymov.

Jaroslav

To budou další ztráty ale něčí konto bude plné ať bude odvedená práce jakákoliv

Bez přezdívky

Byl to nastrčený trojský kůň. ÚK získal Jančura jako odměnu za sponzoring sekty ANO, tenhle ***** to zařídil.
Přesně takovéhle postavičky jsou pro ČD cesta do pekla.

Daniel Jablonecký

Tak určitě. Hlavně když je neschopnost a následný neúspěch na koho svést.

Jiří Kocurek

Stejně zaručené zprávy byly o soutěži v JMK na provoz Moravií… spiknutí bylo odhalováno snad každý týden dvakrát. Vypadá to, že se přesunuli.

Jiří Kocurek

Tak pokud máte jakékoliv důkazy o zmanipulovanosti VŘ v něčí prospěch, tak máte jít na policaty a ne sem.

Igelkotten

Jestli to spíš nebude tím, že obchodní ředitel přišel do ČD od prodeje rohlíků. Koukněte, jak dopadli ČSA, začal to LuftJarda. Taky odborník. Abychom časem nepoužívali termín RailMartin 🙂

watslaw

RailMartin už je Kolovratník, ne?

Obhájce

ANO to má podchycené. Má dvě želízka v ohni, aby jim tu přezdívku nikdo nevyfoukl.

Michal.S

Zní to celkem i logicky, ale to by se přeci pod taktovkou bojovníků s korupcí z politické strany Ano nemohlo stát.

thebearspook

ANO, bude líp.

Jakubxtv

Ano další odborník jako Sony Havlíček

Jiří Kocurek

Ale stranické zásluhy dozajista má …

Kubrt

Dokud tihle zoufalci budou mít poměrně výraznou podporu voličů, budeme to muset nějak kousnout. A že ke krajským volbám chodí nějakých 30-40 % voličů? To je chyba i těch serióznějších politiků, že tu krajskou politiku nedokážou víc prodat jako důležitou.

F. K.

Já ho nevolil – a jiní byli zoufalci zhruba stejné úrovně.

Kubrt

Věřím, že v některých krajích je těžké si vybrat. Pak už to je ale jen na nás, občanech, nikdo jiný to nevyřeší. Je to těžký, já taky nemám schopnost jít dělat politiku.

Padre

SONY Havlíček na co sáhl to pohnojil.

MirekK1

Celý kraj Karlovy Vary je parodie.

F. K.

Bohužel je.

Koro

Je mi z něj mdlo. Prostě odborník.

František

Asi by mu mohli dát i to letiště ve Varech

jouda

Není zavedena žádná integrovaná doprava? Opravdu? A co je toto: https://www.idok.info.

GWT

Parodie 😀

jouda

„není zde dosud zavedena integrovaná doprava která by propojila všechny druhy veřejné dopravy včetně MHD“

Opravdu? A MHD Karlovy Vary, Cheb, Sokolov, Aš, Mariánské Lázně, Ostrov a Jáchymov, které jsou kromě autobusů a vlaků zahrnuty v IDOK, je co?

Dokonalé to samozřejmě není, ale výše uvedená citace není pravdivá.

původní.gp

Držel bych se zavedených termínů. Jestli se dobře pamatuju, tak „integrace“ znamenala, že šlo vlakem po Praze jezdit na lítačku a „plná integrace“, když ve vlaku o pár let později platil i cvakací lístek. Chápu, že to bylo před třiceti lety a že dneska by integrace měla být opravdu integrace, ale skuteč uteč.Z Holešovic na Wilsoňák je pořád lepší vyhlídkový lístek čD než metro a v autobuse do Plzně si všichni říkají o nepřestupní lístek, aby se o možnost pokračovat městskou připravili. Když o tom tak přemýšlím, politici a krajští odborníci (s jednou výjimkou, kde mám jistotu, že to tak… Číst vice »

Tomáš Fous

Jeden z mnoha příkladů – spěšný vlak z Karlových Varů přijede v sobotu do Sokolova ve 12:49. Autobus MHD linky č.3 na sídliště Michal odjede z přilehlého terminálu ve 12:47, další jede až za půl hodiny. Tohle fakt není integrovaná doprava 😉 návaznosti na meziměstské autobusy jsou to samé v bleděmodrém, tam navíc nemáte jistotu, že se do toho autobusu vejdete, protože na většině linek jezdí nevyhovující malé dodávky. Takže název Integrovaná doprava bych v tomto kraji při tomhle způsobu provozování dopravy vůbec neříkal nahlas.

xyz

MHD ale je v objednávce jednotlivých měst, zde Sokolova. Ne Karlovarského kraje.

Handzidcek

IDOK je integrovaná doprava pouze názvem. Autobusy a vlaky nemají žádnou návaznost (někdy ani vlaky mezi sebou). Neexistuje tarif pro jednotlivé cesty. Žádný centrální dispečink, který by cestujícím zprostředkoval aktuální informace, ….

Frantisek X

Nicméně ocenil bych přeshraniční vazby, to zase nemají hned tak někde jinde v takovém rozsahu.

X 1

Na rozdíl od kraje Vysočina, docela určitě. 😄

Twix

To je pravda, tady tomu pomáhá to, jaká země je za tou hranicí. V případě Německa ty přeshraniční vlaky (a busy) na všech přechodech obě strany tak nějak podporují, s Polskem je to takový trochu jiný styl a o Slovensku škoda mluvit.

VCHHA

To jsem zvědav jaké vlaky mi vyberete…jediné kde si ujíždí jsou německé vlaky na Norimberk, kde ale jde o neschopnost SŽ opravit trať kolem KV kde jsou 50/30/10 km/h pomalé jízdy.

Handzidcek

Například Os 7027 nečekající na IC 554. Tudíž nejen Sokolov má poslední vlakové spojení z Prahy o 2 hodiny dříve, než když by existovala tako návaznost, o kterou se již několikrát na krajský úřad psalo.

Handzidcek

A ještě schválení výlukových jízdních řadů tak, že se úplně rozpadne možnost jet jinak přímým spojem (Sp Karlovy Vary – Plzeň) při té více než měsíční výluce do září (část od Karlových Varů dojela po NAD později, než jela výluková vlaková část do Plzně z Pňovan).

Fandík

Já bych řekl, že Egronet když začínal, tak se dal nazvat jako jízdenka po celém KV kraji, takže by se to nazvat jako počátek integrace…. Ale pořád v kraji chybí něco jako lítačka, Důkapka apod.

F. K.

Tady chybí věci mnohem, mnohem více.

F. K.

Výsměch lidem co to platí z daní.

Dominik29

Taky bych netvrdil, že to není IDS. Vždyť KK má na rozdíl od Vysočiny i organizátora.

libor

Privatizovat! možná nejen ČD, ale rovnou i karlovarský kraj. Ono se poslední dobou plakalo, že ČSA končí, ale podívejte se, jak tyto státní molochy fungují. To je fakt strašné. A druhá věc je, jak někdo může sedět na dvou a více židlích. Pak tady má něco fungovat. Hlavně, že se stát se*e do podnikatelů, za kolik si kupují firemní auta a odečítají si u toho DPH, ale že státní molochy nefungují, to už nikdo neřeší…

optimista

Naštěstí jsme po pětatřicetiletých zkušenostech už s tou vaší privatizací aspoň někdy opatrnější – pokud tedy kompetentní osoby nejsou úplně úplatné. Ne každý privatizátor oplývá aspoň trochou filantropise a privatizace ve stylu „něco si urvat a pak dojit stát o dotace“ určitě nepotřebujeme.

Jiří Kocurek

Kdyby stát ty firmy napřed neukradl majitelům pod záminkou spolupráce s Gestapem (křivé obvinění, gestapo ho zavraždilo) … tak by je pak nemusel vracet.

Frantisek X

Jde ovšem o to, zda je vrátil, nebo jen „vrátil“ (svěřil komukoli jinému, než komu je tehdy sebral, zcela bez ohledu na jeho zájmy).

Gwann

Ceske drahy fakt nikdo neukradl. A spousta podniku se sebrala podle dekretu prezidenta republiky o znarodneni prumyslu, dolu, bank a pojistoven. A v nem nic o gestapu nebylo.

Melo tam byt snad i nejake odskodne, ale na to jaksi nedoslo.

Ano, podepsal to onen Eda, o nemz mame zakon, ze se zaslouzil o stat.

PS: v roce 1947 stat stahnul (cti sebral) pulku penez z obehu a umistil na vazane vklady. A komari ty vklady zlikvidovaly definitivne 1953

původní.gp

Asi překlep. Vklady byly vázány od listopadu 45 (dekret 91 z 19. října)

Radek

Agrofert si stát privatizuje náhodou velmi úspěšně.

tarten

Ale nějak se zaklekáváním firem přestal chlubit.

HHonza

Karlovarský kraj by nikdo nekoupil ani zadarmo. 😀