V Budějovicích se znovu uzavře zkratka přes náměstí, kvůli opravě mostu

Most přes Mlýnskou stoku v ulici u Černé věže. Pramen: Město České BudějoviceMost přes Mlýnskou stoku v ulici u Černé věže. Pramen: Město České Budějovice

Doprava bude převedena na objízdnou trasu ulicí Na Sadech s vjezdem na náměstí Přemysla Otakara II. ulicí Karla IV.

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Paja

Vzhledem k tomu, že toto má být článek a nikoliv glosa mi přijde ten titulek (a obecně narativ ohledně „zkratky“) celkem za hranou.
Do historického centra se dá dostat 4 ulicemi, toto je jediný přístup od severu, aby člověk nemusel celé centrum objíždět až na Senovážný. Takže bude nově dost složitý se dostat někam k Černý věži, do Hroznový atd. autem.

M19

A co tam budete dělat? Nakupovat ve farmářském obchodě biopotraviny? Parkování je stejně pro rezidenty či placené.

Vasek

Proboha kolik si zajedete autem? 600 metrů? Tragédie přímo.

Blake

Já se hlavně těším na to, až bude hotová D3 a zmizí většína dopravy z Dlouhé louky a Mánesovky.

Libcha

Jste si jist, že to bude většina dopravy? Co já vím, tak Budějce jsou, i bráno relativně vůči srovnatelným českým městům, dost zaautované, IAD se používá zhusta i k cestám po městě, a z blízkého regionu zcela totálně. I přes nespornou a viditelnou snahu dopravního podniku je MHD místními viděna dost jako „socka“, no a regionální VHD je až tristní. Nemám pro to vysvětlení ani řešení, jen konstatuju, že v ČB je a v blízké budoucnosti bude neustále plno aut a každé odpoledne zácpy na hlavních ulicích, přelévající se i do těch menších. A jen málo na tom změní dálnice,… Číst vice »

Martas

A vy když jedete do Rakouska, tak jedete podle značek ŘSD po obchvatu, co není obchvat? Většina lidí to totiž bere právě Nádražní a Mánesovou, popř. přes Pražskou a Husovu třídu. Po Strakonické jsem nejel snad nikdy.

Twix

Bingo. Myslím že část problému je že se teprve teď napravují minulé škody, tj. žádný IDS a nepoužitelný interval příměstské dopravy, kdy na Tábor i Strakonice jely 3 osobáky za den, do Písku skoro nic přímého. On je to takový venkovský zemědělský region a těm lidem nikdy nepřišlo problematické se tím autem až do centra města nacpat, protože zase taková metropole to není.

M19

Hurá, konečně závodníci nebudou jezdit přes centrum a snad se naučí objíždět jej v širším slova smyslu.