V Budějovicích se zavře přejezd přes koridor, začíná stavba podjezdu

Nemanická ulice se promění v severní spojku. Přejezd bude nahrazen podjezdem. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářNemanická ulice se promění v severní spojku. Přejezd bude nahrazen podjezdem. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Uzavírka bude trvat po celou dobu stavby Severní spojky, což je do konce roku 2027.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
petr

Na koridoru by snad vůbec neměly být prejezdy

fous55

Ano, a proto se tady místo přejezdu postaví podjezd a kvůli jeho stavbě se musí ten přejezd zavřít.

SYN

To sice ano, ale pokud byste při „definování/stavbě“ koridoru jen zavřelpřejezdy bez náhrady, vzbudilo by to taový odpor že by žádný koridor nevznikl…
Takže se přejezdy připustily a potom se postupně předělávají/nahrazují.

Jiří

Dobrý den. Jsem Budejcak a je to hovadina! Musi být od Písku, odkud vede v podstatě dálnice D4, a z města od diamantů, mimoúrovňové křížení a čtyři pruhy jinak to bude stále ucpané! A kdo to tu trochu zná, tak je mu jasný jak to bude u Globusu (samá nehoda), u Bosche(krátký odbočovací pruh při střídání zaměstnanců)a u Pražský vypadat😭 PROPOJUJETE D3 a D4!!!🤔

fous55

Také jsem budějčák. Od Písku nevede a nikdy nepovede žádná D4 a čtyřpruh je tam jen od odbočky na Hlubokou a bude od 2027 od Češňovic. Na kruháku u Globusu se situace nezhorší, protože ti, kteří teď jedou od Písku/Hluboké a pokračují na D3 rovně, budou jen odbočovat doleva a v opačném směru díky turbospojce ten kruhák ještě odlehčí. Tato tzv. severní spojka je pouze částečná úleva a více než dva pruhy se tam prostě nevešly. I tak byl obrovský problém to protlačit přes povolovací řízení. Definitivním řešením bude až severní tangenta od křižovatky I/20 s II/105 kolem kontejnerového překladiště… Číst vice »

SYN

Určitě to není perfektní ale… podle toho co říkáte to tam doposud musí být tuplem hrůza??
D3 a D4 sice částečně propojujete, ale dost „šikmým“ směrem který bude nahrazen připojením D3 na D0, a do té doby bude špuntem I/20 v provedení 1+1…

Jindrosan

Očekávám na železnici nickolejný provoz v řádu měsíců.

2101

Bude tam pak nějaké mostní provizorium, a kvůli výlukám na území Německa bude muset být dokonce dvoukolejné

alesk

Nesouvisí úplně s přejezdem na Nemanické, nicméně ví se již, kolik nabídek přišlo do VŘ Nema-Še? Datum podání byl 31.7.2025, na stránkách Dobré správy se od té doby píše „Probíhá vyhodnocování“…

J.K.

Ještě nemají zadané Nýřany kde byl datum podání někdy v dubnu…

N.N.

Jak to pan Mátl dělá, že ŘSD dokáže zveřejnit nejen počet, ale dokonce i jména účastníků hned další pracovní den. Černá magie?

Milan2

Však jenom schéma putování peněz mezi příslušnými kapsami je složité jak v akci Kulový blesk. Musí vyloučit všechny možnosti, které by oběh oběživa mohly nerušit. Tak mohutný odklon není ani při mimořádce na koridoru.

noerf

Otevřete cenové nabídky, do excelu napíšete jméno firmy, do sloupečku vedle cenu, počet řádků dle počtu nabídek, následně dáte seřadit dle ceny od nejnižší, dáte do pdf a rozešlete do médií. Práce jedné hodiny adminky. Pak může komise řešit počet dní výstavby, omezení provozu, kvalifikace firmy, atd.

Milan2

Že by na SŽ nefungoval excel?

fous55

Jste si jistý, že vědí, co je?

Alibaba

Ještě vám chybí ověření kvalifikačních předpokladů jednotlivých uchazečů, což bych řekl, že je to co je časově nejnáročnější.

fous55

Nic nebrání zveřejnění takové tabulky s upozorněním, že dosud nebylo prověřeno splnění kvalifikačních předpokladů.

Radim

Mělo by to souviset Nema-Še první část to je od Pražské do Nemanického trianglu a by měl být jako první postaveno.