V Brně zmizelo nebezpečné napojení na silnici I/43, přibyl pruh
Úprava napojení Kosmovy ulice na Sportovní ulici v Brně na silnici I/43. Foto: ŘSD
Připojovací pruh vznikl rozšířením odstavného.
Připojovací pruh vznikl rozšířením odstavného.
Mohli by i prodloužit připojovací pruh od Ivanovic/Globusu směr Brno, tam je to taky občas dost o hubu.
Mě spíš zajímá, jak to bude s tím napojovákem z Novoměstské na Sportovní, kde z 0 křížíte Hradeckou. Jsou tam nějáký kužely, co maj jako vymezovat cestu, tak nevím, zdali to tomu pomůže. Ještě sem nejel a dlouho nepojedu, vyhýbám se tomu jak čert kříž (možná o víkendu nad ránem). Nejhorší/nejnebezpečnější dopravavní místo v Brně, co znám, a rozhodně asi jedenkrát tak nebezpečné než ta bývalá rampa z Kosmovy.
Žádný pruh tam zatím nakreslený není. Chybí dopravní značení. A vrcholem všeho je, že frézování starých čar před tímto místem i na dalších na této silnici probíhalo dnes v páteční dopravní špičce. Opět zbytečné kolony díky imbecilitě nějakého „manažera“, který nedokáže naplánovat práce s ohledem na bezpečnost a co nejmenší dopravní kalamitu. Nový asfalt v obou pruzích o pár set metrů dále se dělal za velkých kolon téměř celé léto. Odfrézovat staré pruhy už přitom nebyl problém.
Hele, tam je to normální. Když se před 14 dny otevíral ten předchozí opravovaný úsek, tak aby dokreslili pár čar v odbočení na Hradeckou, tak si vybrali pondělí ráno. A to odbočení bylo mezi dvěma kužely, takže krokem. Čili v rádiu vykládali, jak se konečně otvírá Sportovní… s dodatkem, že kolony tam jsou jaksi pořád. A ještě větší než kdykoliv přes celé léto. Ano, chtělo by to zásah nějakého manažera, páč ty firmy co dělají DZ se s tím ne*erou, prostě to zašpérují kdy se jim to hodí do rozvrhu.
Konečně, tam to bylo vždy o hubu….,
no takováto činnost jak mohla trvat 3 měsíce – to nechápu… sláva boha je hotovo
Gabionku nevyskládáte přes noc. A navíc to byl stejně jedno, větší problémy dělala souběžná OŽK.
Pokud si dobře vzpomínám, tak tam ten připojovací pruh dříve byl, pak tam někdo namaloval ten třista z místa paskvil a teď se s tím tři měsíce otravovali.
Viz odkaz níže. Pochybuju, že dřív by se tam vešel. Na letecké z roku 2003 je vidět, že tam je odstavný, nikoliv průběžný pruh.
Práce na dva týdny, případně v extrému i pouze na 1 pracovní den, pokud by se jen ty čáry nakreslily jinak (což nikdo ale nežádá) a jim to zabralo 3 měsíce. To jsou takové maličkosti a to se prostě nasčítá, člověk pak je konstantně přinas.anej.
A tu gabionovou stěnu stavěli zbytečně, hlína by tu vozovku s kloubovým autobusem unesla i za dlouhotrvajících dešťů zcela bezpečně. Pevnost zeminy je zajištěna přesvědcěním silnějsím než gravitace!
A ty autobusy č. 84 před postavením gabionové stěny v tom odstavném pruhu levitovaly?
Tak teda polopatě: Tu silnici museli rozšířit tak o 1,2 až 1,5 metru. To znamená odstranit zeminu do určité hloubky a udělat znovu celý spodek, zhutnit ho. To se musí dělat po vrstvách. Teprve potom se může dělat vozovka. Jinak se to propadne. A pokud se to nezapře tak od jistého sklonu ten násyp ujede.
Gabionova stěna je tam také jako odhlučnění a uzavření, přilehlého parku, který prochází souběžnou rekonstrukcí.
Konstantní nasranost je psychická nemoc a nezáleží na okolnostech.
Oni to na řsd chtěli udělat pořádně. Šířka připojovacího pruhu 3,5m, šířka stávajícího odstavného 2,5m. Chybí vám jeden metr, to čáry nespraví. Ledaže by se nalajnoval trávník.
Haha, „pořádně“ Kdyby radši pořádně! opravili tuto díru. je tam dodnes. https://mapy.cz/s/pehebefafa
Jinak za mě, zúžit průběžný pruhy o 0,25 m, domalovat pruh a mohlo to takto už 15 let fungovat.
Jakože 2x 25 cm dá chybějících 100 cm? Hybaj zpátky do školy.
Tihel taky věřili tomu, že se vejdou https://www.youtube.com/watch?v=USu8vT_tfdw
To je dobře. Dlouho jsem třeba nechápal, proč nebyl připojovací pruh v opačném směru u výjezdu od nádraží Kr. Pole. A pak se tam najednou objevil – stačilo překreslit čáry na silnici a využít odstavný pruh, který tam byl už dávno. Náklady minimální, přínos velký. Víc takových akcí! (A nemyslím to teď ironicky)
Ech, není tam trochu moc techniky na pouhé malování čáry? Zrovna tam jel fotovůz. Dokonce i vibrační válec je tam vidět. Jako by to tam rozšiřovali o metr: https://mapy.cz/s/camamubago
Ok, to jsem nevěděl, že to i rozšířili, moje chyba. Vizuálně jsem si toho nevšiml. O to větší radost z toho mám.
Vpohodě, jen mějte na paměti, že okometricky se dá přesně stanovit jen přímka. Na zbytek i staří mistři používali metr.
To neni pravda, doslo tam k rozsireni vozovky.
Nutno dodat, že pro linku E56 to je určitě lepší řešení, řidič tím získá čas. U okružní linky 84 to tak nutné není, řidič stejně jede vpravo při okraji a nevjíždí ani tolik do silnice.
Původní stav: https://mapy.cz/s/pebuzasofe
Máte pocit, že se tam autobus vejde, ikdyž někdo pojede v pravém pruhu s náklaďákem?
Miropiro: To opravdu ne, hodně to usnadní i při výjezdu a-84, ono je jaksi nutné ten předek při výjezdu trochu strčit do vedlejšího pruhu, a opravdu si nedokážu představit, že bych to až ke křižovatce s Křižíkovou bral odstavným pruhem, který byl opravdu úzký (pomineme-li, že v případě jakékoliv nehody se to nepříliš dobře vysvětluje) – tady je třeba krásně vidět srovnání s Octávkou: https://mapy.cz/zakladni?pano=1&pid=74737262&newest=0&yaw=5.518&fov=1.315&pitch=0.042&x=16.5974175&y=49.2288849&z=18 A jestli je to E56 nebo 84 je víceméně jedno, stejně se potřebuju co nejdřív dostat do regulérního pravého pruhu, což v těhle místech šlo často (=rozuměj každou špičku) jen s použitím přiměřené dávky drzosti… Číst vice »