😧To myslis vazne? Krizovatka ve ktere zmizi cyklopruhy? Zadna oddelena cyklostezka – a rikaji tomu „metsky bulvar“? Sorry, ale to zlvadaji uz i ve Vladivostoku lepe…
Ta Viden fakt neni tak taleko, aby v Brne nevedeli, jak se stavi v civilizovanych mestech v 21. stoleti…
Nová Zbrojovka bude pěkná čtvrť. Ale prostoru pro auta je na té Šámalově až moc. Jednak po ní bude jezdit trolejbusová linka, jednak budou mít v blízkosti nádraží, takže dopravní obslužnost VHOD zabezpečená bude. Pro cyklisty zbyl nuzný cyklopruh, jako kdyby pro řádnou cyklostezku nebylo místo. Hlavně, že je tam několik pruhů pro točvolanty. Nevím, co si od toho slibují, ale já se mezi auty mrcasit nebudu. Nechápu, proč pořád cyklisty cpou mezi auta.
Židenice s Novou zbrojovkou pěkně prokouknou, teď ještě to nádraží. Celkově Brno teď ve 20. a 30. letech projde tak zásadní modernizací a přestavbou, že ho to povýší na úroveň evropských metropolí, dobře Brno! Jako Pražák jsem rád, že máme alespoň nějakou konkurenci, která nám může v některých ohledech ukazovat, jak to dělat lépe.
Zrušit výrobu, vše už jen dovážet, a současně zrušit možnost dovozu po železnici. Stavět další městské dálnice. Odsouvat nádraží i pro osobní dopravu bokem. Tramvaje cpát pod zem i tam, kde by mohly být dostupnější na povrchu. Tak nevím, no… Ale jistě se najdou i jiné příklady, hodné následování.
Továrny jsou a můžou být okolo dálnic, ne uprostřed města, sorry jako. V Brně se toho vyrábí dost, včetně léků nebo kosmetiky. To že sem tam nevyrábějí kvéry nebo manšestráky, neznamená, že je město v koncích. Naopak, v současnosti se mu daří tak dobře, jak ještě nikdy v historii města ani náznakem.
A proč by nemohla být továrna ve městě, pokud neprodukuje žádné nadměrné exhalace, nedělá hluk ap.? Pracovníci továrny nemusí přivítat, že mají každý den trávit čas jízdou někam za město, kde pak stráví 9h vedle dálnice. Tím ale netvrdím, že je potřeba uprostřed města vyrábět zrovna zbraně.
Továrna dnes nemusí být nějaká obrovská litvínovská chemička nebo plzeňská Škodovka. Může to být výroba 3D tiskáren, výhybek a dalších kolejových konstrukcí, drážní elektroniky i mechanických dílů. Lidi dnes ani neví kolik se to stále vyrábí v rámci města, protože už není potřeba mít desítky čoudících komínů a topit uhlím.
Prej výroba 3D tiskáren…. Vy jste jak Hlaváček, ten to taky furt opakuje jak kolovrátek. Tak si schválně běžte stoupnout do Holešovic na Partyzánskou na jeden den k závoře k Průšovi a dělejte si čárky. Proudí tam desítky kamionů denně a vyšší desítky dodávek a skříní. To opravdu není něco, co chcete uprostřed města v hojném počtu. Proč by nemohla mít Praha a Brno okolo sebe především logistiku, pak továrny s vyšší přidanou hodnotou ale u těch dálnic a pak většinu zaměstnanců ve službách a věcech typu IT a podobně? Vyrábět se přece může ve všech těch okresních a menších… Číst vice »
HonzaH
7 hodin
„Provoz na tramvajové trati zůstane zatím zachovaný do 17. května, pak pojedou až do konce prázdnin přes Starou osadu.“
Tomu uplne nerozumim, co pojede pres Starou osadu? Nejaka nahradni doprava?
Ta věta nedává smysl. Tramvajová trať z centra na Staré osadě končí.
Do roku 1983 by připadala v úvahu trasa z Maloměřic (od Maloměřického mostu byla spojka i ve směru do centra) po Karlově. Jezdily tudy vložené vlaky z vozovny Husovice.
😧To myslis vazne? Krizovatka ve ktere zmizi cyklopruhy? Zadna oddelena cyklostezka – a rikaji tomu „metsky bulvar“? Sorry, ale to zlvadaji uz i ve Vladivostoku lepe…
Ta Viden fakt neni tak taleko, aby v Brne nevedeli, jak se stavi v civilizovanych mestech v 21. stoleti…
Tohle je ta cyklostezka co má „zmizet“? To torzo vedené po chodníku? To mi připadá jako vyložená nouzovka…
pardon, vložení…
https://mapy.cz/s/galekofaso
Nová Zbrojovka bude pěkná čtvrť. Ale prostoru pro auta je na té Šámalově až moc. Jednak po ní bude jezdit trolejbusová linka, jednak budou mít v blízkosti nádraží, takže dopravní obslužnost VHOD zabezpečená bude. Pro cyklisty zbyl nuzný cyklopruh, jako kdyby pro řádnou cyklostezku nebylo místo. Hlavně, že je tam několik pruhů pro točvolanty. Nevím, co si od toho slibují, ale já se mezi auty mrcasit nebudu. Nechápu, proč pořád cyklisty cpou mezi auta.
Spíš se připravme na každodenní zácpy.
Židenice s Novou zbrojovkou pěkně prokouknou, teď ještě to nádraží. Celkově Brno teď ve 20. a 30. letech projde tak zásadní modernizací a přestavbou, že ho to povýší na úroveň evropských metropolí, dobře Brno! Jako Pražák jsem rád, že máme alespoň nějakou konkurenci, která nám může v některých ohledech ukazovat, jak to dělat lépe.
Zrušit výrobu, vše už jen dovážet, a současně zrušit možnost dovozu po železnici. Stavět další městské dálnice. Odsouvat nádraží i pro osobní dopravu bokem. Tramvaje cpát pod zem i tam, kde by mohly být dostupnější na povrchu. Tak nevím, no… Ale jistě se najdou i jiné příklady, hodné následování.
A co vy vyrábíte ve svých firmách?
Továrny jsou a můžou být okolo dálnic, ne uprostřed města, sorry jako. V Brně se toho vyrábí dost, včetně léků nebo kosmetiky. To že sem tam nevyrábějí kvéry nebo manšestráky, neznamená, že je město v koncích. Naopak, v současnosti se mu daří tak dobře, jak ještě nikdy v historii města ani náznakem.
A proč by nemohla být továrna ve městě, pokud neprodukuje žádné nadměrné exhalace, nedělá hluk ap.? Pracovníci továrny nemusí přivítat, že mají každý den trávit čas jízdou někam za město, kde pak stráví 9h vedle dálnice. Tím ale netvrdím, že je potřeba uprostřed města vyrábět zrovna zbraně.
Továrna dnes nemusí být nějaká obrovská litvínovská chemička nebo plzeňská Škodovka. Může to být výroba 3D tiskáren, výhybek a dalších kolejových konstrukcí, drážní elektroniky i mechanických dílů. Lidi dnes ani neví kolik se to stále vyrábí v rámci města, protože už není potřeba mít desítky čoudících komínů a topit uhlím.
Prej výroba 3D tiskáren…. Vy jste jak Hlaváček, ten to taky furt opakuje jak kolovrátek. Tak si schválně běžte stoupnout do Holešovic na Partyzánskou na jeden den k závoře k Průšovi a dělejte si čárky. Proudí tam desítky kamionů denně a vyšší desítky dodávek a skříní. To opravdu není něco, co chcete uprostřed města v hojném počtu. Proč by nemohla mít Praha a Brno okolo sebe především logistiku, pak továrny s vyšší přidanou hodnotou ale u těch dálnic a pak většinu zaměstnanců ve službách a věcech typu IT a podobně? Vyrábět se přece může ve všech těch okresních a menších… Číst vice »
„Provoz na tramvajové trati zůstane zatím zachovaný do 17. května, pak pojedou až do konce prázdnin přes Starou osadu.“
Tomu uplne nerozumim, co pojede pres Starou osadu? Nejaka nahradni doprava?
Ta věta nedává smysl. Tramvajová trať z centra na Staré osadě končí.
Do roku 1983 by připadala v úvahu trasa z Maloměřic (od Maloměřického mostu byla spojka i ve směru do centra) po Karlově. Jezdily tudy vložené vlaky z vozovny Husovice.
Pokud se něco nezměnilo tak na jaře a na podzim by se měl být provoz řešen jednokolejným úsekem a v létě by měla být úplná výluka.
Pardon, špatná předložka. Na Starou osadu.
Ani tak to nedává smysl, tramvaje jezdí na Starou osadu standardně.
Gramaticky ok, geograficky ne.