Podle výlukových jízdních řádů se brněnské Dolní nádraží týká jen a pouze dvou rychlíků Vysočina z Prahy, které ale navíc zastaví v Židenicích (kvůli přestupu cestujících na Horní nádraží) a svoji jízdu ukončí na Dolním. Linka S3 na Dolní nejede vůbec.
Avlaky
2 dny
Jaky smysl ma delat rekonstrukci na Králově poli co 3 mesice?
Neni lepsi to nádraží kompletně na 3 roky zavřít a po 3 letech otevřít?
Hlavně je to šílená, předimenzovaná hrůza. Doufám, že to aspoň řemeslně udělaj líp, než “rekonstrukci” Role, kde po každým deštíku v podchodu tečou proudy vody ze stropu…
KrPole je jedna z mála staveb SŽ, která po rekonstrukci nebude totálně doprasená. Zkrácené nástupiště, nová budova, nový most přes koleje, kolejiště téměř bez redukce, naopak prodloužení rozvětvení směrem na Kuřim.
Jen nevím, na co bude ta stavebně náročná a superdrahá třetí kolej odsouvající kuřimské zhlaví k Řečkovicím. Pokud nejde o hladovou zeď, pak asi autor myslel na odstavování nákladních vlaků délky 740 metrů. Kolik jich ovšem bude v situaci, kdy o čtyři kilometry vedle jsou Maloměřice s obrovským předimenzovaným kolejištěm?
O to nejde, ale poslední stanice před velkým uzlem musí to odstavení vlaku délky 740 m umožňovat – Modřice to umí, Adamov po reko taky. Tak proč by to nemělo po reku umět i Královo Pole ? Tady mi ta logika dost kulhá.
Podle výlukových jízdních řádů se brněnské Dolní nádraží týká jen a pouze dvou rychlíků Vysočina z Prahy, které ale navíc zastaví v Židenicích (kvůli přestupu cestujících na Horní nádraží) a svoji jízdu ukončí na Dolním. Linka S3 na Dolní nejede vůbec.
Jaky smysl ma delat rekonstrukci na Králově poli co 3 mesice?
Neni lepsi to nádraží kompletně na 3 roky zavřít a po 3 letech otevřít?
To akože keď nie je výluka tak sa nerobí ?
No že by se tam předřeli se říct nedá
V Králově Poli na nádraží opravdu makají, včetně víkendů. Je to velká stavba a je vidět, jak to každý den postupuje.
Hlavně je to šílená, předimenzovaná hrůza. Doufám, že to aspoň řemeslně udělaj líp, než “rekonstrukci” Role, kde po každým deštíku v podchodu tečou proudy vody ze stropu…
KrPole je jedna z mála staveb SŽ, která po rekonstrukci nebude totálně doprasená. Zkrácené nástupiště, nová budova, nový most přes koleje, kolejiště téměř bez redukce, naopak prodloužení rozvětvení směrem na Kuřim.
Jen nevím, na co bude ta stavebně náročná a superdrahá třetí kolej odsouvající kuřimské zhlaví k Řečkovicím. Pokud nejde o hladovou zeď, pak asi autor myslel na odstavování nákladních vlaků délky 740 metrů. Kolik jich ovšem bude v situaci, kdy o čtyři kilometry vedle jsou Maloměřice s obrovským předimenzovaným kolejištěm?
O to nejde, ale poslední stanice před velkým uzlem musí to odstavení vlaku délky 740 m umožňovat – Modřice to umí, Adamov po reko taky. Tak proč by to nemělo po reku umět i Královo Pole ? Tady mi ta logika dost kulhá.
Modřice ani omylem. Když už tak Hrušovany, nebo Brno Jih. Ale jinak je to kvůli vlakům o délce 740 m, to je pravda.
Maká se tam taky potřebuji mít volno a ctít svátky, rád bych viděl na jejich místě Vás
Víte, že je velmi mnoho lidí, kteří dělají na směny v nepřetržitých provozech? Ti ctí všechny svátky podle vás jak?
mám namysli proč se kvuli toho musí upravovat jizdní řád, je v tom bordel akorat
Kdyby se neupravil,každý druhý vlak by mě deset a více minut zpoždění. To by, podle mě, byl bordel mnohem větší.