V Brně začala oprava pražských retro tramvají. Sluníčko bude pro komerční pronájem
Oprava pražské tramvaj T3 v Brně. Foto: DPMB

Zakázka se týká šesti tramvají, každý rok v Brně opraví dvě.
Zakázka se týká šesti tramvají, každý rok v Brně opraví dvě.
Tramvaj T4 ev.č 5500 není T4D, ale T4YU, jedná se o druhý prototyp který se vrátil do Prahy po zkouškách v Bělehradu.
Praha pošle každý rok dvě tramvaje a vrátí se krásně opravené šaliny.
Jste si jist tím, že budou mít brněnsky zprzněné lakování střech? Až tohle zohyzdění totiž onu vámi zmíněnou transformaci provede.
Plakát komety v rozvaděči bych čekal, ale že by jim otočili polaritu?
„Zakázka se týká oprav podvozků a elektrovýzbroje, každý rok opraví v Brně dvě tramvaje.“
Nemá tam být NEtýká? Podle vyjádření pana Šurovského si právě toto udelá DPP sám a v Brně se bude dělat všechno ostatní.
No u té 5520 (6312) to bude chtít i doplnit zpátky tu polovinu předních dveří…
Něco mi říká že to nejsou jediné dveře které se budou na 6312 doplňovat
O prostředních se píše v článku, ale proč se zdržovat čtením…
Přitom by bylo zajímavý mít jeden dvoudveřový vůz. Takové se taky vyráběly do běžného provozu s cestujícími, i když to šlo většinou na východní export.
Tu máte v Košicích. 😉