V Brně po více než dvou letech končí další velká silniční stavba. Mosty přes Ostravskou otevřou příští týden

Oprava mostů na ulici Otakara Ševčíka v Brně. Foto: ŘSDOprava mostů na ulici Otakara Ševčíka v Brně. Foto: ŘSD

Stavba nabrala zhruba půlroční zpoždění.

Odebírat
Upozornit na
guest
17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
astroid

A těch 100m tankodromu mezi mostama se opraví kdy? Za rok?

Petr H

Nechci vám do toho kecat, ale myslím si, že tento úsek není součástí VMO.

Ondra K.

To je slovíčkaření. VMO je silnice I/42 a ta ve stávajícím stavu vede po ul Otakara Ševčíka a Ostravská.

Petr H

Chápu, slovíčkaření to možná je, ale VMO povede v jiné trase. Tak to pak můžeme tvrdit, že I/35 v Moravské Třebové je D35.

mgr.pavel

Až povede VMO v jiné trase, tak se tomu mostu nebude říkat jako součást VMO.

Dnes ale třetí (a formálně i druhý) městský okruh tamtudy vede: viz bílozelené značky https://mapy.com/s/kerahepeca a https://mapy.com/s/kudumuheju .

Joska

Další významné plus pro plynulost dopravy

tomash

To má být ironie? Po této obří investici zůstává most pro řidiče ve stejném stavu jako před 3 lety, tedy zácpy na denním pořádku. Když už se dělá rekonstrukce, člověk by čekal, že ji spojí s nějakým zlepšením, a ne návratem do původního stavu.

David K

Není to návrat do původního stavu. Odbočovák na Ostravu bude nově už před prvním semaforem (směr od Táborské). Ostatní nerozporuji.

PetrN

Hlavně budou doleva DVA odbočovací pruhy, resp. ten prostřední bude sdružený rovně+doleva. Vzhledem k víceméně vyrovnaným intenzitám doleva a rovně (před rekonstrukcí) a významně kratší zelené doleva než rovně to celé znamená že dojde k obrovskému zlepšení situace díky zvýšení kapacity onoho kritického levého odbočení!! Před rekonstrukcí bývala kolona na levé odbočení běžně k Táborské, takže stejně rovně jel jen ten pravý pruh a tam žádné kapacitní problémy nebyly, takže by teď nově klidně mohly být dva levé výhradně doleva a jen pravý rovně a bylo by to taky ok

SYN

Situace dosti podobná odbočování doleva „nahoru“ ze Svatoplukovy na Vinohrady… tedy první zlepšení přemalováním pruhů, než to vyřešila nová estakáda…

PetrN

Ano, ale jen částečně. Tady by to před rekonstrukcí rozhodně nešlo „jen přemalovat“. Na dvoupruhové odbočení tam rozhodně nebylo místo ani v křižovatce mezi ostrůvky, tak ani na samotné rampě, která tak byla rozšířena.
Dole se to sice spojuje do jednoho pruhu, ale je to z kopce a udělají se tam tak větší mezery mezi auty a s řazením by neměl být problém…

Šalina na Špilas

Trošku vám vezmu iluze, protože si myslím, že i kdyby zde postavili kompletní bezkolizní dálniční přivaděč, tak kolony stejně budou, akorát o křižovatku vedle.
Tady pomůže tunel pod Vinohrady a taky více cest na kole/VHD, než je zvykem teď.

N.N.

Vzhledem k tomu, kam vede Ostravská, je potřeba do Vyškova a dál postavit železnici o dvou kolejích. Aby ta VHD byla. Ani krychlík Brno-Olomouc 1x za 2 hodiny to nezachrání a jeďte tam na jednání na kole.

Šalina na Špilas

Tohle nerozporuji, spíše podotýkám, že lepší řešení pro IAD je paradoxně VHD.

Robin

Název ulice je Otakara Ševčíka nikoli Otokara Ševčíka, jak je uvedeno v textu. Popisek obrázku je v pořádku

Nemel

Ať je to, jak chce, v Brně v tom lidi stejně uvidí penis.

😀

Ivan

Nebuďte tak sebestředný.