V Brně očekávají rušnou sezónu, odbavení všech letů spouští už 3 hodiny před odletem

Letiště Brno. Zdroj: BRNO AirportLetiště Brno. Zdroj: BRNO Airport

Kvůli pokrytí plánovaného provozu rozšířili v Brně i odbavovací stojánku.

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomáš K

Co se týká začátku odbavení před odletem 3 hodin je provozní omezení. Letištní hala a k tomu poddruženné zázemí a technika spolu souvisí. Je uvedeno, že kapacita odletové haly je 1000PAX/h. Kapacita haly je jedna stránka. Další jsou, zda navazující služby jsou taktéž na to připraveny. Například bezpečnostní kontrola, kontrola zavazadel, třídírna zavazadel. 1000 Pax je cca 6 letadel. Pokud je v Brně bázováno X letadel, ty mají první ranní odlety v rozpětí 2 hodin, hala bude plná. V souvislosti na to absence služeb, berme v potas jeden bar za Security check, terminál rozdělen na schengen a nonschengen, kdy nedostačují… Číst vice »

Gunduľ neubiješ

Má miniaturním letišti čekat 3 hodiny? Vždyť největší deviza malých letišť je, že stačí přijít jenom pár minut předtím, než se zavírá odletová brána…

Průvodce původní Aleš

Kdo Vás nutí být první na odbavení? A ty tři hodiny předem se přepážky otevírají, ne zavírají 🙂

David

Aspoň se máte možnost seznamit se všemi zaměstnanci a od každého si poslechnout 2-3 životní příhody s ponaučením.

Případně můžete vyrazit do Vídně a být tam jen 2h před odletem.

Samo

Ja to veľmi vítam (teda vítal by som, keby to bolo na letisku z ktorého lietam). Problém je dnes ten že všetci žijú v dogme že na letisku majú byť dve hodiny pred odletom, takže na T-125 tam v rade stojí 100 ľudí a keď sa na T-120 check-in otvorí, tak proste trvá kým sa všetci tí ľudia vybavia.

Kdežto keď sa otvorí už na T-180, tak bude cestujúcich vybavovať priebežne ako budú prichádzať a žiadne výraznejšie fronty by vznikať nemali.

David

Viden

P77

Stojánka super, ale mám čím dál tím větší obavy o kapacitu terminálu… check-in přepážky by snad ještě stačily; kdyby vždy byly v provozu všechny rámy, tak snad i bezp. kontrola… ale zbytek terminálu není nafukovací a je to, myslím, stále víc pociťovat… otázka je, co s tím

Jarda

Zas pres zimu zeje terminal prazdnotou…. Asi az bude i vetsi provoz v zime, bude davat smysl bavit se o nejake vetsi investici do terminalu…

Jirka

Zatím vypadá ,že letos v zimě bude větší provoz než za posledních 5-10 let v zimním období v Brně Stansted 5xtydně,Hurghada 1x týdně,Phuket 1x týdně ,Mauricius 1x týdně a ještě jsem slyšel ,že asi Marsa Alam plus smartwings začíná v Brně sezónu do Egypta už v únoru takže nějaký provoz tam je ,ale samozřejmě se to nedá srovnat s létem. Škoda toho Bergama přes zimu ,že nebude.

Bez přezdívky

Jo, to Bergamo, případně nějaká další linka Ryanairu by bylo přes zimu fajn. Londýn létá pokud vím obvykle plný.

P77

Kde jsou ty časy, kdy i v zimě to bylo přes dvacet letů… (ač embraer tak Mnichov s BMI, Stansted s Ryanem a Wizz 2-3x týdně do Eidhivenu a na Luton)

Dominikk

Mauricius myslím, že je 1x tydně, 2x do měsíce na střídačku s Ostravou

P77

To máte pravdu… však já úplně nemyslel stavbu nového terminálu (maximálně nějakého přístavku :-D) Jen mě prostě mrzí, že je Brno v létě na hraně své kapacity

panpan21

A na JCL raději den dopředu 😁 Fotka 🛫🛬 se nedá vložit 🤷‍♂️