Byla posuzována také technická úroveň a zpracování, poruchovost a časové náklady na opravy? Jako cestujícího mě zajímá hlavně jízdní komfort, u této značky to ani USB zásuvky opravdu nezachrání.
DjDD
2 let
Tak pro mě je to naopak nejhorší barevný provedení, co jsem na NS viděl
Keď to porovnám s vozmi v Trenčíne alebo tými NSkami na elktriku tak je to dizajnovo úplne niekde inde. Naživo to vyzerá naozaj perfektne.
Juraj
2 let
Blahopřeji DPB k nalezení vizuálu, ve kterém tento autobus vypadá moderně. Úspěšná dekotasizace patrně spočívá v zamaskování stříbrných lišt a zamaskování okolí světel.
Well done!
jac
2 let
Praha může jenom závidět 🙂 Snad brzo streetwaye a uvidíme jak dopadne soutěž na tramvaje. Systém odbavení také můžeme pouze závidět Brnu, Ostravě a dalším městům
co má praha s tramvajemi? :O vždyt tam jezdí většinou nové „škodovácké“.
Poudy
2 let
Neuvěřitelné! Bratislava dokázala z Kotase udělat opravdu hezký autobus. Líbí se mi ta světla v barvě laku, snad budou v PID vypadat taky dobře a ne jako ten kratší demonstrativní trolejbus co se objevuje na akcích.
Nejsem si jistý ale myslím si že tento nátěr udělal taky Kotas ale nejsem si jistý na 100 procent. A ano ten trolejbus v novém nátěru PID vypadá otřesně. NS u Stenbusu ve starém nátěru vypadá fakt moc pěkně
To co Kotas předvádí je naprostá drzost, v PIDu zakázal přelakovat 15T a zaslechl sem něco o tom že má problém s pruhy i u trolejbusů do Prahy. Byl to doufám nějaký omyl :/ každopádně snad se PID nevzdá a udělá si nátěr podle sebe. A hrom do Kotase
TNS 12 v barvách PIDu je docela dobrý v tom, že potlačuje ty stříbrné lišty, ale pořád mu zůstaly „upíří zuby“ a stříbrná kolem světel.
Originál od Kotase je strašné přeplácaný – je to vidět na busech ve starých barvách PIDu – bílá, modrá, červená, stříbrná, černa, vše v těsné blízkosti.
Křetínský je Kypřan? Takže kyperská firma podnikající na území ČR?
Zdrasa
2 let
V tomhle nátěru ten design ani nevypadá až tak hrozně východoevropsky. Každopádně bez ohledu na vzhled přeju Bratislavčanům mnoho bezproblémových kilometrů!
Byla posuzována také technická úroveň a zpracování, poruchovost a časové náklady na opravy? Jako cestujícího mě zajímá hlavně jízdní komfort, u této značky to ani USB zásuvky opravdu nezachrání.
Tak pro mě je to naopak nejhorší barevný provedení, co jsem na NS viděl
Keď to porovnám s vozmi v Trenčíne alebo tými NSkami na elktriku tak je to dizajnovo úplne niekde inde. Naživo to vyzerá naozaj perfektne.
Blahopřeji DPB k nalezení vizuálu, ve kterém tento autobus vypadá moderně. Úspěšná dekotasizace patrně spočívá v zamaskování stříbrných lišt a zamaskování okolí světel.
Well done!
Praha může jenom závidět 🙂 Snad brzo streetwaye a uvidíme jak dopadne soutěž na tramvaje. Systém odbavení také můžeme pouze závidět Brnu, Ostravě a dalším městům
co má praha s tramvajemi? :O vždyt tam jezdí většinou nové „škodovácké“.
Neuvěřitelné! Bratislava dokázala z Kotase udělat opravdu hezký autobus. Líbí se mi ta světla v barvě laku, snad budou v PID vypadat taky dobře a ne jako ten kratší demonstrativní trolejbus co se objevuje na akcích.
Nejsem si jistý ale myslím si že tento nátěr udělal taky Kotas ale nejsem si jistý na 100 procent. A ano ten trolejbus v novém nátěru PID vypadá otřesně. NS u Stenbusu ve starém nátěru vypadá fakt moc pěkně
Nerobil ho Kotas, je to navrh zamestnancov DPB (a co som pocul, museli o niektore jeho prvky dost bojovat).
To co Kotas předvádí je naprostá drzost, v PIDu zakázal přelakovat 15T a zaslechl sem něco o tom že má problém s pruhy i u trolejbusů do Prahy. Byl to doufám nějaký omyl :/ každopádně snad se PID nevzdá a udělá si nátěr podle sebe. A hrom do Kotase
TNS 12 v barvách PIDu je docela dobrý v tom, že potlačuje ty stříbrné lišty, ale pořád mu zůstaly „upíří zuby“ a stříbrná kolem světel.
Originál od Kotase je strašné přeplácaný – je to vidět na busech ve starých barvách PIDu – bílá, modrá, červená, stříbrná, černa, vše v těsné blízkosti.
Úspěch českého průmyslu potěší.
Když rozpletete vlastnickou strukturu, tak na vrcholu pyramidy skončíte zde:
EP INDUSTRIES HOLDING LIMITED
1082 Nikósie, Agioi Omologities, Kyriakou Matsi, 16, Kyperská republika
Registrační číslo: HE310311
předseda dozorčí rady: JUDr. DANIEL KŘETÍNSKÝ
Křetínský je Kypřan? Takže kyperská firma podnikající na území ČR?
V tomhle nátěru ten design ani nevypadá až tak hrozně východoevropsky. Každopádně bez ohledu na vzhled přeju Bratislavčanům mnoho bezproblémových kilometrů!
Vypadají luxusně. Snad budou jezdit bez problémů.