V Bílině začaly přípravy na tunel pod městem. ŘSD počítá se zahájením stavby v roce 2031
Silnice I/13 v Bílině. Foto: Město Bílina
Vrty mají ukázat, zda je tunel v navržené trase reálný.
Vrty mají ukázat, zda je tunel v navržené trase reálný.
A co tunel Zlín?😂
Bude obchvat Zlína v podobě D/R/I49. Co by jste chtěl víc?
Ten katastrofální vnitroměstskou dopravu ve Zlíně nevyřeší.
Tento tunel ale není vnitroměstský.
Vnitroměstská doprava ve Zlíně není katastrofální. Katastrofální je množství IAD, jenž do města denně dojíždí za prací, vzděláním či nákupy a zábavou. Pokud chce malé město typu Zlín udržet kvalitu života pro své obyvatele a nikoliv pro obyvatele kyselých pr*elí okolo (autor příspěvku pochází z Vizovic) pak je pro město nutné soustředit se na zlepšování kvality života SVÉHO obyvatelstva, nikoliv těchto přespolníků. Tuto kvalitu pak zvýší spíše než tunel kvalitní bezpečné přechody pro chodce (pamatujete nad zvýšený přechod před Malou scénou? R.I.P) spolehlivá veřejná doprava (proč nemáme vyhrazený trolejbus pruh na Třídě T. Bati?) a podobná opatření.
Ať si půjčí vedle v jámě KU300 a mají to za týden vykopané, jen musí natáhnout 35kV prodlužku. 😀 Ale vážně, bude zajímavé zda narazí na stařiny. Nějaké uhlí zřejmě vyrubou. Ještě možná bude výzva jak projít okolo kyselky a nestrhnout jim to.
Neprojdou okolo. Kyselka je až za tunelem. Budou „jen“ v pásmu.
prý je ta minerální voda odněkud od Ovčího vrchu, což je naštěstí na druhou stranu.
Nám, co pramení voda od Bořně, teče nepitelná „dusičnanka“.
RSD maka a vysledky jdou videt, bravo!! SZ utraci stejne krome predrazenych nastupist, draznich fasad a posun v komfortu a rychlosti v nedohlednu!
A co zbytek 13tky? Ano, tohle je fakt malér úsek, ale byla by fajn kultivace na nějaké Rko. A to jsem zaslechl, že Ostrov chtějí řešit 2+1 🙁
Furt lepší než to co tam je. Osobně bych tam taky nejradši viděl 2+2.
V članku je psáno dboutubusový tunel a v přiloženém plánku vidím v celé délce přeložky oddělené protisměry = ta silnice má mít 2+2 pruhy, takže to bude silnice pro motorá vozidla – tzv- eRko! 🙂 🙂 🙂
tenhle článek je pro mě takový menší opožděný vánoční dárek. Dobré vědět, že se na tom pracuje a snad se i dožiji realizace.
No už je to o tři roky posunutý. V roce 2021 se psalo 2029.
Tomu termínu věřím víc než těm od SŽ
Stavba je moc za dlouho. Je to špunt už skoro odjakživa.
Mínus za co? Jezdíte tam? Stačí nehoda a je konec. K městu neoficiálně 130 a částí města krokem.
Bílina je přes den dopravní peklo… Variant jak ulehčit městu je několik minimálně 20let. Dávno už tu mělo něco být.
V roce 1981, jsem na GŘ SHD viděl na exkurzi v osmé třídě maketu obchvatu Bíliny. Realizace někdy v devadesátých letech. Někde se nám to v tom kapitalismu zaseklo! S účastí zkorumpované, parazitní organizace Děti země, se datum počátku stavby posouvá na další generace!
Mně v pionýru zase říkali, že za pět let poletíme všichni na Mars a za deset let k Alfě Centauri.
Někde se ty socialistické lži zasekly.
To jste patrně špatně viděl, v původní variantě vedení silnice přes Bílinu se počítalo s rozšířením původního průtahu čili něco ala Chomutov
Vůbec není možné, že silniční doprava takto škodí a způsobuje problémy, je třeba to lépe naplánovat, co takhle jezdit teda v noci? Nákladní doprava může klidně někde přečkat a v noci pak Bílinou projet.
P.S.: Použita trocha ironie a taky řešení ze železniční dopravy..