V Benešově začíná budování nového terminálu, na rok změní trasy autobusů

Vizualizace nového terminálu v Benešově. Foto: www.benesov-city.czVizualizace nového terminálu v Benešově. Foto: www.benesov-city.cz

Cestující veřejnou dopravou v Benešově čeká od dnešního dne velké omezení. Začíná velká konstrukce autobusového nádraží na nový terminál, který

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Georg

je krasne, ze to pisou tady na tech internetech, csad benesov totiz k tomu na svych nepidich linkach zadne informace nema. ono je to vlastne zbytecne delat letak, kdyz nemaji ani zastavkovou sluzbu a nakonec ani oznacniky zastavek…
proste autobus najednou jede jinam a vysype vas nekde u pivovaru, pul kilometru od autobusaku.
takhle se v benesove premejsli a pracuje uz od padesatych let a podle toho to tam i vypada…

Tom

Já jenom krátkej dotaz – vy jste v pohodě s tou rzí? Mně to příjde fakt špatný, i když rekonstrukci autobusáku samozřejmě vítám, už to potřebuje jako sůl… Ale vážně to nešlo obložit něčim jinym?

jirka

Já jsem se rzí úplně v pohodě. Třeba Varnsdorf – Kocour je pecka. https://1gr.cz/fotky/idnes/14/013/org/NEH50c82a_kocour3.jpg

Ráďa

V případě Benešova je to podle vizualizací jiný materiál – cortenový plech, který poměrně hodně „barví“. Jednak okapávající vodu, ale také otěrem nepozorné kolemjdoucí. Co mě zaujalo, tak ještě bych v tomto případě dal perforaci plechu až nad hranici, kam dosáhne lidská ruka s použitou jízdenkou. Jinak to ale bude v českém prostředí jednoznačný posun k lepšímu.

ApolloXI.

Přesně tak, má tam být Corten. To není zrovna šťastné řešení. Ovšem co je to proti hrůze, co má vyrůst naproti autobusáku a vedle historické budovy nádraží – hnusná betonová krabice v podobě parkovacího domu – návrat do sedmdesátek jak vyšitej.

Martin

Jo, ja jsem v pohode.

jirka

Podle vizualizace to vypadá, že to dělali architekti, a né Kotas. To se mi až nechce věřit 🙂

Arthur

Hezké to možná je, ale vzhledem k tomu, že je autobusák uprostřed města, mezi nádražím a centrem, nikoli jako v Českých Budějovicích na střeše obchodního domu, tak je šípovité uspořádání a vycouvávání dost nebezpečné. Za autobus je vidět mizerně a pokud se plocha neoplotí (což není moc elegantní), tak budou lidi chodit všude.
Místo tím neušetří, akorát zvyšili riziko nehod mezi busem a chodci, i mezi vody navzájem. Větší užitek by udělal moderní celozastřešený autobusák s podelným stáním

Poudy

Tak od toho mají autobusy v zádu kamery žejo, ale taky si myslím že to mohlo jít udělat líp. No uvidím se při provozu..

Arthur

Zrovna u ICOMu si nejsem jist, že by tento příplatkový prvek výbavy měli. Např. Arriva má na nových busech jen parkovací senzory. A v kameře jsou vidět zhruba dva poslední metry, stejně se k tomu musí koukat do zrcátek, podle samotné kamery se couvat nedá. Hezky takový autobusák vypadá, ale pro nástup kočárků (jezdí zde v podstatě jen regionální doprava, není to žádný mezinárodní uzel, kde se nastupuje do výhradně předem do autokarů) je nevhodný. Zvlášť ve světle toho, že do Benešova mají z Prahy přes Kamenici a Nespeky jezdit v PIDu kloubáky, couvající lámající se kloubák je nebezpečný, dokonalý… Číst vice »

Svojsin

Linkové Setry a Mercedesy ICOMu kamery v zadu nemají( možná jen nějaká vyjímka).

jirka

To ovšem závisí na zadání…