Uzavřený most z Lanžhota na Slovensko nahrazuje 50kilometrová objížďka, řešením má být bezplatná část D2
Most na silnici II/425 Lanžhot – Brodské. Zdroj: SÚS JMK

Důvodem uzavírky je stav mostu, kdy panuje silná obava z možnosti kolapsu celé mostní konstrukce.
Poznámka: existuje pre vozdidlá do 7,5 t medzi 5:00 a 24:00 možnosť obchádzať cez Moravský Svätý Ján a Hohenau
Bezplatná D2 je možná řešení, pokud na ní ovšem nebude třeba překážka, jako byl v pátek odpoledne hořící kamion, kvůli kterému byla dálnice směrem na Slovensko uzavřena.
Vždyť při opravách je běžně objízdná trasa přes dálnici řešena oranžovými směrovkami,tak nevím,proč je teď kolem toho takový humbuk
Protože Slováci mají jiné zákony !
Když spadl most v Janově, postavili nový za 2 (slovy: DVA !!) roky. Politici a další „odborníci“, jeďte se do Itálie učit.
ale spadol preto, lebo niečo bolo zanedbané, zlá vizitka
Co se mají jít učit? Já nechat padat mosty?
Ne! Jak stavět nové! V Praze za tu dobu ani nedokázali začít stavět lávku v Troji!
Takže si vezmeme příklad z Janova. Na mostě zachováme provoz a počkáme, až spadne. Nejlépe při dopravní špičce – náš velký vzor dosáhl skóre 43 mrtvých. Pak zbytek jemně dočistíme průmyslovou trhavinou a za dva roky postavíme nový.
Jinak zdraví slouží?
Tak bylo na čase s tím mostem už něco dělat, ale bylo už dávno dopředu jasné jak tento most rychle stárne. Už před 10-roky kdy jsme se fotili u hraniční cedule jsme říkali s humorem „Rychle jedeme než to pod náma spadne“ a připoměli si to minulý rok kdy na mostě bylo už zůžení jen pro jeden směr, to už jsme se raději ani nefotili ikdyž motorka váží o dost míň než auto neměl jsem vůbec dobrý pocit tamtudyma jet 😀 Co pro pěší ale pro ty cyklisty by se mělo něco udělat, kdo jede od Bratislavi asi nechce šlapat… Číst vice »
Nechat to tak. Čech na Slovensko za práci a do obchodu nejezdí a Slovák ať si koupí dálniční známku když už sem jezdí za lepším platem. Z pohledu slovenské strany by to bylo jasné. Nejsou peníze,ať to zaplatí Ceši.
Za co minusy, vždyť je to pravda
Ve zprávách se správce komunikace klasicky omlouval, že se dlouho nemohli shodnout se slovenskou stranou, komu most patří, pak že se dohodli že se na opravě budou podílet napůl (překvapivě), ale pak přišly povodně.
U vlakové dopravy je problém, že osobní vlaky byly bez náhrady zrušeny (stavba železničního mostu), jezdí tam jen EC.
A přívoz by nebyl?
Tahle varianta není zase tak nerálná a mínusy jsou podle mě nepatřičné.
Navíc na Berounce to šlape výborně. Sám přes něj jezdím. https://youtu.be/hrmPh0lq4tc
Až to spadne, tak mezi mostem a jezem vznikne pěkné klidné místo pro přívoz i koupání 🙂
Skôr či by nešlo cez hrádzu „hodiť“ provizornú konštrukciu…
Možná by tam šel vojenský pontonový most, ale aby se to nebralo jako napadení.
Historicky k této lokalitě přívoz patří, první most se postavil až se stavbou nové státní silnice Břeclav-Kúty v roce 1934.
Paráda, vracíme se ke kořenům.
To jsem zvědavý kdy s tím začnou něco dělat. Tyhle věci se kolikrát táhnou roky i na vnitrostátní úrovni natož pak mezistátně…
Nahoru most nespadne a dole ho nandó…