Uzavřený most z Lanžhota na Slovensko nahrazuje 50kilometrová objížďka, řešením má být bezplatná část D2

Most na silnici II/425 Lanžhot – Brodské. Zdroj: SÚS JMKMost na silnici II/425 Lanžhot – Brodské. Zdroj: SÚS JMK

Důvodem uzavírky je stav mostu, kdy panuje silná obava z možnosti kolapsu celé mostní konstrukce.

Odebírat
Upozornit na
guest
24 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jozko

Poznámka: existuje pre vozdidlá do 7,5 t medzi 5:00 a 24:00 možnosť obchádzať cez Moravský Svätý Ján a Hohenau

Vítek

Bezplatná D2 je možná řešení, pokud na ní ovšem nebude třeba překážka, jako byl v pátek odpoledne hořící kamion, kvůli kterému byla dálnice směrem na Slovensko uzavřena.

Viky

Vždyť při opravách je běžně objízdná trasa přes dálnici řešena oranžovými směrovkami,tak nevím,proč je teď kolem toho takový humbuk

Jaroslav

Protože Slováci mají jiné zákony !

Přemysl

Když spadl most v Janově, postavili nový za 2 (slovy: DVA !!) roky. Politici a další „odborníci“, jeďte se do Itálie učit.

karol

ale spadol preto, lebo niečo bolo zanedbané, zlá vizitka

Taros

Co se mají jít učit? Já nechat padat mosty?

Jaroslav

Ne! Jak stavět nové! V Praze za tu dobu ani nedokázali začít stavět lávku v Troji!

hroch.obojzivelny

Takže si vezmeme příklad z Janova. Na mostě zachováme provoz a počkáme, až spadne. Nejlépe při dopravní špičce – náš velký vzor dosáhl skóre 43 mrtvých. Pak zbytek jemně dočistíme průmyslovou trhavinou a za dva roky postavíme nový.

Jinak zdraví slouží?

Kuko

Tak bylo na čase s tím mostem už něco dělat, ale bylo už dávno dopředu jasné jak tento most rychle stárne. Už před 10-roky kdy jsme se fotili u hraniční cedule jsme říkali s humorem „Rychle jedeme než to pod náma spadne“ a připoměli si to minulý rok kdy na mostě bylo už zůžení jen pro jeden směr, to už jsme se raději ani nefotili ikdyž motorka váží o dost míň než auto neměl jsem vůbec dobrý pocit tamtudyma jet 😀 Co pro pěší ale pro ty cyklisty by se mělo něco udělat, kdo jede od Bratislavi asi nechce šlapat… Číst vice »

Alfons

Nechat to tak. Čech na Slovensko za práci a do obchodu nejezdí a Slovák ať si koupí dálniční známku když už sem jezdí za lepším platem. Z pohledu slovenské strany by to bylo jasné. Nejsou peníze,ať to zaplatí Ceši.

Taros

Za co minusy, vždyť je to pravda

Sáček

Ve zprávách se správce komunikace klasicky omlouval, že se dlouho nemohli shodnout se slovenskou stranou, komu most patří, pak že se dohodli že se na opravě budou podílet napůl (překvapivě), ale pak přišly povodně.

Mouka

U vlakové dopravy je problém, že osobní vlaky byly bez náhrady zrušeny (stavba železničního mostu), jezdí tam jen EC.

Petr

A přívoz by nebyl?

Dusanh

Tahle varianta není zase tak nerálná a mínusy jsou podle mě nepatřičné.

Petr

Navíc na Berounce to šlape výborně. Sám přes něj jezdím. https://youtu.be/hrmPh0lq4tc

Zlámalík

Až to spadne, tak mezi mostem a jezem vznikne pěkné klidné místo pro přívoz i koupání 🙂

Jozko

Skôr či by nešlo cez hrádzu „hodiť“ provizornú konštrukciu…

Petr

Možná by tam šel vojenský pontonový most, ale aby se to nebralo jako napadení.

*h8*

Historicky k této lokalitě přívoz patří, první most se postavil až se stavbou nové státní silnice Břeclav-Kúty v roce 1934.

Petr

Paráda, vracíme se ke kořenům.

Jan

To jsem zvědavý kdy s tím začnou něco dělat. Tyhle věci se kolikrát táhnou roky i na vnitrostátní úrovni natož pak mezistátně…

Nose Peak

Nahoru most nespadne a dole ho nandó…