Už žádné Horalky či Syr Nika Číz&Go. Slovenské dráhy se vrací k původním názvům rychlíků

Lokomotiva Siemens Vectron v novém polepu ZSSK. Foto: ZSSKLokomotiva Siemens Vectron v novém polepu ZSSK. Foto: ZSSK

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) postupně s končí s možností pronájmu názvu dálkových vlaků podle komerčních produktů. Se změnou jízdního řádu

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) postupně s končí s možností pronájmu názvu dálkových vlaků podle komerčních produktů. Se změnou jízdního řádu se od neděle naopak vrací k tradičním názvům jako Váh, Považan či Ružín.

ZSSK oznámila změny v tiskové zprávě bez dalšího vysvětlení. Firma uvedla, že reklamní názvy skončí a vlaky budou svým názvem reprezentovat trasu vlaku. ZSSK jsou jedním z mála dopravců, který názvy vlaků ve velkém pronajímal. V minulosti se mluvilo o tom, že roční poplatek se pohybuje mezi 9-15 tisíci eur.

ZSSK současně představila první fotografii lokomotivy Siemens Vectron v polepu, který navrhl bulharský strojvedoucí.  Ponese slogan Vlakem zodpovědně. Nová grafika má připomínat cestujícím nezbytnost dodržování ochrany před šířením koronaviru.

Které vlaky se přejmenují?

• R 600 VÁH (Košice 04:07 – Bratislava hl. st. 09:47) – původní název MILA SEDITA;

• R 601 VÁH (Bratislava hl. st. 06:13 – Košice 11:53) – původní název HORALKY SEDITA;

• R 608 SPIŠAN (Košice 12:07 – Bratislava hl. st. 17:47) – původní název Žilinská univerzita;

• R 611 POVAŽAN (Bratislava hl. st. 16:13 – Košice 21:53) – původní název FIXINELA;

• R 612 RUŽÍN (Košice 16:07 – Bratislava hl. st. 21:47) – původní název Metropolitní univerzita Praha;

• R 613 RUŽÍN (Bratislava hl. st. 18:13 – Košice 23:53) – původní název Syr NIKA ČÍZ&GO.

Tagy komerční názvy vlaků názvy rychlíků Top Železničná spoločnosť Slovensko ZSSK
57 komentářů