Ústecký kraj zruší vlaky po části pravobřežky, nahradí je autobusy
Jednotka PESA Elf.eu ve stanici Děčín východ. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Důvodem je dlouhodobě nízký počet cestujících.

Důvodem je dlouhodobě nízký počet cestujících.
A to byly ještě v prvním letošním návrhu JŘ uvedeny další dvě možné nové zastávky. Tak zase aspoň, že to nezačali stavět.
To je teda nehorázná drzost… provozovat autobusy v místech, kde koleje vedou.. To by měli zakázat, a hlavně autobusy nejezdí o víkendu!!! narozdíl od vlaku 😀
A to bylo řevu jak cestující trpí když tam regiojet provozoval německé motoráky neboť pesy byly dodány se zpožděním
Přitom to zpoždění bylo „jen“ asi roční oproti původnímu plánu a bylo to z viny výrobce.
Taky bylo zajímavé, že dle původní vize Regiojetu ta měly jezdit upravené GTW z Braniborska. Nakonec je ale koupily ČD, takže RJ (ÚK) koupil nové Pesy.
No a ty GTW z Braniborska, mmch. s nevhodnou výší nástupního prostoru 760 mm nad TK, měly v Olomouckém kraji ještě větší problémy s včasným nasazením do provozu než ty Pesy v Ústeckém kraji.
A průvodčí ČD v osobáku Děčín – Kadan “se bude lidem po ČD ještě stýskat “ a za chvíli se za ní zavřely dveře honeckeru. Tak určitě 😃
Teda když už i Ústecký kraj, tak to ten provoz bude fakt o ničem…
Borecký hrobník lokálek!!! Teda cože? Že by to bylo v obou případech zcela racionální ekonomické rozhodnutí?
určitě za toto může Borecký, ten prsty až na dalekém severu 😉
Nové vlaky a protažení na Ústí západ jsou fajn, ale za hlavní problém považuji ten 2h interval i ve špičkách. Tohle na tratích v osídlených oblastech nedává smysl a není to atraktivní pro cestující. Už to pochopili na úpořinské trati, stejně tak mezi Střekovem a Litoměřicemi, ale tady bohužel ne, tak jim cestující odešli. Přitom před těmi velkými škrty někdy v roce 2005 tam občas druhá souprava jezdila a ten interval byl aspoň někdy kratší.
Ty busy mají v obou městech výhodu v lepším průjezdu městem (ve smyslu obsluhy území).
kde se uplatní nadbyvajicí 2 jednotky ?
v hutich?
Na U1
Smutné, ale logické. Aspoň bude na této důležité trati místo pro náklady.
Fůra místa na ní je i nad rámec toho 2h „taktu“ Os vlaků.
Může to pomoci na jednokolejném úseku přes Labe v Děčíně.
Po něm ale nejezdí nákladní tranzit, že.
To jistě, ale provoz je tam dost intenzivní.
Pak je to úplně jedno, že tam mezi L:48 h a S:06 h bude volný slot.
Pro koho?
Nevím, nemám to tak nakoukané, jen se mi zdálo. že od východu tam jezdí dost vlaků a když je nějaká mimořádnost, může se hodit, že jedna linka odpadne.
Vzdávám se.
Ono se tam toho z Děčína protáhne poměrně dost. Koukal jsem na to skoro tři roky z obýváku.