Ústecký kraj vybírá další dopravce, ve hře jsou tři. Stačí i regionovy
Regionova v Chomutově. Foto: Jan Sůra
Mezi nabídkami Českých drah, GW Train Regio a Die Länderbahn bude vybírat Ústecký kraj provozovatele části motorových vlaků zejména na
Takže dalších 10 let regionovy. Na trati Rakovník-Louny-Most (zejména Louny-Most) jezdí dost lidí. Ta linka je vyrovnaná lince U11 Postoloprty-Louny-Lovosice-Č.Lípa. Mohli zrychlit ji. Nebo alespoň požadovat něco více než regionovy. Co má vůbec Die Länderbahn za vlaky na tyto tratě?
„Mohli zrychlit ji.“
Jak si představujete provedení toho zrychlení, aby nestálo miliardy, když frekvence na té trati nikdy nijak extra velká nebude? Nebylo by užitečnější věnovat pozornost spíše „zrychlení“ trati xxx – Žatec – Plzeň?
Na titulní fotce je bohužel regionova to nejlepší, co tam je…
Ta fotka je především zastaralá. I koleje blíže budově jsou v žst. Chomutov již cca od roku 2013 vybaveny zvýšenými nástupištními hranami (a ne nástup téměř z úrovně temena kolejnice, jak je zdokumentováno na této fotce).
Myslíte pražce sražené na sebe do ohrádky a vysypáno štěrkem? No, to jsou nástupiště panečku.
Tak pořád lepší než uplácaná hlína v úrovni kolejí)))
Na tato nástupiště, jsem si jako strojvedoucí ČD stěžoval. I proto, že nám cestující zanášejí kamínky do vlaků a dělá to bordel. Bylo mi sděleno, že nástupiště splňuje normy a basta. Jó, neuděláte s tím bohužel nic.
takový nástupště jsou i na krajským nádraží ve Zlíně.