cargo

Ústecký kraj vybírá další dopravce, ve hře jsou tři. Stačí i regionovy

Regionova v Chomutově. Foto: Jan SůraRegionova v Chomutově. Foto: Jan Sůra

Mezi nabídkami Českých drah, GW Train Regio a Die Länderbahn bude vybírat Ústecký kraj provozovatele části motorových vlaků zejména na

Zpět na článek
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
H

Takže dalších 10 let regionovy. Na trati Rakovník-Louny-Most (zejména Louny-Most) jezdí dost lidí. Ta linka je vyrovnaná lince U11 Postoloprty-Louny-Lovosice-Č.Lípa. Mohli zrychlit ji. Nebo alespoň požadovat něco více než regionovy. Co má vůbec Die Länderbahn za vlaky na tyto tratě?

železničář v důchodu

„Mohli zrychlit ji.“
Jak si představujete provedení toho zrychlení, aby nestálo miliardy, když frekvence na té trati nikdy nijak extra velká nebude? Nebylo by užitečnější věnovat pozornost spíše „zrychlení“ trati xxx – Žatec – Plzeň?

To

Na titulní fotce je bohužel regionova to nejlepší, co tam je…

xyz

Ta fotka je především zastaralá. I koleje blíže budově jsou v žst. Chomutov již cca od roku 2013 vybaveny zvýšenými nástupištními hranami (a ne nástup téměř z úrovně temena kolejnice, jak je zdokumentováno na této fotce).

Michal

Myslíte pražce sražené na sebe do ohrádky a vysypáno štěrkem? No, to jsou nástupiště panečku.

To

Tak pořád lepší než uplácaná hlína v úrovni kolejí)))

JAN

Na tato nástupiště, jsem si jako strojvedoucí ČD stěžoval. I proto, že nám cestující zanášejí kamínky do vlaků a dělá to bordel. Bylo mi sděleno, že nástupiště splňuje normy a basta. Jó, neuděláte s tím bohužel nic.

petr.r

takový nástupště jsou i na krajským nádraží ve Zlíně.